Komunikaty PR

Luksusowa terenówka w eleganckim wydaniu. Debiutuje odświeżony Lexus LX 570 S

2021-03-09  |  16:30
Biuro prasowe

Australijski oddział Lexusa wprowadza na rynek model LX 570 S w nowej wersji. Flagowy SUV japońskiej marki zyskał odświeżony wygląd i nowe obręcze kół. Pod maską luksusowej terenówki nadal pracuje potężna wolnossąca V-ósemka.


Około 70 bloków i 10 ramion

Jedną z najważniejszych modyfikacji jest nowa atrapa chłodnicy. Zamiast plecionego wzoru Lexus zastosował tym razem zespół około 70 niewielkich bloków pokrytych czarnym lakierem, które tworzą interesujący, trójwymiarowy efekt. Zmiany dotknęły również przedniego zderzaka modelu LX 570 S, który ma teraz uproszczony wygląd i lepiej komponuje się z resztą auta. Całość uzupełniają nowe 21-calowe felgi o 10 ramionach w dwukolorowym, czarno-srebrnym malowaniu. Dwa są również lakiery nadwozia dostępne w katalogu – biały Sonic Quartz i czarny Starlight Black.

SUV spod znaku S

Najwyższą na australijskim rynku wersję S dodatkowo wyróżniają specjalny emblemat na pokrywie bagażnika, sportowe amortyzatory, które poprawiają sztywność nadwozia i stabilność auta, aluminiowe pedały oraz projektory wyświetlające oznaczenie LX S na podłożu po bokach samochodu. Wnętrze luksusowego SUV-a Lexusa jest natomiast wykończone perforowaną skórą semianilinową o czarnej barwie lub w bordowym kolorze Garnet, zarezerwowanym dla tej wersji. Skórze towarzyszą ponadto specjalne szare wstawki Shimamoku Grey.

V-ósemka i 138-litrowy bak

Pod maską Lexusa LX 570 S pracuje wolnossący silnik V8 o imponującej pojemności 5,7 l. Motor wytwarza niespełna 370 KM oraz 530 Nm i napędza wszystkie koła przez 8-biegowy automat. To przekłada się na spore możliwości – luksusowa terenówka może ciągnąć przyczepę o masie sięgającej do 3 500 kg. Lexus wyposaża ten model również w dwa zbiorniki paliwa o łącznej pojemności 138 l. Na australijskim rynku można też kupić Lexusa LX w wariancie 450d z 4,5-litrowym silnikiem wysokoprężnym V8 o mocy 270 KM.

Lexus na żądanie

Australijscy nabywcy modelu LX w standardzie otrzymują trzyletnie członkostwo w programie Lexus Encore Platinum. Jego kluczowym elementem jest usługa Lexus on Demand, która pozwala wypożyczyć inny model Lexusa – np. coupe LC lub limuzynę LS. W ramach członkostwa oferowanego razem z nowym SUV-em klient może skorzystać z usługi cztery razy na przestrzeni trzech lat, za każdym razem wynajmując auto na maksymalnie osiem dni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.