Komunikaty PR

Elektryczne Gitary zachęcają do jazdy elektrykami w najnowszej kampanii TV

2023-12-01  |  10:00
Biuro prasowe

Pod hasłem „Jedź elektrykiem jak my!” w grudniu rusza nowa kampania reklamowa Volkswagen Financial Services. Z udziałem Kuby Sienkiewicza i zespołu Elektryczne Gitary powstał klip reklamowy, a także spot telewizyjny z nową wersją przeboju „Włosy” („Noś długie włosy jak my”).

Volkswagen Financial Services podkreśla, że „Jedź elektrykiem jak my!” to jedna z największych kampanii promujących elektromobilność w Polsce. Jednocześnie to największa do tej pory produkcja filmowa, w której firma VW FS bierze udział. W jej realizację zaangażowano sprzęt o wartości 3,5 mln złotych, w tym 5 dronów i camera car. Przeznaczono dwa dni zdjęciowe, spędzono 30 godzin na planie i pokonano blisko 4 tys. km. Jednym z największych wyzwań było stworzenie szybkich i dynamicznych ujęć samochodowych, m.in. w centrum Warszawy.

Wszystko zaczęło się od pomysłu, aby naszą elektromobilną ofertę promował sparafrazowany lejtmotyw „Noś długie włosy jak my” znany z przeboju zespołu Elektryczne Gitary. Bez wahania postawiliśmy na ten hasłowy twist i wymyśliliśmy „Jedź elektrykiem jak my!”, które stało się hasłem całej kampanii. Kuba Sienkiewicz napisał nowe słowa do swojego przeboju sprzed lat i wystąpił dla nas wraz z całym zespołem – wyjaśnia Mateusz Granoszek, Kierownik Działu Marketingu w Volkswagen Financial Services.

W efekcie powstał 2-minutowy klip reklamowy oraz 30-sekundowy spot telewizyjny, którego emisja planowana jest w TVN, na Polsacie oraz w telewizjach tematycznych TVN. Dodatkowo powstał film przedstawiający kulisy produkcji, czyli tzw. „making of”.

Udział w kampanii „Jedź elektrykiem jak my!” to dla mnie prawdziwa przyjemność. Cieszę się, że melodia naszej piosenki „Włosy” na nowo rozbrzmi w domach wielu Polaków. Współpraca z Volkswagen Financial Services jest nie tylko artystycznym doświadczeniem, ale również szansą na promowanie świadomego podejścia do mobilności – powiedział Kuba Sienkiewicz, lider Elektrycznych Gitar.

Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do zmiany swoich aut na elektryczne, a także pozycjonowanie Volkswagen Financial Services jako firmy, która oferuje finansowanie pojazdów z napędem elektrycznym. Koncept, strategia oraz produkcja spotu „Jedź elektrykiem jak my!” to dzieło agencji marketingowej Vision & People. Za działania PR-owe odpowiada agencja dfusion communication.

To już druga kampania TV, którą VW FS realizuje w ostatnim czasie. W listopadzie w stacjach telewizyjnych można było obejrzeć spot „Volkswagen Financial Services: nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych”.

Volkswagen Financial Services to lider finansowania samochodów osobowych w Polsce (SAMAR, CEPiK; leasing/CFM rejestracje) oraz ekspert z zakresu nowoczesnej mobilności i elektromobilności. Dostarcza rozwiązania finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. VW FS oferuje pod jedną marką usługi finansowe związane z zakupem i eksploatacją samochodów (leasing, kredyt, najem) dla klientów indywidualnych i biznesowych (w tym rozwiązania i narzędzia w obszarze finansowania flot) oraz ubezpieczenia i bankowość elektroniczną.

Więcej informacji o ofercie finansowania Volkswagen Financial Services znajduje się na stronie www.emobility.vwfs.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.