Elektryczne Gitary zachęcają do jazdy elektrykami w najnowszej kampanii TV
Pod hasłem „Jedź elektrykiem jak my!” w grudniu rusza nowa kampania reklamowa Volkswagen Financial Services. Z udziałem Kuby Sienkiewicza i zespołu Elektryczne Gitary powstał klip reklamowy, a także spot telewizyjny z nową wersją przeboju „Włosy” („Noś długie włosy jak my”).
Volkswagen Financial Services podkreśla, że „Jedź elektrykiem jak my!” to jedna z największych kampanii promujących elektromobilność w Polsce. Jednocześnie to największa do tej pory produkcja filmowa, w której firma VW FS bierze udział. W jej realizację zaangażowano sprzęt o wartości 3,5 mln złotych, w tym 5 dronów i camera car. Przeznaczono dwa dni zdjęciowe, spędzono 30 godzin na planie i pokonano blisko 4 tys. km. Jednym z największych wyzwań było stworzenie szybkich i dynamicznych ujęć samochodowych, m.in. w centrum Warszawy.
– Wszystko zaczęło się od pomysłu, aby naszą elektromobilną ofertę promował sparafrazowany lejtmotyw „Noś długie włosy jak my” znany z przeboju zespołu Elektryczne Gitary. Bez wahania postawiliśmy na ten hasłowy twist i wymyśliliśmy „Jedź elektrykiem jak my!”, które stało się hasłem całej kampanii. Kuba Sienkiewicz napisał nowe słowa do swojego przeboju sprzed lat i wystąpił dla nas wraz z całym zespołem – wyjaśnia Mateusz Granoszek, Kierownik Działu Marketingu w Volkswagen Financial Services.
W efekcie powstał 2-minutowy klip reklamowy oraz 30-sekundowy spot telewizyjny, którego emisja planowana jest w TVN, na Polsacie oraz w telewizjach tematycznych TVN. Dodatkowo powstał film przedstawiający kulisy produkcji, czyli tzw. „making of”.
– Udział w kampanii „Jedź elektrykiem jak my!” to dla mnie prawdziwa przyjemność. Cieszę się, że melodia naszej piosenki „Włosy” na nowo rozbrzmi w domach wielu Polaków. Współpraca z Volkswagen Financial Services jest nie tylko artystycznym doświadczeniem, ale również szansą na promowanie świadomego podejścia do mobilności – powiedział Kuba Sienkiewicz, lider Elektrycznych Gitar.
Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do zmiany swoich aut na elektryczne, a także pozycjonowanie Volkswagen Financial Services jako firmy, która oferuje finansowanie pojazdów z napędem elektrycznym. Koncept, strategia oraz produkcja spotu „Jedź elektrykiem jak my!” to dzieło agencji marketingowej Vision & People. Za działania PR-owe odpowiada agencja dfusion communication.
To już druga kampania TV, którą VW FS realizuje w ostatnim czasie. W listopadzie w stacjach telewizyjnych można było obejrzeć spot „Volkswagen Financial Services: nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych”.
Volkswagen Financial Services to lider finansowania samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.
Więcej informacji o ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.emobility.vwfs.pl.
Patryk Mikiciuk,Cyber Marian i plenerowa scena muzyki trance - AIR MOTO SHOW
Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle
Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.