Komunikaty PR

Jubileuszowy Lexus RX dla poszukiwaczy przygód

2020-05-05  |  10:00
Biuro prasowe

Lexus prezentuje limitowaną wersję modelu RX – Experience Edition. Przeznaczone na kanadyjski rynek auto otrzymało wyjątkowy lakier oraz bogate wyposażenie, którego szczególnym elementem jest wideorejestrator. Specjalny SUV powstał z okazji 30 lat obecności Lexusa w Kanadzie i właśnie tam jest produkowany.

 

Zielony i bogato wyposażony

Lexus RX Experience Edition wyróżnia się przede wszystkim specjalnym zielonym lakierem Nori Green, znanym chociażby ze sportowego coupé LC. Nadwozie SUV-a osadzono na 20-calowych kołach. W środku auto jest wykończone białą, skórzaną tapicerką, która pokrywa siedzenia, podłokietnik oraz boczki drzwi. Experience Edition to też bogate wyposażenie. Specjalny Lexus w standardzie otrzymuje wyświetlacz HUD, multimedia z Apple CarPlay i Android Auto, 15-głośnikowy system audio Mark Levinson czy szeroki pakiet układów bezpieczeństwa czynnego z systemem ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z funkcją hamowania.

SUV do nagrywania przygód

Wyjątkowym elementem na liście standardowego wyposażenia Lexusa RX Experience Edition jest wideorejestrator Lexus Genuine DashCam. Kamera przydaje się nie tylko w przypadku stłuczki, ale pozwala również na rejestrowanie wartych zapamiętania przygód. Z myślą o nich kanadyjski oddział Lexusa dorzuca do auta też roczną przepustkę Parks Canada Discovery Pass dla całej rodziny, która pozwala na zwiedzanie parków narodowych i obiektów historycznych na terenie całego kraju.

Dwa napędy do wyboru

Lexus RX Experience Edition jest dostępny na kanadyjskim rynku w dwóch wersjach – 350 z silnikiem V6 3.5 oraz hybrydowym wariancie 450h, wyposażonym w taki sam motor. W obu przypadkach napęd jest przekazywany na obie osie. Cena modelu RX 350 Experience Edition startuje od 69 850 dolarów kanadyjskich (ok. 210 tys. zł), a wersja RX 450h kosztuje od 72 600 (niespełna 220 tys. zł). Samochód jest produkowany w fabryce Toyota Motor Manufacturing Canada w prowincji Ontario.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.