Lexus LC Convertible już w Polsce. Możesz zobaczyć go sam
Do oficjalnej premiery rynkowej zostało jeszcze trochę czasu, ale nowego Lexusa LC 500 Convertible można już oglądać w Polsce. Kabriolet jest właśnie przedpremierowo prezentowany w salonach japońskiej marki. To jeden z najbardziej ekskluzywnych modeli Lexusa. W najbliższych dniach będzie go można zobaczyć w kilku kolejnych miejscach.
Kabriolet znowu w ofercie Lexusa
LC Convertible to jedna z najgłośniejszych premier Lexusa w ostatnich latach.
Wprowadzenie tego modelu na rynek oznacza powrót kabrioletu do oferty Lexusa po kilkuletniej przerwie. Ostatnim samochodem z takim nadwoziem był IS 250C. Co więcej, auto jest pierwszym Lexusem w historii wyposażonym w miękki dach. W LC 500 Convertible Japończycy zastosowali konstrukcję składaną elektrycznie do prędkości 50 km/h. Pod maską samochodu znalazła się wolnossącą V-ósemka 5.0 o mocy ponad 460 KM, dobrze znana z Lexusa LC 500, a także innych sportowych aut japońskiej marki. Motor jest sparowany z aż 10-stopniowym automatem, który przekazuje siłę napędową na tylne koła przez dyferencjał o ograniczonym poślizgu.
Grand tourer z miękkim dachem
Jednak tym, co najbardziej wyróżnia nowe cabrio z Japonii, jest wyjątkowa stylistyka. Ją również Lexus LC Convertible odziedziczył po uwielbianym coupé LC, choć projektanci Lexusa musieli wykonać sporo pracy, by odpowiednio dostosować wygląd tylnej części samochodu do miękkiego dachu. Plan najwyraźniej się powiódł, bo zaraz po premierze LC Convertible został okrzyknięty jednym z najpiękniejszych kabrioletów na rynku. A jego pierwszy egzemplarz – w limitowanej wersji z niebieskim lakierem Structural Blue i białym wnętrzem – sprzedano na aukcji charytatywnej za dwa miliony dolarów!
W Polsce ceny Lexusa LC 500 Convertible startują od 632 000 zł. Jak przystało na rasowego grand tourera, w standardzie auto otrzymuje bogate wyposażenie. Składają się na nie wentylowane i podgrzewane przednie siedzenia, 13-głośnikowy system audio Mark Levinson, multimedia z Apple CarPlay i Android Auto, system ostrzegania o ruchu poprzecznym podczas cofania czy układ korekcji sztywności zawieszenia.
Lexus LC Convertible w polskich salonach
Nowy kabriolet Lexusa zadebiutuje oficjalnie na europejskim rynku pod koniec 2020 roku, ale samochód obejrzymy już w Polsce. Japońska marka zorganizowała serię pokazów przedpremierowych, w czasie których auto można zobaczyć w 12 polskich salonach. Prezentacje ruszyły 10 lipca, a w ostatnich dniach miesiąca i na początku sierpnia nowy kabriolet Lexusa będzie prezentowany jeszcze we Wrocławiu oraz w Lesznie, Poznaniu i Szczecinie. Szczegółowy harmonogram pokazów prezentujemy poniżej.
29.07.2020 - 30.07.2020 - Lexus Wrocław
31.07.2020 - 01.08.2020 - Lexus Leszno
03.08.2020 - 04.08.2020 - Lexus Poznań
05.08.2020 - 06.08.2020 - Lexus Szczecin

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.