Grupa Cichy-Zasada otwiera kolejny salon BYD!
7 października Grupa Cichy-Zasada otworzyła w Polsce kolejny salon sprzedaży samochodów i serwis marki BYD. Do rosnącej liczby miast, w których swoją obecność zaznacza dynamicznie rozwijająca się marka dołącza Wrocław. Data została wybrana nieprzypadkowo, ponieważ zbiegła się z premierą handlową pierwszej hybrydy BYD w Polsce - BYD Seal U DM-i.
Podczas otwarcia nowego salonu odwiedzający mogli zapoznać się z pełną gamą modelową polskiej oferty BYD, która obejmuje trzy samochody elektryczne oraz jeden model hybrydowy. I właśnie ten ostatni - BYD Seal U DM-i - cieszył się największym zainteresowaniem, ponieważ dopiero teraz mogliśmy poznać jego ceny.
Nowy salon BYD Grupy Cichy-Zasada mieści się we Wrocławiu przy Al. Jana III Sobieskiego 1, w dawnym budynku salonu Hornet.
"Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami otwieramy kolejny salon i serwis BYD. Wpisujemy się tym samym w sztandarowe motto firmy - ‘Build Your Dreams’. Nasz nowy obiekt jest nastawiony na kompleksową obsługę klienta i najwyższą jakość świadczonych usług. Klienci mają do dyspozycji salon i serwis, zainteresowanym jazdą próbną udostępniamy samochody demonstracyjne.”
Dariusz Waldowski, Dyrektor Zarządzający Marką BYD w Grupie Cichy-Zasada
Hybrydowy BYD Seal U DM-i to przestronny, doskonale wyposażony SUV. Dzięki nowoczesnej, hybrydowej jednostce napędowej w technologii Plug-in (z możliwością doładowywania z gniazdka) zapewnia bardzo dobre osiągi i niskie zużycie paliwa.
Ceny modeli Seal U DM-i, dostępnych również w nowym salonie BYD we Wrocławiu, kształtują się na poziomie 169 900 zł za wersję Boost z napędem na przednią oś oraz 209 900 zł za wersje Design AWD.
BYD Seal U był już dostępny w sprzedaży, ale do tej pory wyłącznie w wersji elektrycznej. Hybryda PHEV, czyli BYD Seal U DM-i, znacznie poszerza grono potencjalnych kupujących. Dzięki atrakcyjnej cenie auto ma duże szanse na to, żeby od razu stać się najlepiej sprzedającym chińskim samochodem tej klasy w Polsce.
Grupa Cichy-Zasada już planuje otwarcie kolejnych salonów sprzedaży i serwisów BYD w Polsce, a ambicją Grupy jest wdrażanie nowoczesnych technologii i popularyzacja motoryzacji przyjaznej dla środowiska, zgodne z filozofią marki BYD.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.