Komunikaty PR

Jubileuszowy Lexus RX dla poszukiwaczy przygód

2020-05-05  |  10:00
Biuro prasowe

Lexus prezentuje limitowaną wersję modelu RX – Experience Edition. Przeznaczone na kanadyjski rynek auto otrzymało wyjątkowy lakier oraz bogate wyposażenie, którego szczególnym elementem jest wideorejestrator. Specjalny SUV powstał z okazji 30 lat obecności Lexusa w Kanadzie i właśnie tam jest produkowany.

 

Zielony i bogato wyposażony

Lexus RX Experience Edition wyróżnia się przede wszystkim specjalnym zielonym lakierem Nori Green, znanym chociażby ze sportowego coupé LC. Nadwozie SUV-a osadzono na 20-calowych kołach. W środku auto jest wykończone białą, skórzaną tapicerką, która pokrywa siedzenia, podłokietnik oraz boczki drzwi. Experience Edition to też bogate wyposażenie. Specjalny Lexus w standardzie otrzymuje wyświetlacz HUD, multimedia z Apple CarPlay i Android Auto, 15-głośnikowy system audio Mark Levinson czy szeroki pakiet układów bezpieczeństwa czynnego z systemem ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z funkcją hamowania.

SUV do nagrywania przygód

Wyjątkowym elementem na liście standardowego wyposażenia Lexusa RX Experience Edition jest wideorejestrator Lexus Genuine DashCam. Kamera przydaje się nie tylko w przypadku stłuczki, ale pozwala również na rejestrowanie wartych zapamiętania przygód. Z myślą o nich kanadyjski oddział Lexusa dorzuca do auta też roczną przepustkę Parks Canada Discovery Pass dla całej rodziny, która pozwala na zwiedzanie parków narodowych i obiektów historycznych na terenie całego kraju.

Dwa napędy do wyboru

Lexus RX Experience Edition jest dostępny na kanadyjskim rynku w dwóch wersjach – 350 z silnikiem V6 3.5 oraz hybrydowym wariancie 450h, wyposażonym w taki sam motor. W obu przypadkach napęd jest przekazywany na obie osie. Cena modelu RX 350 Experience Edition startuje od 69 850 dolarów kanadyjskich (ok. 210 tys. zł), a wersja RX 450h kosztuje od 72 600 (niespełna 220 tys. zł). Samochód jest produkowany w fabryce Toyota Motor Manufacturing Canada w prowincji Ontario.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.