Grupa Cichy-Zasada otwiera kolejny salon BYD!
7 października Grupa Cichy-Zasada otworzyła w Polsce kolejny salon sprzedaży samochodów i serwis marki BYD. Do rosnącej liczby miast, w których swoją obecność zaznacza dynamicznie rozwijająca się marka dołącza Wrocław. Data została wybrana nieprzypadkowo, ponieważ zbiegła się z premierą handlową pierwszej hybrydy BYD w Polsce - BYD Seal U DM-i.
Podczas otwarcia nowego salonu odwiedzający mogli zapoznać się z pełną gamą modelową polskiej oferty BYD, która obejmuje trzy samochody elektryczne oraz jeden model hybrydowy. I właśnie ten ostatni - BYD Seal U DM-i - cieszył się największym zainteresowaniem, ponieważ dopiero teraz mogliśmy poznać jego ceny.
Nowy salon BYD Grupy Cichy-Zasada mieści się we Wrocławiu przy Al. Jana III Sobieskiego 1, w dawnym budynku salonu Hornet.
"Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami otwieramy kolejny salon i serwis BYD. Wpisujemy się tym samym w sztandarowe motto firmy - ‘Build Your Dreams’. Nasz nowy obiekt jest nastawiony na kompleksową obsługę klienta i najwyższą jakość świadczonych usług. Klienci mają do dyspozycji salon i serwis, zainteresowanym jazdą próbną udostępniamy samochody demonstracyjne.”
Dariusz Waldowski, Dyrektor Zarządzający Marką BYD w Grupie Cichy-Zasada
Hybrydowy BYD Seal U DM-i to przestronny, doskonale wyposażony SUV. Dzięki nowoczesnej, hybrydowej jednostce napędowej w technologii Plug-in (z możliwością doładowywania z gniazdka) zapewnia bardzo dobre osiągi i niskie zużycie paliwa.
Ceny modeli Seal U DM-i, dostępnych również w nowym salonie BYD we Wrocławiu, kształtują się na poziomie 169 900 zł za wersję Boost z napędem na przednią oś oraz 209 900 zł za wersje Design AWD.
BYD Seal U był już dostępny w sprzedaży, ale do tej pory wyłącznie w wersji elektrycznej. Hybryda PHEV, czyli BYD Seal U DM-i, znacznie poszerza grono potencjalnych kupujących. Dzięki atrakcyjnej cenie auto ma duże szanse na to, żeby od razu stać się najlepiej sprzedającym chińskim samochodem tej klasy w Polsce.
Grupa Cichy-Zasada już planuje otwarcie kolejnych salonów sprzedaży i serwisów BYD w Polsce, a ambicją Grupy jest wdrażanie nowoczesnych technologii i popularyzacja motoryzacji przyjaznej dla środowiska, zgodne z filozofią marki BYD.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.