Dzwon – nowy program na antenie Motowizji
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Ramówka Motowizji została wzbogacona o nową pozycję. Od 9 października, w co drugi poniedziałek o godz. 23:00 na widzów czekać będzie „Dzwon” – zbiór najciekawszych i najbardziej spektakularnych wypadków z zawodów, które pokazywane są na antenie Motowizji.
W tym roku na antenie Motowizji pojawiły się liczne nowe pozycje, które jeszcze bardziej uatrakcyjniły ramówkę popularnego kanału motoryzacyjnego. Oprócz transmisji z Rajdowych Mistrzostw Świata, Rajdowych Mistrzostw Europy oraz Rallycrossowych Mistrzostw Świata pojawiło się pasmo Rally.TV z licznymi programami archiwalnymi oraz format „Onboard”. Program pokazujący rywalizację na najważniejszych międzynarodowych i krajowych arenach z perspektywy zawodników okazał się być niezwykłym sukcesem pod względem oglądalności.
To przełożyło się na pojawienie się kolejnej pozycji skierowanej do wszystkich odbiorców. Program „Dzwon” pokazuje jak wygląda jazda na absolutnym limicie, która czasem nie kończy się tak, jak było to planowane. Jednocześnie prezentowane wypadki edukują, że miejsce na szybką jazdę jest tylko na zamkniętych odcinkach specjalnych czy specjalnych torach, tylko w przystosowanych do tego pojazdach.
Premierowie odcinki programu „Dzwon” będą ukazywać się naprzemiennie z programem z „Onboard” w każdy poniedziałek o godz. 23:00.
Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma kilkanaście produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami (Motoikony, Moto Archiwum Wojtka Majewskiego). Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, program Na Osi, prezentujący ciężką motoryzację, Autoportret Ostrego – stały format Aleksandra Ostrowskiego, Kamperowizja – nowości ze świata samochodów turystycznych) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Z kolei programy: Motorsportwizja, Inmotorsport.tv originals czy RMSP Raport dostarczają widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie, a osobowości związane z rynkiem motoryzacyjnym można spotkać u boku Joanny Zientarskiej w jej autorskim programie Zientarowe Motolove.
Motowizja to także wielkie sportowe emocje na żywo. Od początku sezonu 2023, w ramach Rally.TV kanał pokazuje transmisje wszystkich rund Rajdowych Mistrzostw Świata oraz Rajdowych Mistrzostw Europy, w całości, na żywo, z polskim komentarzem min. Mikołaja Sokoła, Grzegorza Gaca, Sławomira Szymczaka i Michała Adamiuka, a także relacje i transmisje z rund Rallycrossowych Mistrzostw Świata. Wśród transmisji są również liczne zawody żużlowe oraz najpopularniejsza amerykańska seria wyścigowa NASCAR Cup Series. Antenę Motowizji wypełniają też liczne podsumowania międzynarodowych serii w tym: DTM, FIA Formula European Championship, Porsche Carrera Cup Germany, Ferrari Challenge Europe czy wyścigów motocyklowych Isle of Man,
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków, osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128, w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572, Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
WWW: https://www.motowizja.pl
FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/
TWITTER: https://twitter.com/motowizja

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.