Kup komplet opon marki Goodyear i zbuduj swoje własne sportowe auto z Lego!
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Porsche, Ferrari, Lamborghini - te marki od lat wzbudzają zachwyt i powodują przyspieszone bicie serca u fanów motoryzacji. Dzięki nowej akcji promocyjnej Goodyeara, każdy będzie mógł mieć w swoim domu mini wersję jednego z wybranych modeli tych kultowych aut. Wystarczy kupić komplet opon Goodyear, aby odebrać swój zestaw z serii LEGO®️ Speed Champions inspirowanej wyścigami samochodowymi. Dodatkowo do wygrania jest także jeden z pięciu zestawów LEGO® Technic™ Lamborghini Sián FKP 37.
Zasady promocji są proste. Wystarczy kupić komplet opon letnich lub całorocznych marki Goodyear w dowolnym rozmiarze, zarejestrować zakup na stronie promocyjnej www.goodyearpromocja.pl, zachowując paragon, a potem już tylko czekać na przesyłkę kurierską z wybranym modelem sportowego auta z serii LEGO®️ Speed Champions (Chevrolet, Porsche lub Ferrari). Akcja dotyczy opon do samochodów osobowych, typu 4x4/SUV oraz dostawczych.
Aby doświadczyć jeszcze większej dawki sportowych emocji, można wziąć też udział w konkursie, w którym do wygrania jest jeden z pięciu zestawów LEGO® Technic™ modelu Lamborghini Sián FKP 37.
„Dostarczanie mocnych osiągów i niezapomnianych wrażeń z jazdy to cele, które przyświecają nam przy projektowaniu naszych opon. Inspirujemy się motorsportem, który jest wpisany w DNA marki Goodyear. Wiele z rozwiązań testowanych na torze i podczas wyścigów znajduje później zastosowanie w oponach do codziennej jazdy” – powiedziała Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN w Goodyear Polska.
„Poprzez nową kampanię z unikalnymi zestawami klocków LEGO®️ Speed Champions, chcieliśmy podzielić się z klientami naszą pasją do motoryzacji i jednocześnie zaprosić ich do magicznego świata motorsportu, do którego Goodyear powrócił po latach przerwy” – dodała Kosyra.
Promocja trwa od 22 marca do 31 maja br. lub do wyczerpania zapasów zestawów promocyjnych. Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na stronie www.goodyearpromocja.pl.
Akcję wspierają kampanie digitalowe i telewizyjne – prowadzone we wszystkich kanałach Eurosportu, a także w Discovery, TVN Turbo i HGTV, które potrwają do końca maja.
Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l
Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych w Blue City już otwarty!
Ponad 240 Fiatów 126p wjedzie na rynek Manufaktury po raz 15!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.