Komunikaty PR

Huawei Watch GT 3 – nowa seria smartwatchy dostępna w przedsprzedaży z bezprzewo

2021-11-03  |  16:00
Biuro prasowe

Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce nową serię smartwatchy Huawei Watch GT 3 w wersji 46 mm i 42 mm. Nowe, inteligentne zegarki wyróżniają się uniwersalnym, stylowym designem, długim czasem pracy na jednym ładowaniu oraz ulepszonymi funkcjami monitorującymi zdrowie.

 

Do 21 listopada smartwatche dostępne są w ofercie przedsprzedażowej z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 4i. Huawei Watch GT 3 (46 mm) dostępny jest w trzech wersjach: Active z paskiem z fluoroelastomeru można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1 099 zł, Classic na skórzanym pasku – za 1 199 zł, a Elite na eleganckiej bransolecie – za 1 399 zł.

Huawei Watch GT 3 (42 mm) dostępny jest w dwóch wersjach: Active na skórzanym pasku można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1 149 zł oraz Elegant na złotej bransolecie za 1 399 zł.

Huawei Watch GT 3 (46 mm i 42 mm) w ofercie przedsprzedażowej ze słuchawkami Huawei FreeBuds 4i można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet, x-kom i Komputronik, a także w strefie marki na Allegro. Oferta może różnić się w zależności od sklepu, szczegóły znajdują się u partnerów.

Huawei Watch GT 3 – klasyczny design, uniwersalny styl

Huawei Watch GT 3 dostępny jest w dwóch wersjach – z kopertą o średnicy 46 mm oraz 42 mm. Cała seria łączy klasyczny design, który można dopasować do swojego stylu, z precyzyjnymi funkcjami monitorowania zdrowia, stresu, snu oraz aktywności fizycznej.

W porównaniu do poprzedniej generacji, Huawei Watch GT 3 zapewnia większe pole wyświetlacza – wersja 46 mm wyposażona jest w ekran AMOLED o przekątnej 1,43 cala, a wersja 42 mm – w ekran AMOLED 1,32 cala. Ekran pokryty jest przejrzystym, zakrzywionym szkłem 3D o wysokiej przezroczystości, które zapewnia lepszą widoczność. Dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców. Tylna część obudowy to wypolerowane, wypukłe szkło, które dopasowuje się do kształtu nadgarstka. Konstrukcja nie tylko zapewnia komfort noszenia, ale również pozwala redukować zakłócenia zewnętrzne i poprawia jakość sygnału mierzącego tętno.

Obrotowa koronka umożliwia wygodniejszą nawigację między funkcjami, a nowy wygląd menu przypominający szachownicę pozwala na łatwiejsze odnalezienie pożądanej funkcji. Seria Watch GT 3 umożliwia również instalowanie aplikacji firm trzecich na smartwatchu – lista aplikacji dostępna jest po sparowaniu zegarka z aplikacją Huawei Zdrowie.

Smartwatche z serii Huawei Watch GT 3 charakteryzują się długim czasem pracy na jednym ładowaniu – w przypadku wersji 46 mm są to nawet 2 tygodnie, a w przypadku wersji 42 mm – do tygodnia.

Zdrowie pod kontrolą – ulepszona technologia Huawei TruSeen 5.0+

Huawei Watch GT 3 wyposażony jest w ulepszoną funkcję monitorującą zdrowie Huawei TruSeen 5.0+ – aż 8 sensorów oraz algorytm AI zapewniają dokładniejszy pomiar tętna, temperatury skóry oraz analizę faz snu przy mniejszym zużyciu energii. Huawei Watch GT 3 umożliwia całodobowy pomiar stresu oraz dostarcza porad, jak skutecznie sobie z nim radzić. Nowa seria wprowadza również zupełnie nową funkcję – Healthy Living Shamrock, czyli spersonalizowanego asystenta zdrowia, który regularnie przypomina o zdrowych nawykach i działaniach wspomagających zdrowie – piciu wody, przyjmowaniu leków czy regularnych ćwiczeniach.

Ulepsz swój trening z Watch GT 3

Huawei Watch GT 3 oferuje ponad 100 trybów treningów, 18 profesjonalnych i ponad 85 dodatkowych. Co więcej, smartwatch dostarcza spersonalizowane plany treningowe, opierając je na analizach kondycji fizycznej użytkownika oraz jego nawykach – użytkownik może ustalać własne cele treningowe i monitorować wyniki w czasie rzeczywistym na zegarku lub w aplikacji Huawei Zdrowie. Ponadto asystent treningowy dostarczy wskazówki treningowe na różnych etapach. W czasie treningu, smartwatch powiadamia za pomocą asystenta głosowego o aktualnych celach, stanie treningu, a także postępach w sprawności. Jeszcze dokładniejszy GPS zapewnia użytkownikom jeszcze dokładniejsze mapowanie lokalizacji geograficznej.

„Styl ponad czasem” kampania marketingowa z udziałem Roberta Lewandowskiego

Startowi sprzedaży najnowszych smartwatchy z serii Watch GT 3 towarzyszy również kampania marketingowa promująca uniwersalny design produktu, długi czas pracy na jednym ładowaniu oraz funkcje monitorujące zdrowie. Głównym jej elementem będzie spot z udziałem ambasadora Huawei Roberta Lewandowskiego, który będzie dostępny w kanałach digital i social media marki. W kampanię digital zaangażowani będą również popularni influencerzy – restauratorka Lara Gessler, aktor Maciej Musiał oraz aktor Mikołaj Roznerski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja PETRONAS wspiera przyszłych mistrzów motoryzacji – startuje „Wyścig talentów” Biuro prasowe
2024-10-16 | 10:30

PETRONAS wspiera przyszłych mistrzów motoryzacji – startuje „Wyścig talentów”

Program ma na celu nie tylko rozwój młodych talentów w dziedzinie motosportu, ale także podniesienie poziomu edukacji technicznej w Polsce oraz promowanie motoryzacji jako perspektywicznej ścieżki kariery. PETRONAS wspiera młodych ludzi nie od dziś, jednocześnie pomagając branży warsztatowej pozyskiwać wykwalifikowaną kadrę.   „Wyścig talentów” to program, którego celem jest podniesienie poziomu wiedzy technicznej wśród młodzieży, zwrócenie uwagi na motoryzację jako przyszłościowy kierunek edukacyjny oraz ułatwienie firmom branżowym pozyskania wykwalifikowanych kadr. W obliczu niedoboru specjalistów w branży, inicjatywa ta może pomóc w pozyskaniu nowych, ambitnych kadr. Celem programu jest uświadomienie młodym ludziom, że praca w tej motoryzacji nie tylko przynosi korzyści finansowe, ale również jest interesująca, oferując szerokie możliwości rozwoju zawodowego oraz długotrwałą stabilność na rynku pracy.   Program skierowany jest do uczniów z blisko 900 szkół branżowych i technicznych, którzy w trakcie 9-miesięcznego konkursu będą mieli okazję sprawdzić się w serii wyzwań edukacyjnych oraz testów teoretycznych i praktycznych. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć nie tylko teoretyczną wiedzę, ale przede wszystkim kluczowe umiejętności praktyczne, które są wysoko cenione przez pracodawców. Projekt ma szansę zmienić postrzeganie branży motoryzacyjnej i uświadomić jak atrakcyjna jest taka ścieżka kariery, a ponadto otworzyć przed młodymi realne perspektywy zatrudnienia.  „Wsparcie młodych talentów to nie tylko nasza odpowiedzialność, ale i misja. Strategicznie inwestujemy w przyszłość motoryzacji, dbając jednocześnie o rozwój lokalnych warsztatów. To właśnie młodzi ludzie, których mamy szansę wspierać, wkrótce zasilą szeregi firm i serwisów w całym kraju, przynosząc ze sobą świeże spojrzenie, innowacyjne podejście oraz nowoczesną wiedzę techniczną” – mówi Danuta Michałus-Sokołowska, Dyrektor ds. Marketingu na Europę Centralną i Północną w PETRONAS.  Konkurs – rozkład jazdy  "Wyścig talentów” rozpocznie się w październiku 2024 roku i potrwa do czerwca 2025 roku. Składać się będzie z siedmiu etapów eliminacyjnych, przygotowanych przez ponad 80 ekspertów branżowych. Uczestnicy konkursu będą musieli zmierzyć się z ponad 3500 pytaniami dotyczącymi technologii motoryzacyjnych. Łącznie do finału zakwalifikuje się 160 uczniów.   Na zwycięzców i finalistów poszczególnych etapów czekają atrakcyjne nagrody finansowe oraz rzeczowe o wartości do 1000 zł. Finaliści konkursu będą mieli okazję rywalizować o jeszcze bardziej wyjątkowe i prestiżowe trofea, w tym nagrodę główną - 10 000 zł.    Każdy ze 160 finalistów otrzyma także dostęp do specjalistycznych programów szkoleniowych, przygotowanych przez ekspertów technicznych oraz wykładowców z czołowych polskich politechnik i firm, w tym PETRONAS.   Rozwój branży warsztatowej  „Wyścig talentów” to nie tylko szansa dla młodych ludzi, ale także dla firm motoryzacyjnych, warsztatów samochodowych i uczelni, które poprzez udział w projekcie mogą zacieśnić relacje z potencjalnymi pracownikami, czy przyszłymi studentami oraz wspierać rozwój edukacji technicznej w Polsce. Uczestnicy programu to przyszli mechanicy, inżynierowie i specjaliści, którzy dzięki udziałowi w konkursie zdobędą doświadczenie niezbędne do pracy w nowoczesnych warsztatach. Wprowadzenie młodej generacji fachowców, gotowych stawić czoła nowym wyzwaniom, takim jak rosnąca liczba samochodów elektrycznych czy hybrydowych, jest kluczowe dla rozwoju całej branży.   PETRONAS jako kluczowy partner technologiczny, będzie wspierał uczestników konkursu wiedzą ekspercką, m.in. przygotowując materiały konkursowe oraz dzieląc się doświadczeniem.  "PETRONAS od lat angażuje się w różnorodne projekty wspierające edukację techniczną, ponieważ wierzymy, że nowa generacja specjalistów to klucz do rozwoju branży. 'Wyścig talentów' to szansa dla młodych ludzi, aby zdobyć umiejętności i nawiązać nowe relacje" dodaje Danuta Michałus-Sokołowska.  PETRONAS – partner w kształceniu przyszłych ekspertów motoryzacji  Zaangażowanie PETRONAS w program „Wyścig talentów” to kolejny krok w kierunku wspierania młodzieży, rozwoju edukacji technicznej, ale także budowanie relacji pomiędzy potencjalnymi pracownikami a przemysłem motoryzacyjnym. Firma od lat angażuje się w projekty wspierające młode talenty na całym świecie. W ramach wcześniejszych działań, PETRONAS organizował między innymi programy stypendialne dla studentów kierunków technicznych oraz szkolenia praktyczne w swoich centrach technologicznych. Przykładem jest współpraca z politechniką w Turynie oraz projekty takie jak PETRONAS Education Sponsorship Programme (PESP), który zapewnia wsparcie finansowe i edukacyjne dla wyróżniających się studentów.  Więcej na ten temat można przeczytać na stronie: Students & Graduates | PETRONAS Global   
Motoryzacja Jakimi kierowcami są Polacy? Niemal 70% z nich przyznaje sobie najwyższą notę
2024-10-09 | 14:00

Jakimi kierowcami są Polacy? Niemal 70% z nich przyznaje sobie najwyższą notę

Według wyników najnowszej ankiety BlaBlaCar niemal 70% kierowców korzystających z platformy ocenia swoje umiejętności jazdy na 5 w pięciostopniowej skali. Wśród
Motoryzacja Sezonowa Wyprzedaż w Toyota Financial Services
2024-10-09 | 10:00

Sezonowa Wyprzedaż w Toyota Financial Services

Toyota kontynuuje Sezonową Wyprzedaż, która daje klientom możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów na samochody. Z tej okazji Toyota Financial Services przedłuża

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.