Komunikaty PR

Lexus UX w nowej wersji specjalnej

2020-10-08  |  16:00
Biuro prasowe

Lexus rozszerza serię limitowanych modeli Black Line Special Edition. Teraz dołącza do niej miejski crossover UX. Auto zyskuje jedyne w swoim rodzaju wykończenie, szerokie wyposażenie w standardzie, a jego właściciel otrzymuje specjalny prezent.
 

Trzy kolory i czarne akcenty

Limitowany Lexus UX jest dostępny w jednym z trzech kolorów – białym Eminent White Pearl, czarnym Caviar i zupełnie nowym, niebieskim Grecian Water. Istotnymi dodatkami są nadkola w barwie nadwozia, czarne wykończenie atrapy chłodnicy, lusterek oraz relingów dachowych i przyciemniane lampy. Pracę stylistów zwieńczają 18-calowe felgi pomalowane na czarno.

Unikalny charakter nowego crossovera Lexusa dostrzeżemy również we wnętrzu. Tutaj istotnymi smaczkami są niebieskie pasy bezpieczeństwa i wstawki w fotelach. Do samochodu dołączane są również dywaniki i pokrowiec na kluczyk z akcentami w tej samej barwie. Warto też zwrócić uwagę na wyposażenie samochodu. W standardzie Lexus UX Black Line Special Edition otrzymuje podgrzewaną kierownicę, bezprzewodową ładowarkę do smartfonów, elektryczną klapę bagażnika reagującą na ruch stopą czy asystenta parkowania.

Pięć modeli w specjalnej wersji

Podobnie jak inne Lexusy Black Line Special Edition, do limitowanego modelu UX Lexus dołącza zestaw dwóch walizek opracowanych we współpracy z firmą Zero Halliburton. Przedmioty zwracają uwagę czarną kolorystyką, chromowanym logo z napisem Zero Halliburton for Lexus i podszewką o wzorze nawiązującym do stylistyki atrap chłodnic samochodów japońskiego producenta. Na amerykański rynek trafi tylko 1 000 Lexusów UX w tej specjalnej wersji. Wszystkie będą dysponowały napędem hybrydowym oznaczonym symbolem 250h, a do salonów wjadą wiosną 2021 roku.

Kompaktowy UX jest już piątym samochodem z serii Black Line Special Edition pokazanym przez amerykański oddział Lexusa w tym roku. Klienci marki w Stanach Zjednoczonych mogą zdecydować się również na SUV-a NX lub RX, limuzynę ES czy coupé RC. Wszystkie modele otrzymują specjalne wykończenie i są dostępne wyłącznie w limitowanej liczbie. A ich standardowe wyposażenie było dobrane na podstawie najczęstszych życzeń dilerów i klientów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.