Komunikaty PR

Lexus NX w nowych wersjach

2020-07-21  |  15:30
Biuro prasowe

NX, czyli jeden z najpopularniejszych modeli Lexusa doczekał się dwóch nowych wersji. Specjalne odmiany Spice & Chic oraz Cool & Bright wprowadzają w SUV-ie nowy wygląd, szersze wyposażenie standardowe i już trafiły do salonów marki.

 

Spice & Chic

Lexus NX Spice & Chic wyróżnia się błyszczącym, srebrnym wykończeniem przedniego zderzaka, nadkolami z listwami w barwie nadwozia oraz aluminiowymi felgami w dwóch kombinacjach kolorystycznych. Obręcze mogą być srebrno-czarne lub brązowo-czarne. Wnętrze SUV-a również można skonfigurować na różne sposoby. Uwagę najbardziej przyciąga czarna tapicerka z karmazynowymi wstawkami, przeszyciami w tym samym kolorze i srebrnym elementami wykończeniowymi.

Do wyboru jest też wnętrze pokryte czarną skórą, której towarzyszą brązowe lub jasne przeszycia oraz ozdobne panele na desce rozdzielczej i boczkach drzwi w brązowym lub srebrnym kolorze. Ponadto w standardowym wyposażeniu auta znalazły się systemy monitorowania martwego pola i ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu oraz bezdotykowo otwierana klapa bagażnika.

Cool & Bright

Wersja Cool & Bright bazuje na dobrze znanej odmianie F Sport. W tej wersji Lexus NX również zyskuje nadkola wykończone w kolorze nadwozia, a także aluminiowe felgi o średnicy 18 cali z ostrymi ramionami. Natomiast w środku z czarną tapicerką kontrastują niebieskie przeszycia. Lexus NX Cool & Bright otrzymuje w standardzie układy monitorowania martwego pola i ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu.

W dwóch wersjach napędowych

Obie wersje specjalne Lexusa NX na tę chwilę są dostępne tylko na japońskim rynku i występują z napędem konwencjonalnym (NX 300) lub hybrydowym (NX 300h). Do wyboru jest turbodoładowany silnik 2.0 o mocy około 240 KM lub prawie 200-konna hybryda. Za wariant Spice & Chic trzeba zapłacić minimum 4 879 000 jenów, czyli około 176 tys. zł. Ceny egzemplarzy w wersji Cool & Bright startują od 5 418 000 jenów (196 tys. zł).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.