Kolekcja Shell Motorsport
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Nowa kolekcja Shell Motorsport to okazja do zdobycia wymarzonego modelu auta wyścigowego. Każdy kierowca, który zatankuje określoną ilość paliwa na stacji Shell, będzie mógł kupić po cenie promocyjnej m.in. zdalnie sterowany Nissan Formuły E GEN 2 i poczuć szczyptę sportowych emocji. Promocja trwa od 20 lipca do 4 października br. lub do wyczerpania produktów objętych promocją.
Wspaniała rozrywka w prestiżowym towarzystwie
Nagły skok adrenaliny, gdy wciskasz gaz. Dreszczyk emocji, gdy mijasz przeciwników przed linią mety. Już teraz każdy z nas może zorganizować w domu swój własny wyścig najlepszych z najlepszych, ponieważ Shell przygotował dedykowaną kolekcję modeli najbardziej prestiżowych samochodów wyścigowych i rajdowych. Pasjonaci szybkiej jazdy szczególnie ucieszą się z motoryzacyjnej perełki – zdalnie sterowanego modelu Nissana Formuły E GEN 2.
Partnerstwo Shell w świecie sportów wyścigowych
Shell od wielu lat współpracuje z najlepszymi markami motoryzacyjnymi i zespołami uczestniczącymi w wyścigach sportowych oraz rajdach. Zdobytą na torach wyścigowych wiedzę wykorzystuje do opracowywania innowacyjnych rozwiązań dla motoryzacji i nieustannego doskonalenia swoich produktów. Partnerstwa Shell z m.in. Scuderia Ferrari, Ducati czy BMW M pozwalają tworzyć najbardziej wydajne paliwa i oleje oraz testować je w ekstremalnych warunkach m.in. podczas Formuły 1, Moto GP, DTM, NASCAR, Supercars Championships czy WRC. Dzięki temu klienci Shell mogą mieć gwarancję niezwykle wydajnych produktów, które zostały przetestowane w najbardziej wymagających warunkach.
Dzięki tej współpracy teraz każdy kierowca może stać się posiadaczem kolekcji Shell Motorsport. Wśród propozycji znajdują się modele BMW 4 Motorsport, Hyundai i20 Coupé WRC z zespołu Hyundai Shell Mobis World Rally Team startującego w Rajdowych Mistrzostwach Świata organizowanych przez FIA, Nissan Formuła E GEN 2 oraz dwa modele Ford Mustang GT: jeden z zespołu Shell V-Power Racing Team rywalizujący w Supercars Championship, a drugi z Teamu Penske. Cztery modele mają napęd sprężynowy, a Nissan Formuła E GEN 2 jest zdalnie sterowany przez Bluetooth®.
Jak zebrać kolekcję Shell Motorsport?
Aby otrzymać wybrany model wystarczy zebrać cztery naklejki za zatankowanie paliwa lub kupno zestawu z oferty gastronomicznej. Za min. 30 l paliwa Shell FuelSave lub min. 25 l paliwa Shell AutoGas otrzymamy 1 naklejkę, za min. 30 l paliw Shell V-Power – 2 naklejki, a za min. 50 l – 4 naklejki. Oprócz tego za zestaw – dowolna kawa z kanapką, zapiekanką lub hot dogiem – otrzymamy 1 naklejkę. Po zebraniu odpowiedniej liczby naklejek można wymienić je na jeden z czterech modeli samochodów przy dopłacie 12,99 zł. Za zdalnie sterowany model Nissan Formuła E GEN 2 klienci Shell dopłacą 42,99 zł lub 2800 pkt Shell Club Smart + 1 zł. Warto również podkreślić, że wyjątkowy model Nissan Formuła E GEN 2 dostępny jest jedynie dla uczestników programu lojalnościowego Shell ClubSmart.
Wtorki i czwartki z Shell V-Power
Cały czas dostępna jest również promocja „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, w ramach której we wtorki można kupić benzynę Shell V-Power 95 w cenie paliwa podstawowego, a w czwartki Shell V‑Power Diesel w cenie paliwa podstawowego. Tankując paliwa Shell V-Power we wtorki i czwartki klienci mają dwie korzyści: najlepsze paliwa premium w cenie paliw podstawowych oraz możliwość zbierania naklejek promocyjnych.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.