Komunikaty PR

Mercedes-Benz Vans w Polsce podsumowuje akcję #stepschallenge

2023-09-22  |  10:00
Biuro prasowe

Budowanie relacji w grupie, integracja, a także mobilizacja do spontanicznego wysiłku fizycznego w szczytnym celu – to tylko kilka elementów tegorocznej akcji #stepschallenge organizowanej wewnątrz struktur Mercedes-Benz Vans. Światowa inicjatywa giganta motoryzacji przyniosła imponujące wyniki.

Kilkanaście zespołów Mercedes-Benz Vans z całego świata, kilkuset uczestników i jeden przyświecający im cel: – W przypadku naszego teamu to oznaczało 12 milionów kroków w ciągu miesiąca. Biorąc pod uwagę tryb życia wielu z nas – pracę biurową czy obowiązki domowe – to spore wyzwanie. Właśnie dlatego stworzyliśmy manual dla naszych pracowników, który podpowiadał im, jak wprowadzić spontaniczną aktywność do codziennego życia. W humorystycznym tonie zachęcaliśmy np. do regularnych spacerów z czworonogami czy parkowania samochodu w najdalszym zakątku parkingu. Okazuje się, że także przeliczanie krótkich, ale regularnych aktywności, takich jak wejście na dane piętro biurowca, na spalone kalorie jest bardzo motywujące – wyjaśnia Jan Zachel z Mercedes-Benz Polska.

Osiąganie przynajmniej 10 tysięcy kroków dziennie to wytyczne wielu organizacji prozdrowotnych, w tym np. WHO. Ta liczba ma zapewnić utrzymanie dobrego, ogólnego poziomu zdrowia, wpływając pozytywnie przede wszystkim na układ kardiologiczny, oddechowy czy metaboliczny. Codzienne uzyskiwanie tego wyniku może też przynieść ulgę psychiczną – spacery na świeżym powietrzu i każda forma aktywności fizycznej pozwalają na oderwanie się od natłoku obowiązków i spraw, wyzwalając przy tym wyrzut hormonów poprawiających samopoczucie, np. endorfin.

Zespół Mercedes-Benz Vans w Polsce zajął w wyzwaniu drugie miejsce – laur zwycięzcy przypadł zespołowi z Wielkiej Brytanii. – W tym przypadku to nie wygrana jest najważniejsza, a budowanie wartościowych, wieloletnich nawyków, a przede wszystkim wsparcie charytatywne wybranej organizacji. Nasz zespół przekaże 10 tysięcy złotych na wsparcie działań Polskiego Czerwonego Krzyża – mówi Jan Zachel z Mercedes-Benz Polska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.