Komunikaty PR

LEGO® TECHNIC™ dodaje gazu z zestawem Dom's Dogde Charger

2020-03-31  |  15:00
Biuro prasowe

Wielbicieli muscle cars oraz filmów Szybcy i Wściekli czeka prawdziwy dreszcz emocji. Dzisiaj Grupa LEGO wraz z Universal Brand Development przedstawiła pierwszy zestaw LEGO inspirowany globalnym hitem kinowym - niesamowite LEGO® Technic™ Dom’s Dodge Charger. 1077-częściowa replika legendarnego Dodge’a Chargera R/T z 1970 roku, prowadzonego przez nieustraszonego ulicznego wyścigowca Dominica Torreto, zapewni konstruktorom ekscytujące wyzwania w oczekiwaniu na najnowszą część sagi Szybkich i Wściekłych. Światowa premiera dziewiątej części zaplanowana jest na kwiecień 2021 roku. 

Zabawa nie kończy jednak po opadnięciu flagi wyścigowej. Po zbudowaniu auta fani mogą wypróbować niesamowite kaskaderskie ewolucje Doma i odtworzyć odważne pościgi. A kiedy ulice opustoszeją, można dumnie prezentować samochód stojący na dwóch tylnich kołach. 

Wierna replika ulubionego samochodu Doma jest wyposażona w te same detale, które posiada auto filmowe. Tak jak w pełnowymiarowej wersji, maska LEGO® Technic™ Dodge’a Chargera Doma otwiera się, odsłaniając legendarny silnik V8. Fani poczują się jakby byli w garażu, w którym Dom dopieszcza swój najnowszy projekt. Będzie można zainstalować ruchome tłoki, zawieszenie z podwójnymi wahaczami, kierownicę, która pozwoli pochwalić się możliwościami samochodu i umieścić butle nitro w bagażniku. Na wypadek, gdyby zrobiło się za gorąco, w kokpicie będzie również gaśnica. 

Zainspirowany pełnymi wartkiej akcji scenami z sagi Szybkich i Wściekłych, model LEGO® Technic™ Dodge Charger Doma odtworzony jest w skali 1:13. Zaprojektowany został dla konstruktorów w wieku powyżej 10 lat. Zestaw jest dostępny w przedsprzedaży od 30 marca na stronie LEGO.com, a na całym świecie w sprzedaży będzie od 27 kwietnia 2020. 

Samuel Tacchi, projektant modelu, powiedział: Dynamiczna akcja serii Szybkich i Wściekłych zawładnęła sercami i umysłami maniaków motoryzacji na całym świecie. Chcemy inspirować ludzi w każdym wieku do eksplorowania pokładów swojej kreatywności poprzez budowanie tego, co jest związane z ich pasją. Wiemy też, że fani zestawów LEGO® Technic™ i hitowej serii filmów uwielbiają fajne samochody i zabawę z odrobiną adrenaliny. Pracowaliśmy z zespołem Universal połączeni wspólną pasją. Udało nam się przenieść filmowego Dodge’a Charger’a Doma w najdrobniejszych szczegółach prosto do prawdziwego świata i inspirować tym fanów Szybkich i Wściekłych oraz miłośników LEGO® Technic™ na całym świecie.

 

Informacje o firmie LEGO 

Grupa LEGO to prywatna, rodzinna firma z centralą w Billund w Danii oraz siedzibami głównymi w Enfield w USA, Londynie w Wielkiej Brytanii, Szanghaju w Chinach oraz w Singapurze. Została założona w 1932 roku przez Ole Kirka Kristiansena, a dzięki kultowemu klockowi LEGO® jest jednym z czołowych światowych producentów zabawek dla dzieci. 

Kierując się dewizą firmy: „Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre”, spółka promuje ideę wspierania dziecięcych zdolności oraz pragnie inspirować i rozwijać potencjał budowniczych przyszłości poprzez kreatywne zabawy i naukę. Z ofertą sprzedawanych na całym świecie produktów LEGO można zapoznać się na stronie internetowej www.LEGO.pl. Więcej aktualności z Grupy LEGO oraz informacje o naszych wynikach finansowych i zaangażowaniu w odpowiedzialność można znaleźć na stronie http://www.LEGO.pl/aboutus.

 

Nazwa LEGO i logo LEGO są znakami towarowymi Grupy LEGO. ©2020 The LEGO Group.

 

Biuro prasowe:


Joanna Kuźma

Senior Account Executive

tel. +48 502 093 511

e-mail: joanna.kuzma@ogilvy.com  

 

Małgorzata Malesa

Junior Account Executive

tel. +48 502 555 811 

e-mail: malgorzata.malesa@ogilvy.com

 

Katarzyna Walewska – Napiórkowska 

Account Supervisor

tel. +48 502 555 821

e-mail: katarzyna.walewska-napiorkowska@ogilvy.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.