Dobry rok dla Lexusa - japońska marka obsypana nagrodami
Brytyjski Lexus podsumował swoje osiągnięcia w tegorocznych rankingach, konkursach i badaniach satysfakcji klienta. W tym roku jego kolekcja liczy jak dotąd 14 nagród. Lexus zdobył najwyższe wyróżnienia w badaniach zadowolenia klientów, rankingach najlepszych modeli, niezawodności, jakości obsługi w salonach oraz ekologicznych samochodów.
Kierowcy wybierają Lexusa
W badaniu satysfakcji klienta Honest John Satisfaction Index Lexus zdobył główną nagrodę Best Car Brand oraz pierwsze miejsce w kategorii niezawodności. Ranking opierał się na opiniach 10 tys. posiadaczy samochodów, którzy oceniali swoje auta w kluczowych kwestiach – niezawodności, komfortu jazdy, oszczędności paliwa, praktyczności i osiągów.
Lexus zajął także pierwsze miejsce w badaniu satysfakcji Auto Express 2020 Driver Power Survey. Opiera się ono na opiniach tysięcy kierowców, którzy kupili nowe auto w ciągu ostatniego roku.
RX, IS, CT i NX – najlepsze modele
Magazyn Auto Express nagrodził także trzy modele Lexusa w badaniu Driver Power Survey. Pierwsze miejsca w swoich kategoriach zajęły hatchback CT (najlepszy kompakt premium), sedan IS (najlepsze auto średniej wielkości) oraz SUV RX (najlepsza hybryda nieładowana z gniazdka).
W brytyjskich badaniach i rankingach dały o sobie znać dwa największe atuty Lexusa, które jednoznacznie kojarzą się z tą marką – bezawaryjność i ekologia. Lexus wygrał w czterech różnych rankingach niezawodności, w tym magazynów „Which? Car” i „What car?”. Z kolei Business Car Awards wyróżnił Lexusa oraz Toyotę tytułem Ekologicznego Producenta Flotowego Roku (Green Fleet Manufacturer of the Year). Kategoria ta została wprowadzona w 2019 roku, a Toyota i Lexus w edycji 2020 wygrały ją po raz drugi z rzędu. Lexus Fleet Sales zauważa rosnące zainteresowanie klientów flotowych autami hybrydowymi, zarówno ze względu na ich walory środowiskowe, jak i niskie koszty użytkowania.
Atuty hybrydowego Lexusa NX zostały docenione w konkursie Auto Trader New Car Awards w kategorii Best Hybrid Car. Nagrody zostały przyznane na podstawie opinii 181 tys. kierowców.
Wzorowa sieć salonów
Lexus udowadnia, że jest marką premium z prawdziwego zdarzenia również w swoich salonach. Wysoki poziom obsługi w brytyjskiej sieci dealerskiej marki potwierdzają aż trzy różne rankingi. W badaniu Auto Express Driver Power salony Lexusa wygrały w tym roku po raz czwarty z rzędu – powszechne zadowolenie z obsługi przełożyło się na wynik 93,42%. W badaniu What Car? Servicing Satisfaction Survey marka uzyskała jeszcze wyższą ocenę – 94,1%. Lexus zwyciężył także w badaniu National Franchised Dealers Association, oceniającym jakość obsługi w sieciach dealerskich klientów indywidualnych i flotowych.

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.