Komunikaty PR

Jedyna taka Toyota GR Yaris

2020-12-15  |  17:00
Biuro prasowe

Maseczka ochronna, podobizny pracowników ochrony zdrowia oraz charakterystyczne dla Walii kwiaty narcyza – to zwycięska wizja oklejenia sportowej Toyoty GR Yaris autorstwa 16-letniej Alice Goodliffe. Inspiracją dla młodej artystki stało się życie w czasie pandemii oraz walijskie tradycje. Samochód powstał specjalnie na tegoroczną, odwołaną z powodu epidemii COVID-19 edycję Rajdu Wielkiej Brytanii.

 

Zaprojektuj oklejenie dla sportowej Toyoty GR Yaris – konkurs przeprowadzony w trakcie pandemii przez organizatorów Rajdu Wielkiej Brytanii oraz brytyjskiego oddziału Toyoty okazał się strzałem w dziesiątkę. Spośród nadesłanych zgłoszeń wygrało to wysłane przez Alice Goodliffe. 16-latka ze szkoły Ysgol Gyfun Plasmawr w Cardiff swoim projektem wyraziła szacunek dla wszystkich pracowników z kluczowych obszarów walki z pandemią, a na aucie nie zabrakło nawiązań do walijskiej kultury.

Zwycięski samochód miał zostać pokazany podczas rajdu, który jest rundą rajdowych mistrzostw świata. Rajd Wielkiej Brytanii został jednak odwołany, więc auto zostało zaprezentowane na początku grudnia przed szkołą, do której uczęszcza zwyciężczyni konkursu.

„Jestem wielką fanką rajdów i było mi przykro, że Rajd Wielkiej Brytanii został odwołany. Samochód wygląda niesamowicie. Teraz potrzebuję tylko kluczyków” – zażartowała zwyciężczyni konkursu.

„Swoim projektem, który wykonałam w samym środku pandemii, chciałam docenić pracę wielu osób z kluczowych dziedzin. Zaczęłam od narysowania maseczki, która jest zaczepiona o lusterka – w końcu teraz wszyscy chodzimy w maseczkach. Na drzwiach mamy pracowników , którzy są bardzo ważni w trakcie pandemii: pielęgniarkę, nauczyciela, budowlańca, sprzedawcę i policjanta. Nie zapomniałam o swoim walijskim pochodzeniu i o tym, że auto było tworzone na Rajd Wielkiej Brytanii – stąd kwiaty narcyza. Na dachu i z tyłu jest tęczowa flaga, czyli symbol nadziei w tych trudnych czasach” – wyjaśniła Alice.

GR Yaris to samochód, który pełnymi garściami czerpie z rajdowych doświadczeń Toyota Gazoo Racing i stanowi homologacyjną bazę dla rajdówek kolejnej generacji. Auto jest absolutnie wyjątkowe i świadczą o tym dopracowane do perfekcji najdrobniejsze detale. Ultralekkie trzydrzwiowe nadwozie, napęd na cztery koła, trzycylindrowy silnik z turbodoładowaniem o mocy 261 KM i manualna skrzynia biegów – to recepta na radość z prowadzenia samochodu w wydaniu Toyoty. Na początku grudnia samochód zadebiutował oficjalnie na polskim rynk

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.