Komunikaty PR

FREE NOW testuje nową usługę Lite Basic w Warszawie

2022-11-09  |  10:40
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.03 MB )

Z początkiem listopada platforma FREE NOW otworzyła się na sześć nowych polskich miast - Gorzów Wielkopolski, Zieloną Górę, Tarnów, Elbląg, Koszalin i Bielsko-Białą. Tym samym, FREE NOW osiągnęło ogólnopolską dostępność w 25-ciu największych polskich miastach. Dodatkowo, dla użytkowników w Warszawie testowana jest nowa usługa Lite Basic, która powstała z myślą o użytkownikach, którym zależy na najniższej cenie przejazdu.

Dla nowych użytkowników w sześciu nowych lokalizacjach FREE NOW przygotowało 100 zł zniżki na cztery pierwsze przejazdy z kodami przypadającymi na każde miasto:

  • Gorzów Wielkopolski: HEJGORZOW
  • Zielona Góra: HEJZIELONAGORA
  • Tarnów: HEJTARNOW
  • Elbląg: HEJELBLAG
  • Koszalin: HEJKOSZALIN
  • Bielsko-Biała: HEJBIELSKO

 

Dodatkowo, na każde kolejne przejazdy w tych miastach trwa stała promocja -50%, dzięki czemu każdy przejazd jest tańszy o połowę. Kierowcom taxi z nowych miast FREE NOW oferuje bonusy do każdego zrealizowanego zlecenia i prowizję konkurencyjną względem innych platform.

 

Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający FREE NOW w Polsce, powiedział:

Na polskim rynku FREE NOW funkcjonuje już od dekady, co oznacza, że zapoczątkowaliśmy rewolucję mobilności miejskiej i przyczyniliśmy się do zmodernizowania rynku taxi. Niezwykle cieszymy się, że startujemy w kolejnych lokalizacjach i oferujemy nowoczesną usługę już nie tylko w największych ośrodkach miejskich w Polsce, ale także w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, osiągając zasięg ogólnopolski. Jednocześnie rozwijamy naszą ofertę dla użytkowników w pozostałych polskich miastach, m.in. integrując wynajem hulajnóg marek Tier i Dott, a także dodając kolejne usługi. Użytkownicy w Warszawie mogą już korzystać z nowej usługi Lite Basic, z najniższą ceną na każdą kieszeń.

 

Dla użytkowników w Warszawie FREE NOW udostępniło nową usługę Lite Basic, która zachowuje wszystkie zalety znanej usługi Lite, jednak z jeszcze niższymi cenami przejazdów - nawet o 15%. To alternatywa m.in. dla młodzieży czy studentów, przemieszczających się poza godzinami szczytu, którym zależy na budżetowej usłudze. FREE NOW spodziewa się dużego zainteresowania nową usługą, dlatego aby sprostać popytowi będzie się ona dostępna w godzinach pozaszczytowych.

 

FREE NOW globalnie rozwija się jako superaplikacja mobilności miejskiej w dziesięciu krajach europejskich, dodając kolejne usługi współdzielonego transportu. Podczas kongresu Web Summit 2022 FREE NOW ogłosiło właśnie pierwszą pełną integrację transportu publicznego w aplikacji dla użytkowników, początkowo w niemieckich miastach, takich jak Dortmund i Düsseldorf. Dzięki tej integracji - za pośrednictwem FREE NOW - obok zamówienia taksówki, wynajmu e-hulajnogi, e-skutera, e-roweru i auta na minuty, można zakupić także bilet na komunikację miejską. W tym kierunku platforma FREE NOW zamierza rozwijać się również na pozostałych rynkach.

 

O FREE NOW: 

FREE NOW to superaplikacja mobilności miejskiej, oferująca największy wybór opcji transportowych w Europie. Ponad 56 milionów użytkowników FREE NOW z 10-ciu krajów europejskich i 170-ciu miast ma możliwość przemieszczania się z punktu A do B wybierając spośród różnych opcji mobilności miejskiej, w jednej aplikacji. Dzięki głębokiej integracji, czyli od wynajmu po płatność, z zewnętrznymi operatorami mobilności, użytkownicy FREE NOW mogą zamówić najbliższą taksówkę i przejazd z kierowcą, a także wynająć e-hulajnogę, e-skuter, e-rower lub auto na minuty. FREE NOW jest agregatorem usług zewnętrznych operatorów, który ma ambicję wpłynąć pozytywnie na efektywność mobilności i zrównoważony rozwój miast, bez dodawania kolejnych, własnych pojazdów na ulice. Platforma FREE NOW ma swoją siedzibę w Niemczech i jest wspierana przez głównych udziałowców: BMW Group i Mercedes-Benz Mobility. Zatrudnia ponad 1850 pracowników w 27 biurach na całym świecie. CEO FREE NOW jest Thomas Zimmermann. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.