Komunikaty PR

Kolekcja Shell Motorsport

2020-07-23  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Nowa kolekcja Shell Motorsport to okazja do zdobycia wymarzonego modelu auta wyścigowego. Każdy kierowca, który zatankuje określoną ilość paliwa na stacji Shell, będzie mógł kupić po cenie promocyjnej m.in. zdalnie sterowany Nissan Formuły E GEN 2 i poczuć szczyptę sportowych emocji. Promocja trwa od 20 lipca do 4 października br. lub do wyczerpania produktów objętych promocją.

 

Wspaniała rozrywka w prestiżowym towarzystwie

Nagły skok adrenaliny, gdy wciskasz gaz. Dreszczyk emocji, gdy mijasz przeciwników przed linią mety. Już teraz każdy z nas może zorganizować w domu swój własny wyścig najlepszych z najlepszych, ponieważ Shell przygotował dedykowaną kolekcję modeli najbardziej prestiżowych samochodów wyścigowych i rajdowych. Pasjonaci szybkiej jazdy szczególnie ucieszą się z motoryzacyjnej perełki – zdalnie sterowanego modelu Nissana Formuły E GEN 2.

 

Partnerstwo Shell w świecie sportów wyścigowych

Shell od wielu lat współpracuje z najlepszymi markami motoryzacyjnymi i zespołami uczestniczącymi w wyścigach sportowych oraz rajdach. Zdobytą na torach wyścigowych wiedzę wykorzystuje do opracowywania innowacyjnych rozwiązań dla motoryzacji i nieustannego doskonalenia swoich produktów. Partnerstwa Shell z m.in. Scuderia Ferrari, Ducati czy BMW M pozwalają tworzyć najbardziej wydajne paliwa i oleje oraz testować je w ekstremalnych warunkach m.in. podczas Formuły 1, Moto GP, DTM, NASCAR, Supercars Championships czy WRC. Dzięki temu klienci Shell mogą mieć gwarancję niezwykle wydajnych produktów, które zostały przetestowane w najbardziej wymagających warunkach.

Dzięki tej współpracy teraz każdy kierowca może stać się posiadaczem kolekcji Shell Motorsport. Wśród propozycji znajdują się modele BMW 4 Motorsport, Hyundai i20 Coupé WRC z zespołu Hyundai Shell Mobis World Rally Team startującego w Rajdowych Mistrzostwach Świata organizowanych przez FIA, Nissan Formuła E GEN 2 oraz dwa modele Ford Mustang GT: jeden z zespołu Shell V-Power Racing Team rywalizujący w Supercars Championship, a drugi z Teamu Penske. Cztery modele mają napęd sprężynowy, a Nissan Formuła E GEN 2 jest zdalnie sterowany przez Bluetooth®.

 

Jak zebrać kolekcję Shell Motorsport?

Aby otrzymać wybrany model wystarczy zebrać cztery naklejki za zatankowanie paliwa lub kupno zestawu z oferty gastronomicznej. Za min. 30 l paliwa Shell FuelSave lub min. 25 l paliwa Shell AutoGas otrzymamy 1 naklejkę, za min. 30 l paliw Shell V-Power – 2 naklejki, a za min. 50 l – 4 naklejki. Oprócz tego za zestaw – dowolna kawa z kanapką, zapiekanką lub hot dogiem – otrzymamy 1 naklejkę. Po zebraniu odpowiedniej liczby naklejek można wymienić je na jeden z czterech modeli samochodów przy dopłacie 12,99 zł. Za zdalnie sterowany model Nissan Formuła E GEN 2 klienci Shell dopłacą 42,99 zł lub 2800 pkt Shell Club Smart + 1 zł. Warto również podkreślić, że wyjątkowy model Nissan Formuła E GEN 2 dostępny jest jedynie dla uczestników programu lojalnościowego Shell ClubSmart.

 

Wtorki i czwartki z Shell V-Power

Cały czas dostępna jest również promocja „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, w ramach której we wtorki można kupić benzynę Shell V-Power 95 w cenie paliwa podstawowego, a w czwartki Shell V‑Power Diesel w cenie paliwa podstawowego. Tankując paliwa Shell V-Power we wtorki i czwartki klienci mają dwie korzyści: najlepsze paliwa premium w cenie paliw podstawowych oraz możliwość zbierania naklejek promocyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.