Komunikaty PR

Lexus UX cały w… selfie

2021-11-02  |  16:00
Biuro prasowe

Nadwozie Lexusa UX niejednemu artyście posłużyło za płótno. Była już przecież wersja pokryta tatuażami oraz obleczona w tysiące papierowych płatków. Tym razem za instalację artystyczną jest odpowiedzialny Nathan Wyburn – walijski artysta, który pokrył karoserię interesującym kolażem.


Na świecie jest tylko jeden taki Lexus UX. Artystyczna instalacja złożona z tysięcy zdjęć zdobi nadwozie kompaktowego SUV-a, a opisywany egzemplarz został zaprezentowany na gali Cardiff Life Awards. To finał konkursu, który wyłania i nagradza najciekawsze projekty oraz przedsięwzięcia związane ze stolicą Walii. Twórca oklejenia, które trafiło na karoserię Lexusa UX, to Nathan Wyburn – zafascynowany popkulturą artysta, który jest związany z miastem, a w swoich pracach często wykorzystuje nietypowe materiały i przedmioty. W jego projektach pojawiały się już… wypieki. Tym razem postawił jednak na zdjęcia.

Lexus rodem z Cardiff

Realizacja tego projektu nie byłaby możliwa, gdyby nie mieszkańcy Cardiff, którzy nadesłali swoje fotografie. Kolaż, który został z nich złożony, przedstawia słynne miejsca na mapie miasta, takie jak Principality Stadium, pub Golden Cross, park Roath czy Wales Millennium Centre. Zdjęcia znalazły się między innymi na drzwiach i na masce Lexusa UX, którego panele nadwozia na potrzeby tego projektu stały się swego rodzaju płótnem. Design auta współgra z instalacją artystyczną, a crossover wyróżnia się bardzo mocno.

Tysiące selfie to dopiero początek

Zdaniem Nathana Wyburna projekt ten jest „celebracją niesamowitego miasta”, jakim jest Cardiff. Mieszkańcy stolicy Walii mogą ocenić, jak prezentuje się Lexus UX oklejony tysiącami selfie, bo auto jest wystawiane w różnych dzielnicach i punktach miasta. Przedstawiciele Lexusa w Cardiff zachęcają również do robienia selfie z… Lexusem całym w selfie. Miłośnicy sportu mają dobry powód, by skorzystać z tej zachęty, bo dla tych, którzy udostępnią fotografie w mediach społecznościowych, przewidziano nagrody. Zwycięzcy konkursu będą mieli szansę wygrać bilety na rozgrywki rugby w ramach Welsh Autum International.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.