Komunikaty PR

Dobry rok dla Lexusa - japońska marka obsypana nagrodami

2020-10-27  |  12:00
Biuro prasowe

Brytyjski Lexus podsumował swoje osiągnięcia w tegorocznych rankingach, konkursach i badaniach satysfakcji klienta. W tym roku jego kolekcja liczy jak dotąd 14 nagród. Lexus zdobył najwyższe wyróżnienia w badaniach zadowolenia klientów, rankingach najlepszych modeli, niezawodności, jakości obsługi w salonach oraz ekologicznych samochodów.

 

Kierowcy wybierają Lexusa

W badaniu satysfakcji klienta Honest John Satisfaction Index Lexus zdobył główną nagrodę Best Car Brand oraz pierwsze miejsce w kategorii niezawodności. Ranking opierał się na opiniach 10 tys. posiadaczy samochodów, którzy oceniali swoje auta w kluczowych kwestiach – niezawodności, komfortu jazdy, oszczędności paliwa, praktyczności i osiągów. 

Lexus zajął także pierwsze miejsce w badaniu satysfakcji Auto Express 2020 Driver Power Survey. Opiera się ono na opiniach tysięcy kierowców, którzy kupili nowe auto w ciągu ostatniego roku.

RX, IS, CT i NX – najlepsze modele

Magazyn Auto Express nagrodził także trzy modele Lexusa w badaniu Driver Power Survey. Pierwsze miejsca w swoich kategoriach zajęły hatchback CT (najlepszy kompakt premium), sedan IS (najlepsze auto średniej wielkości) oraz SUV RX (najlepsza hybryda nieładowana z gniazdka).

W brytyjskich badaniach i rankingach dały o sobie znać dwa największe atuty Lexusa, które jednoznacznie kojarzą się z tą marką – bezawaryjność i ekologia. Lexus wygrał w czterech różnych rankingach niezawodności, w tym magazynów „Which? Car” i „What car?”. Z kolei Business Car Awards wyróżnił Lexusa oraz Toyotę tytułem Ekologicznego Producenta Flotowego Roku (Green Fleet Manufacturer of the Year). Kategoria ta została wprowadzona w 2019 roku, a Toyota i Lexus w edycji 2020 wygrały ją po raz drugi z rzędu. Lexus Fleet Sales zauważa rosnące zainteresowanie klientów flotowych autami hybrydowymi, zarówno ze względu na ich walory środowiskowe, jak i niskie koszty użytkowania.

Atuty hybrydowego Lexusa NX zostały docenione w konkursie Auto Trader New Car Awards w kategorii Best Hybrid Car. Nagrody zostały przyznane na podstawie opinii 181 tys. kierowców.

Wzorowa sieć salonów

Lexus udowadnia, że jest marką premium z prawdziwego zdarzenia również w swoich salonach. Wysoki poziom obsługi w brytyjskiej sieci dealerskiej marki potwierdzają aż trzy różne rankingi. W badaniu Auto Express Driver Power salony Lexusa wygrały w tym roku po raz czwarty z rzędu – powszechne zadowolenie z obsługi przełożyło się na wynik 93,42%. W badaniu What Car? Servicing Satisfaction Survey marka uzyskała jeszcze wyższą ocenę – 94,1%. Lexus zwyciężył także w badaniu National Franchised Dealers Association, oceniającym jakość obsługi w sieciach dealerskich klientów indywidualnych i flotowych.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.