Letnie smaki na stacjach MOYA – świeża zapiekanka Caprese
W Caffe MOYA już tradycyjnie latem pojawiają się produkty w nowych wariantach smakowych. Oprócz orzeźwiających mrożonych kaw, klienci mogą skosztować zapiekankę Caprese – z mozzarellą, suszonymi pomidorami i pesto bazyliowym. Zapraszamy wszystkich miłośników kuchni włoskiej na wybrane stacje MOYA!
Sycące i chrupiące zapiekanki z pysznym, ciągnącym się serem to typowo polski odpowiednik szybkich i zawsze dostępnych przekąsek, którego początki sięgają lat 70. XX w. W Caffe MOYA występują w kilku wersjach smakowych, m.in. z kurczakiem, pepperoni, z serem wędzonym i bekonem i inne. Na wybranych stacjach można spróbować także domowych, świeżo robionych zapiekanek z kurczakiem i bekonem, z salami, z salami i papryką. Niebawem dołączy do nich pyszna zapiekanka Caprese.
- Lato na stacjach paliw MOYA to nie tylko zielony płyn do spryskiwaczy czy więcej zimnych napojów w lodówkach. Nasza oferta zmienia się także w kategorii gastronomicznej. Zapiekanki w wariancie Caprese stanowią smakowite połączenie kuchni polskiej z włoską. Pyszne pieczywo korzenne na naturalnym zakwasie zapieczone z serem mozzarella i suszonymi pomidorami, doprawione aromatycznym bazyliowym pesto to prawdziwa fuzja smaków i znakomita propozycja dla tych klientów, którzy lubią oryginalne propozycje kulinarne. Zapraszamy wszystkich na degustację! - mówi Agata Stanicka zastępca dyrektora ds. operacyjnych, Anwim S.A.
Koncept gastronomiczny Caffe MOYA jest obecny na niemal wszystkich stacjach paliw sieci MOYA. Asortyment gastronomiczny jest nieustannie rozszerzany i dopasowywany do zmieniających się potrzeb klientów odwiedzających stacje. Podstawą konceptu jest osiem rodzajów kawy serwowanej z samoobsługowego ekspresu oraz wybór produktów gastronomii podstawowej: hot-dogów, zapiekanek, kanapek i ciastek. W ubiegłym roku w Caffe MOYA pojawiła się też nowa kategoria produktów o nazwie „dania z pieca”, czyli dań typowo obiadowych, przygotowywanych na miejscu na zamówienie klienta. W tej ofercie znaleźć można prawdziwie włoską pizzę, pierogi prosto z pieca czy chrupiące stripsy z kurczaka podawane ze złocistymi frytkami.

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.