Komunikaty PR

Kierowczynie jeżdżące z aplikacją Bolt spotkały się w Warszawie

2024-11-21  |  11:45
Biuro prasowe

Bolt zorganizował w Warszawie pierwsze spotkanie dla kierowczyń korzystających z platformy Bolt. Spotkanie pod nazwą Forum Bezpieczeństwa miało na celu wymianę doświadczeń i dialog, a także szczegółowe przedstawienie rozwiązań bezpieczeństwa dostępnych dla kierowczyń na platformie.  Spotkanie zwieńczyła krótka sesja treningowa, przeprowadzona przez fundację Feminoteka. 

Pierwsze spotkanie dla kierowczyń korzystających z platformy Bolt, zorganizowane zostało pod koniec września w Warszawie. W pilotażowej edycji wydarzenia udział wzięło kilkanaście uczestniczek. Podczas spotkania kierowczyniom zostały szczegółowo przedstawione dostępne w aplikacji rozwiązania bezpieczeństwa, m.in wykrywanie nieprawidłowości w czasie przejazdu, nagrywanie dźwięku w czasie przejazdu, udostępnianie szczegółów przejazdu, przycisk SOS dla kierowcy czy też pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych. Równie ważnym punktem spotkania było omówienie wyzwań związanych z bezpieczeństwem oraz wymiana doświadczeń i najlepszych praktyk. Niewątpliwym atutem spotkania była możliwość nawiązania bezpośrednich relacji między sami kierowczyniami oraz z zespołem Bolt. 

- Zdajemy sobie sprawę, że bycie kierowczynią wciąż dzisiaj nie jest łatwe, a panujące krzywdzące stereotypy w tym nie pomagają. Dlatego postanowiliśmy sporóbować nowego formatu i zgromadziliśmy reprezentantki społeczności kierowczyń z naszej platformy, aby lepiej się z nimi poznać i porozmawiać, a przede wszystkim wyposażyć je w wiedzę na temat rozwiązań bezpieczeństwa, które są dostępne w aplikacji Bolt. Bardzo dziękujemy również za wsparcie fundacji Feminoteka, która jak zawsze stanęła na wysokości zadania – komentuje Martyna Kurkowska, rzeczniczka prasowa  Bolt w Polsce.

Merytoryczną część spotkania zakończyła prelekcja Jolanty Gawędy, przedstawicielki fundacji Feminoteka. Ekspertka poświęciła czas na zadanie kilku ważnych pytań uczestniczkom, skłaniając nimi do refleksji, a następnie zaprezentowała techniki radzenia sobie w sytuacjach stresowych. Na koniec poruszyła również kwestię technik asertywności, które są przydatne, gdy kobietom brakuje pewności siebie. 

- Misją Feminoteki jest przeciwdziałanie przemocy i dyskryminacji kobiet w każdym obszarze życia, a w tym przypadku pracy zawodowej, we wciąż jeszcze zmaskulinizowanym środowisku. Prowadząc zajęcia i widząc aktywność, zaangażowanie i wzajemne wsparcie kierowczyń, jestem pewna że Bolt jest miejscem, gdzie mogą się realizować w bezpiecznych warunkach i uzyskując korzyści finansowe i prywatne – powiedziała Jolanta Gawęda, wiceprezeska fundacji Feminoteka. 

Spotkanie zorganizowane w formie warsztatowo- prelekcyjnej spotkało się z pozytywną reakcją kierowczyń. Uczestniczki doceniły możliwość porozmawiania o rozwiązaniach bezpieczeństwa, dopytanie o ich działanie, a także możliwość poznania się z innymi kierowczyniami. 

- Regularnie korzystam z aplikacji Bolt, to mój sposób na dorobienie oraz dobrze czuję się za kółkiem. Bardzo się cieszę, że Bolt zorganizował takie spotkanie. Dla mnie najciekawiej było posłuchać o rozwiązaniach na platformie- mogłam na bieżąco zadać nurtujące mnie pytania. Ciekawie było też posłuchać porad ekspertki fundacji Feminoteka. Warto też podkreślić, że na spotkaniu panowała naprawdę świetna atmosfera - podsumowała Wiktoria Sachajko, kierowczyni i jedna z uczestniczek spotkania. 

***

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną. Bolt ma ponad 200 milionów klientek i klientów w 50 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, carsharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawy jedzenia i artykułów spożywczych.

 

Więcej informacji: www.bolt.eu 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.