Kup komplet opon marki Goodyear i zbuduj swoje własne sportowe auto z Lego!
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear@alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Porsche, Ferrari, Lamborghini - te marki od lat wzbudzają zachwyt i powodują przyspieszone bicie serca u fanów motoryzacji. Dzięki nowej akcji promocyjnej Goodyeara, każdy będzie mógł mieć w swoim domu mini wersję jednego z wybranych modeli tych kultowych aut. Wystarczy kupić komplet opon Goodyear, aby odebrać swój zestaw z serii LEGO®️ Speed Champions inspirowanej wyścigami samochodowymi. Dodatkowo do wygrania jest także jeden z pięciu zestawów LEGO® Technic™ Lamborghini Sián FKP 37.
Zasady promocji są proste. Wystarczy kupić komplet opon letnich lub całorocznych marki Goodyear w dowolnym rozmiarze, zarejestrować zakup na stronie promocyjnej www.goodyearpromocja.pl, zachowując paragon, a potem już tylko czekać na przesyłkę kurierską z wybranym modelem sportowego auta z serii LEGO®️ Speed Champions (Chevrolet, Porsche lub Ferrari). Akcja dotyczy opon do samochodów osobowych, typu 4x4/SUV oraz dostawczych.
Aby doświadczyć jeszcze większej dawki sportowych emocji, można wziąć też udział w konkursie, w którym do wygrania jest jeden z pięciu zestawów LEGO® Technic™ modelu Lamborghini Sián FKP 37.
„Dostarczanie mocnych osiągów i niezapomnianych wrażeń z jazdy to cele, które przyświecają nam przy projektowaniu naszych opon. Inspirujemy się motorsportem, który jest wpisany w DNA marki Goodyear. Wiele z rozwiązań testowanych na torze i podczas wyścigów znajduje później zastosowanie w oponach do codziennej jazdy” – powiedziała Marta Kosyra, Consumer Brand Marketing Manager EEN w Goodyear Polska.
„Poprzez nową kampanię z unikalnymi zestawami klocków LEGO®️ Speed Champions, chcieliśmy podzielić się z klientami naszą pasją do motoryzacji i jednocześnie zaprosić ich do magicznego świata motorsportu, do którego Goodyear powrócił po latach przerwy” – dodała Kosyra.
Promocja trwa od 22 marca do 31 maja br. lub do wyczerpania zapasów zestawów promocyjnych. Szczegóły i regulamin akcji dostępne są na stronie www.goodyearpromocja.pl.
Akcję wspierają kampanie digitalowe i telewizyjne – prowadzone we wszystkich kanałach Eurosportu, a także w Discovery, TVN Turbo i HGTV, które potrwają do końca maja.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.