Dobry rok dla Lexusa - japońska marka obsypana nagrodami
Brytyjski Lexus podsumował swoje osiągnięcia w tegorocznych rankingach, konkursach i badaniach satysfakcji klienta. W tym roku jego kolekcja liczy jak dotąd 14 nagród. Lexus zdobył najwyższe wyróżnienia w badaniach zadowolenia klientów, rankingach najlepszych modeli, niezawodności, jakości obsługi w salonach oraz ekologicznych samochodów.
Kierowcy wybierają Lexusa
W badaniu satysfakcji klienta Honest John Satisfaction Index Lexus zdobył główną nagrodę Best Car Brand oraz pierwsze miejsce w kategorii niezawodności. Ranking opierał się na opiniach 10 tys. posiadaczy samochodów, którzy oceniali swoje auta w kluczowych kwestiach – niezawodności, komfortu jazdy, oszczędności paliwa, praktyczności i osiągów.
Lexus zajął także pierwsze miejsce w badaniu satysfakcji Auto Express 2020 Driver Power Survey. Opiera się ono na opiniach tysięcy kierowców, którzy kupili nowe auto w ciągu ostatniego roku.
RX, IS, CT i NX – najlepsze modele
Magazyn Auto Express nagrodził także trzy modele Lexusa w badaniu Driver Power Survey. Pierwsze miejsca w swoich kategoriach zajęły hatchback CT (najlepszy kompakt premium), sedan IS (najlepsze auto średniej wielkości) oraz SUV RX (najlepsza hybryda nieładowana z gniazdka).
W brytyjskich badaniach i rankingach dały o sobie znać dwa największe atuty Lexusa, które jednoznacznie kojarzą się z tą marką – bezawaryjność i ekologia. Lexus wygrał w czterech różnych rankingach niezawodności, w tym magazynów „Which? Car” i „What car?”. Z kolei Business Car Awards wyróżnił Lexusa oraz Toyotę tytułem Ekologicznego Producenta Flotowego Roku (Green Fleet Manufacturer of the Year). Kategoria ta została wprowadzona w 2019 roku, a Toyota i Lexus w edycji 2020 wygrały ją po raz drugi z rzędu. Lexus Fleet Sales zauważa rosnące zainteresowanie klientów flotowych autami hybrydowymi, zarówno ze względu na ich walory środowiskowe, jak i niskie koszty użytkowania.
Atuty hybrydowego Lexusa NX zostały docenione w konkursie Auto Trader New Car Awards w kategorii Best Hybrid Car. Nagrody zostały przyznane na podstawie opinii 181 tys. kierowców.
Wzorowa sieć salonów
Lexus udowadnia, że jest marką premium z prawdziwego zdarzenia również w swoich salonach. Wysoki poziom obsługi w brytyjskiej sieci dealerskiej marki potwierdzają aż trzy różne rankingi. W badaniu Auto Express Driver Power salony Lexusa wygrały w tym roku po raz czwarty z rzędu – powszechne zadowolenie z obsługi przełożyło się na wynik 93,42%. W badaniu What Car? Servicing Satisfaction Survey marka uzyskała jeszcze wyższą ocenę – 94,1%. Lexus zwyciężył także w badaniu National Franchised Dealers Association, oceniającym jakość obsługi w sieciach dealerskich klientów indywidualnych i flotowych.
Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l
Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych w Blue City już otwarty!
Ponad 240 Fiatów 126p wjedzie na rynek Manufaktury po raz 15!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.