LEGO® TECHNIC™ dodaje gazu z zestawem Dom's Dogde Charger
Wielbicieli muscle cars oraz filmów Szybcy i Wściekli czeka prawdziwy dreszcz emocji. Dzisiaj Grupa LEGO wraz z Universal Brand Development przedstawiła pierwszy zestaw LEGO inspirowany globalnym hitem kinowym - niesamowite LEGO® Technic™ Dom’s Dodge Charger. 1077-częściowa replika legendarnego Dodge’a Chargera R/T z 1970 roku, prowadzonego przez nieustraszonego ulicznego wyścigowca Dominica Torreto, zapewni konstruktorom ekscytujące wyzwania w oczekiwaniu na najnowszą część sagi Szybkich i Wściekłych. Światowa premiera dziewiątej części zaplanowana jest na kwiecień 2021 roku.
Zabawa nie kończy jednak po opadnięciu flagi wyścigowej. Po zbudowaniu auta fani mogą wypróbować niesamowite kaskaderskie ewolucje Doma i odtworzyć odważne pościgi. A kiedy ulice opustoszeją, można dumnie prezentować samochód stojący na dwóch tylnich kołach.
Wierna replika ulubionego samochodu Doma jest wyposażona w te same detale, które posiada auto filmowe. Tak jak w pełnowymiarowej wersji, maska LEGO® Technic™ Dodge’a Chargera Doma otwiera się, odsłaniając legendarny silnik V8. Fani poczują się jakby byli w garażu, w którym Dom dopieszcza swój najnowszy projekt. Będzie można zainstalować ruchome tłoki, zawieszenie z podwójnymi wahaczami, kierownicę, która pozwoli pochwalić się możliwościami samochodu i umieścić butle nitro w bagażniku. Na wypadek, gdyby zrobiło się za gorąco, w kokpicie będzie również gaśnica.
Zainspirowany pełnymi wartkiej akcji scenami z sagi Szybkich i Wściekłych, model LEGO® Technic™ Dodge Charger Doma odtworzony jest w skali 1:13. Zaprojektowany został dla konstruktorów w wieku powyżej 10 lat. Zestaw jest dostępny w przedsprzedaży od 30 marca na stronie LEGO.com, a na całym świecie w sprzedaży będzie od 27 kwietnia 2020.
Samuel Tacchi, projektant modelu, powiedział: Dynamiczna akcja serii Szybkich i Wściekłych zawładnęła sercami i umysłami maniaków motoryzacji na całym świecie. Chcemy inspirować ludzi w każdym wieku do eksplorowania pokładów swojej kreatywności poprzez budowanie tego, co jest związane z ich pasją. Wiemy też, że fani zestawów LEGO® Technic™ i hitowej serii filmów uwielbiają fajne samochody i zabawę z odrobiną adrenaliny. Pracowaliśmy z zespołem Universal połączeni wspólną pasją. Udało nam się przenieść filmowego Dodge’a Charger’a Doma w najdrobniejszych szczegółach prosto do prawdziwego świata i inspirować tym fanów Szybkich i Wściekłych oraz miłośników LEGO® Technic™ na całym świecie.
Informacje o firmie LEGO
Grupa LEGO to prywatna, rodzinna firma z centralą w Billund w Danii oraz siedzibami głównymi w Enfield w USA, Londynie w Wielkiej Brytanii, Szanghaju w Chinach oraz w Singapurze. Została założona w 1932 roku przez Ole Kirka Kristiansena, a dzięki kultowemu klockowi LEGO® jest jednym z czołowych światowych producentów zabawek dla dzieci.
Kierując się dewizą firmy: „Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre”, spółka promuje ideę wspierania dziecięcych zdolności oraz pragnie inspirować i rozwijać potencjał budowniczych przyszłości poprzez kreatywne zabawy i naukę. Z ofertą sprzedawanych na całym świecie produktów LEGO można zapoznać się na stronie internetowej www.LEGO.pl. Więcej aktualności z Grupy LEGO oraz informacje o naszych wynikach finansowych i zaangażowaniu w odpowiedzialność można znaleźć na stronie http://www.LEGO.pl/aboutus.
Nazwa LEGO i logo LEGO są znakami towarowymi Grupy LEGO. ©2020 The LEGO Group.
Biuro prasowe:
Joanna Kuźma
Senior Account Executive
tel. +48 502 093 511
e-mail: joanna.kuzma@ogilvy.com
Małgorzata Malesa
Junior Account Executive
tel. +48 502 555 811
e-mail: malgorzata.malesa@ogilvy.com
Katarzyna Walewska – Napiórkowska
Account Supervisor
tel. +48 502 555 821
e-mail: katarzyna.walewska-napiorkowska@ogilvy.com
Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.