Komunikaty PR

Dobry rok dla Lexusa - japońska marka obsypana nagrodami

2020-10-27  |  12:00
Biuro prasowe

Brytyjski Lexus podsumował swoje osiągnięcia w tegorocznych rankingach, konkursach i badaniach satysfakcji klienta. W tym roku jego kolekcja liczy jak dotąd 14 nagród. Lexus zdobył najwyższe wyróżnienia w badaniach zadowolenia klientów, rankingach najlepszych modeli, niezawodności, jakości obsługi w salonach oraz ekologicznych samochodów.

 

Kierowcy wybierają Lexusa

W badaniu satysfakcji klienta Honest John Satisfaction Index Lexus zdobył główną nagrodę Best Car Brand oraz pierwsze miejsce w kategorii niezawodności. Ranking opierał się na opiniach 10 tys. posiadaczy samochodów, którzy oceniali swoje auta w kluczowych kwestiach – niezawodności, komfortu jazdy, oszczędności paliwa, praktyczności i osiągów. 

Lexus zajął także pierwsze miejsce w badaniu satysfakcji Auto Express 2020 Driver Power Survey. Opiera się ono na opiniach tysięcy kierowców, którzy kupili nowe auto w ciągu ostatniego roku.

RX, IS, CT i NX – najlepsze modele

Magazyn Auto Express nagrodził także trzy modele Lexusa w badaniu Driver Power Survey. Pierwsze miejsca w swoich kategoriach zajęły hatchback CT (najlepszy kompakt premium), sedan IS (najlepsze auto średniej wielkości) oraz SUV RX (najlepsza hybryda nieładowana z gniazdka).

W brytyjskich badaniach i rankingach dały o sobie znać dwa największe atuty Lexusa, które jednoznacznie kojarzą się z tą marką – bezawaryjność i ekologia. Lexus wygrał w czterech różnych rankingach niezawodności, w tym magazynów „Which? Car” i „What car?”. Z kolei Business Car Awards wyróżnił Lexusa oraz Toyotę tytułem Ekologicznego Producenta Flotowego Roku (Green Fleet Manufacturer of the Year). Kategoria ta została wprowadzona w 2019 roku, a Toyota i Lexus w edycji 2020 wygrały ją po raz drugi z rzędu. Lexus Fleet Sales zauważa rosnące zainteresowanie klientów flotowych autami hybrydowymi, zarówno ze względu na ich walory środowiskowe, jak i niskie koszty użytkowania.

Atuty hybrydowego Lexusa NX zostały docenione w konkursie Auto Trader New Car Awards w kategorii Best Hybrid Car. Nagrody zostały przyznane na podstawie opinii 181 tys. kierowców.

Wzorowa sieć salonów

Lexus udowadnia, że jest marką premium z prawdziwego zdarzenia również w swoich salonach. Wysoki poziom obsługi w brytyjskiej sieci dealerskiej marki potwierdzają aż trzy różne rankingi. W badaniu Auto Express Driver Power salony Lexusa wygrały w tym roku po raz czwarty z rzędu – powszechne zadowolenie z obsługi przełożyło się na wynik 93,42%. W badaniu What Car? Servicing Satisfaction Survey marka uzyskała jeszcze wyższą ocenę – 94,1%. Lexus zwyciężył także w badaniu National Franchised Dealers Association, oceniającym jakość obsługi w sieciach dealerskich klientów indywidualnych i flotowych.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.