„Dzień z assistance” – niezwykła licytacja dla WOŚP
„Dzień z assistance” – licytacja dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Chcesz sprawić niezwykły prezent swojemu dziecku? A może sam jesteś ciekaw, jak wygląda dzień pracownika pomocy drogowej? Mondial Assistance wystawił na aukcji na Allegro „Dzień z assistance”. Wylicytowana kwota trafi na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Warto się pospieszyć, bo licytacja trwa tylko do 29 stycznia.
- Gdy powstał pomysł wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, zastanawialiśmy się, co możemy zaoferować. Doszliśmy do wniosku, że zamiast licytacji jakiegoś przedmiotu warto zaoferować możliwość ciekawego doświadczenia. Stąd idea „Dnia z assistance” i pokazania jak wygląda przeciętny dzień pracownika pomocy drogowej. Wierzę, że będzie to szczególnie atrakcyjne dla osób, które w ten sposób chcą spędzić czas z dzieckiem, pokazując mu świat z perspektywy niedostępnej na co dzień – mówi Piotr Ruszowski, prezes Mondial Assistance.
Jak będzie wyglądał taki dzień? O umówionej godzinie laweta będzie czekała na klientów pod domem lub w innym wskazanym miejscu. To auto pozwalające przewieźć nie tylko zepsuty lub rozbity samochód, ale też dwoje lub więcej pasażerów. Zwycięzca licytacji będzie mógł więc zabrać jeszcze jedną osobę np. dziecko.
- Zachęcamy, do ubrania się w swobodny stój, który po takim dniu będzie można wrzucić do pralki i łatwo uprać. Spodziewamy się, że szczególnie młodsi uczestnicy będą chętnie korzystali z możliwości asystowania w niektórych czynnościach, które na co dzień wykonuje pracownik pomocy drogowej – mówi Piotr Ruszowski.
Istotna część wszystkich interwencji pomocy drogowej związanych z awarią kończy się usprawnieniem pojazdu na miejscu. Będzie można zobaczyć, jak wygląda wyposażenie mobilnego warsztatu samochodowego, dzięki któremu to możliwe. Zwycięzcy będą więc mogli zobaczyć, w jaki sposób, przy użyciu jakich narzędzi diagnozuje się np. problemy wynikające z przepalonego bezpiecznika, akumulatora oraz błędy komputerów powszechnie już montowanych w autach.
- Uczestnik lub uczestnicy „Dnia z assistance” będą mogli zobaczyć, jak profesjonalnie holuje się auta, dowiedzą się, jakie są różnice w sposobie pracy w zależności od tego, czy mamy auta z napędem na jedną lub dwie osie, czy też auto elektryczne. Może to być okazja do wyjaśnienia, dlaczego nowsze samochody lepiej transportować w ten sposób, bo holowanie na lince przez przysłowiowego szwagra można wyrządzić więcej szkody, niż pożytku. Oczywiście to nie jedyna ciekawostka, którą będzie dzielił się nasz przedstawiciel. W ciągu dnia będzie moc okazji, żeby zadać wiele pytań i uzyskać ciekawe, często zaskakujące odpowiedzi czy porady. Pomagamy blisko 600 kierowcom dziennie, więc niezwykłych historii czy anegdot nie zabraknie- zachęca Piotr Ruszowski
Na koniec będzie można też zobaczyć jak „od kuchni” działa centrum operacyjne assistance. To znowu będzie okazja do wysłuchania wielu ciekawych opowieści o sytuacjach, w których znaleźli się posiadacze polis assistance i jak udzielono im pomocy.
- Zachęcam do udziału w licytacji. Cena wywoławcza to 300 zł, ale mam nadzieję, że licytacja zakończy się dużo wyższą kwotą. Na koniec dnia, oczywiście dowieziemy uczestników we wskazane przez nich miejsce – mówi Piotr Ruszowski.
Jak wylicytować „Dzień z assistance”?
- Licytować można do 29 stycznia 2022 r. do godziny 20:00
- Cena wywoławcza to 300 zł.
- Zwycięzca może zabrać ze sobą jedną osobę np. dziecko.
- Na „Dzień z assistance” można umawiać się do końca czerwca 2022 r.
- Program „Dnia z assistance”: Przejazd lawetą po mieście. Prezentacja możliwości mobilnego warsztatu samochodowego. Pokaz ładowania auta na lawetę. Wizyta w centrum operacyjnym Mondial Assistance. Moc ciekawych opowieści z doświadczeń pracownika mechaników, kierowców pomocy drogowej i operatorów assistance.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.