Lexus NX w nowych wersjach
NX, czyli jeden z najpopularniejszych modeli Lexusa doczekał się dwóch nowych wersji. Specjalne odmiany Spice & Chic oraz Cool & Bright wprowadzają w SUV-ie nowy wygląd, szersze wyposażenie standardowe i już trafiły do salonów marki.
Spice & Chic
Lexus NX Spice & Chic wyróżnia się błyszczącym, srebrnym wykończeniem przedniego zderzaka, nadkolami z listwami w barwie nadwozia oraz aluminiowymi felgami w dwóch kombinacjach kolorystycznych. Obręcze mogą być srebrno-czarne lub brązowo-czarne. Wnętrze SUV-a również można skonfigurować na różne sposoby. Uwagę najbardziej przyciąga czarna tapicerka z karmazynowymi wstawkami, przeszyciami w tym samym kolorze i srebrnym elementami wykończeniowymi.
Do wyboru jest też wnętrze pokryte czarną skórą, której towarzyszą brązowe lub jasne przeszycia oraz ozdobne panele na desce rozdzielczej i boczkach drzwi w brązowym lub srebrnym kolorze. Ponadto w standardowym wyposażeniu auta znalazły się systemy monitorowania martwego pola i ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu oraz bezdotykowo otwierana klapa bagażnika.
Cool & Bright
Wersja Cool & Bright bazuje na dobrze znanej odmianie F Sport. W tej wersji Lexus NX również zyskuje nadkola wykończone w kolorze nadwozia, a także aluminiowe felgi o średnicy 18 cali z ostrymi ramionami. Natomiast w środku z czarną tapicerką kontrastują niebieskie przeszycia. Lexus NX Cool & Bright otrzymuje w standardzie układy monitorowania martwego pola i ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu.
W dwóch wersjach napędowych
Obie wersje specjalne Lexusa NX na tę chwilę są dostępne tylko na japońskim rynku i występują z napędem konwencjonalnym (NX 300) lub hybrydowym (NX 300h). Do wyboru jest turbodoładowany silnik 2.0 o mocy około 240 KM lub prawie 200-konna hybryda. Za wariant Spice & Chic trzeba zapłacić minimum 4 879 000 jenów, czyli około 176 tys. zł. Ceny egzemplarzy w wersji Cool & Bright startują od 5 418 000 jenów (196 tys. zł).

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.