Komunikaty PR

Czy hatchback może być elegancki? Lexus CT Cherished Touring jest

2022-03-17  |  11:00
Biuro prasowe

Auta w specjalnych edycjach mają zwykle przyciągać uwagę na ulicy i manifestować sobą swoją wyjątkowość. Ale Lexus CT Cherished Touring taki nie jest. Jego projektanci zamiast na krzykliwe barwy postawili na delikatną elegancję. Przedstawiamy bliżej nową wersję hybrydowego hatchbacka, która właśnie trafia do japońskich salonów Lexusa. I która zapisze się w historii modelu.
 

Liczą się detale i kolory

W przypadku Lexusa CT Cherished Touring kluczowe są detale. Atrapa chłodnicy, obudowy przednich lamp przeciwmgielnych i listwy wykańczające tylny zderzak pomalowano srebrnym lakierem. Specjalne auto jest dostępne w sześciu konfiguracjach kolorystycznych nadwozia, w tym w dwóch dwukolorowych wariantach. W obu dach ma srebrną barwę Sonic Titanium i kontrastuje z białym (Sonic Quartz) lub czarnym (Graphite Black Glass Flake) kolorem pozostałej części auta. We wnętrzu znajdziemy natomiast czarną tapicerkę z licznymi bordowymi wstawkami (na fotelach oraz boczkach drzwi) i dodatkowymi przeszyciami w tym samym kolorze.

Lexus CT Cherished Touring w standardzie otrzymuje podgrzewane kierownicę i fotele, wycieraczki z czujnikiem deszczu czy pakiet systemów bezpieczeństwa aktywnego Lexus Safety System +. A pod maską pracuje dobrze znany napęd hybrydowy o mocy 136 KM z silnikiem 1.8. Lexus wycenia model CT Cherished Touring na 4 223 000 jenów, czyli około 153 tys. złotych. Auto jest dostępne w japońskich salonach marki od 3 marca.

Od 2011 do 2022 roku

Lexus CT to auto dobrze znane Polakom i często spotykane na naszych drogach. Dla wielu osób japoński hatchback okazał się rozsądnie wycenioną przepustką do świata aut klasy premium. Produkcja japońskiego hatchbacka ruszyła w 2011 roku i od tamtej pory z fabryki wyjechało łącznie 380 tys. egzemplarzy modelu, które trafiły na 65 rynków. Lexus oficjalnie ogłosił, że w październiku 2022 roku skończy produkować model CT. Wersję Cherished Touring możemy więc uznać za stworzoną na pożegnanie z hybrydowym hatchbackiem.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.