Komunikaty PR

Lexus LC Convertible już w Polsce. Możesz zobaczyć go sam

2020-07-29  |  11:00
Biuro prasowe

Do oficjalnej premiery rynkowej zostało jeszcze trochę czasu, ale nowego Lexusa LC 500 Convertible można już oglądać w Polsce. Kabriolet jest właśnie przedpremierowo prezentowany w salonach japońskiej marki. To jeden z najbardziej ekskluzywnych modeli Lexusa. W najbliższych dniach będzie go można zobaczyć w kilku kolejnych miejscach.

 

Kabriolet znowu w ofercie Lexusa

LC Convertible to jedna z najgłośniejszych premier Lexusa w ostatnich latach.

Wprowadzenie tego modelu na rynek oznacza powrót kabrioletu do oferty Lexusa po kilkuletniej przerwie. Ostatnim samochodem z takim nadwoziem był IS 250C. Co więcej, auto jest pierwszym Lexusem w historii wyposażonym w miękki dach. W LC 500 Convertible Japończycy zastosowali konstrukcję składaną elektrycznie do prędkości 50 km/h. Pod maską samochodu znalazła się wolnossącą V-ósemka 5.0 o mocy ponad 460 KM, dobrze znana z Lexusa LC 500, a także innych sportowych aut japońskiej marki. Motor jest sparowany z aż 10-stopniowym automatem, który przekazuje siłę napędową na tylne koła przez dyferencjał o ograniczonym poślizgu.

Grand tourer z miękkim dachem

Jednak tym, co najbardziej wyróżnia nowe cabrio z Japonii, jest wyjątkowa stylistyka. Ją również Lexus LC Convertible odziedziczył po uwielbianym coupé LC, choć projektanci Lexusa musieli wykonać sporo pracy, by odpowiednio dostosować wygląd tylnej części samochodu do miękkiego dachu. Plan najwyraźniej się powiódł, bo zaraz po premierze LC Convertible został okrzyknięty jednym z najpiękniejszych kabrioletów na rynku. A jego pierwszy egzemplarz – w limitowanej wersji z niebieskim lakierem Structural Blue i białym wnętrzem – sprzedano na aukcji charytatywnej za dwa miliony dolarów!

W Polsce ceny Lexusa LC 500 Convertible startują od 632 000 zł. Jak przystało na rasowego grand tourera, w standardzie auto otrzymuje bogate wyposażenie. Składają się na nie wentylowane i podgrzewane przednie siedzenia, 13-głośnikowy system audio Mark Levinson, multimedia z Apple CarPlay i Android Auto, system ostrzegania o ruchu poprzecznym podczas cofania czy układ korekcji sztywności zawieszenia.

Lexus LC Convertible w polskich salonach

Nowy kabriolet Lexusa zadebiutuje oficjalnie na europejskim rynku pod koniec 2020 roku, ale samochód obejrzymy już w Polsce. Japońska marka zorganizowała serię pokazów przedpremierowych, w czasie których auto można zobaczyć w 12 polskich salonach. Prezentacje ruszyły 10 lipca, a w ostatnich dniach miesiąca i na początku sierpnia nowy kabriolet Lexusa będzie prezentowany jeszcze we Wrocławiu oraz w Lesznie, Poznaniu i Szczecinie. Szczegółowy harmonogram pokazów prezentujemy poniżej.


29.07.2020 - 30.07.2020 - Lexus Wrocław

31.07.2020 - 01.08.2020 - Lexus Leszno

03.08.2020 - 04.08.2020 - Lexus Poznań

05.08.2020 - 06.08.2020 - Lexus Szczecin

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.