Komunikaty PR

Kabriolet ze sporym skrzydłem. TRD modyfikuje Lexusa LC Convertible

2020-06-25  |  14:30
Biuro prasowe

Oficjalny warsztat tuningowy Toyoty i Lexusa – Toyota Racing Development – przygotował nowe modyfikacje dla Lexusa LC. W zestawie znalazły się specjalne elementy zarezerwowane dla nowej wersji z otwartym dachem – LC Convertible, które sprawiają, że kabriolet wyróżnia się jeszcze bardziej.

 

Lexus LC z dodatkowymi spoilerami

Właścicielom Lexusa LC TRD proponuje przedni spoiler, dokładki progów oraz tylny dyfuzor z dodatkowymi lotkami po bokach. Części w widoczny sposób zmniejszają prześwit auta – z przodu jest niższy o ok. 30 mm. W ofercie znalazły się też niewielki tylny spoiler montowany na krawędzi pokrywy bagażnika oraz osłony luterek. Elementy nie tylko podkreślają sportowy wygląd grand tourera Lexusa, ale poprawiają też jego aerodynamikę. Wszystkie – poza tylnym spoilerem – można zastosować również w nowym LC Convertible.

Skrzydło specjalnie dla kabrioletu

Toyota Racing Development przygotowało również dwie części zarezerwowane wyłącznie dla nowego kabrioletu Lexusa. To spore tylne skrzydło o nietypowym kształcie, wykonane z włókna węglowego i umiejscowione na pokrywie bagażnika. Drugim elementem jest specjalna osłona montowana nad tylnymi fotelami, którą również zrobiono z karbonu. Dodaje autu wyjątkowego charakteru, zgodnego z duchem sportowego cabrio, a także zmniejsza działanie wiatru w czasie jazdy z otwartym dachem.

Koła i amortyzatory

W katalogu dla Lexusa LC znalazły się też 21-calowe, kute felgi. Do wyboru są dwa wzory obręczy oraz trzy kolory wykończenia – matowy Ice Black oraz błyszczące Diamond Gray Metallic i Lunanium Gun Metallic. Do luksusowego coupé Lexusa japoński warsztat tuningowy proponuje również amortyzatory o bardziej sportowej charakterystyce. Wszystkie części opracowane dla Lexusa LC przez TRD są przeznaczone na japoński rynek.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.