Komunikaty PR

Kabriolet ze sporym skrzydłem. TRD modyfikuje Lexusa LC Convertible

2020-06-25  |  14:30
Biuro prasowe

Oficjalny warsztat tuningowy Toyoty i Lexusa – Toyota Racing Development – przygotował nowe modyfikacje dla Lexusa LC. W zestawie znalazły się specjalne elementy zarezerwowane dla nowej wersji z otwartym dachem – LC Convertible, które sprawiają, że kabriolet wyróżnia się jeszcze bardziej.

 

Lexus LC z dodatkowymi spoilerami

Właścicielom Lexusa LC TRD proponuje przedni spoiler, dokładki progów oraz tylny dyfuzor z dodatkowymi lotkami po bokach. Części w widoczny sposób zmniejszają prześwit auta – z przodu jest niższy o ok. 30 mm. W ofercie znalazły się też niewielki tylny spoiler montowany na krawędzi pokrywy bagażnika oraz osłony luterek. Elementy nie tylko podkreślają sportowy wygląd grand tourera Lexusa, ale poprawiają też jego aerodynamikę. Wszystkie – poza tylnym spoilerem – można zastosować również w nowym LC Convertible.

Skrzydło specjalnie dla kabrioletu

Toyota Racing Development przygotowało również dwie części zarezerwowane wyłącznie dla nowego kabrioletu Lexusa. To spore tylne skrzydło o nietypowym kształcie, wykonane z włókna węglowego i umiejscowione na pokrywie bagażnika. Drugim elementem jest specjalna osłona montowana nad tylnymi fotelami, którą również zrobiono z karbonu. Dodaje autu wyjątkowego charakteru, zgodnego z duchem sportowego cabrio, a także zmniejsza działanie wiatru w czasie jazdy z otwartym dachem.

Koła i amortyzatory

W katalogu dla Lexusa LC znalazły się też 21-calowe, kute felgi. Do wyboru są dwa wzory obręczy oraz trzy kolory wykończenia – matowy Ice Black oraz błyszczące Diamond Gray Metallic i Lunanium Gun Metallic. Do luksusowego coupé Lexusa japoński warsztat tuningowy proponuje również amortyzatory o bardziej sportowej charakterystyce. Wszystkie części opracowane dla Lexusa LC przez TRD są przeznaczone na japoński rynek.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.