Komunikaty PR

Mielec Speedway 2024: największy piknik motoryzacyjno-lotniczy w regionie

2024-07-01  |  11:40
Biuro prasowe

Już 21 lipca na lotnisku w Mielcu odbędzie się oficjalna 3. runda Mistrzostw Polski w Wyścigach Równoległych. Wydarzenie, organizowane przez Fast VAG, Polski Związek Motorowy oraz Lotnisko w Mielcu, zapewni najwyższy poziom adrenaliny, a także niezapomniane emocje zarówno dla uczestników, jak i widzów. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Mielec.

- Zapraszamy wszystkich miłośników motoryzacji na drugą już imprezę z cyklu Mielec Speedway 2024. Po udanym wydarzeniu w 2023 r., ponownie wracamy z organizacją pełną wrażeń. Podczas Fast VAG Mielec Speedway 2024 zadbamy o atrakcje dla wszystkich tych, którzy kochają adrenalinę, prędkość i zapach spalin. To już nie amatorskie wydarzenie, ale sportowa rywalizacja na poziomie rangi Mistrzostw Polski. Nieopodal pasa wyścigowego, przygotowaliśmy wiele niespodzianek także dla rodzin z dziećmi. Będą dmuchańce, strefa gastronomiczna oraz zlot aut. Planujemy też atrakcje-niespodzianki – zachęca organizator wydarzenia, Paweł Majdański ze Stowarzyszenia FAST VAG.

Plan dnia rozpocznie się otwarciem bram dla zawodników i wystawców – od 8:00. Start imprezy planowany jest na godzinę 10:00. W godzinach od 10:00 do 14:45 przewidziane są wolne przejazdy na dystansie 1/4 mili. W tym samym czasie, od 10:00 do 18:00, będzie trwał zlot samochodowy Car Meeting by DriveFest. Półfinały i finały Mistrzostw Polski odbędą się w godzinach od 15:00 do 15:45, a półfinały i finały amatorów od 16:00 do 16:45. Rozdanie nagród zaplanowane jest na godzinę 17:00.

Wśród atrakcji głównych znajdą się wyścigi na 1/4 mili, gdzie rywalizować będą zarówno licencjonowani zawodnicy, jak i amatorzy. Na płytę lotniska w Mielcu przybędą kierowcy z całej Polski – zarówno z najszybszymi seryjnymi wozami (takimi jak m.in. Lamborghini, Nissan GT-R czy Ford Mustang GT), jak i stuningowanymi maszynami (typu Promod) o mocy ponad 1500 KM. Wiele z nich zostanie wyposażona w instalacje suchego nitro (N2O) – będzie to prawdziwy pokaz umiejętności i prędkości.

Dla miłośników motoryzacji przygotowano także zlot unikalnych samochodów w ramach Car Meeting by DriveFest. Dla rodzin z dziećmi dostępna będzie strefa piknikowa oraz atrakcje takie jak dmuchańce, skakańce, darmowe malowanie twarzy i tatuaże. Na miejscu będzie również szeroka oferta gastronomiczna serwowana przez food trucki. Dla spragnionych pobliskich krajobrazów, lotnisko w Mielcu przygotowało loty widokowe śmigłowcem.

Koszty uczestnictwa kształtują się następująco: dla zawodników na 1/4 mili opłata wynosi 200 zł w przedsprzedaży (do 15 lipca 2024) oraz 250 zł na bramie. Widzowie wydarzenia zapłacą 40 zł za osobę, a dzieci do lat 8 i wystawcy na zlot wejdą gratis.

Zgłoszenia na wyścigi oraz zlot można dokonać przez stronę internetową: https://fastvag.club/my-vehicles dla wyścigów, zaś dla zlotu CarMeeting by DriveFest za pomocą maila hello@fastvag.club.

Wstęp to 40 zł. Zakup biletów dla widzów możliwy jest na stronie internetowej:

https://fastvag.club/events/f4ab9697-c9b4-44d8-93d6-5f60c9a61057/Mielec-Speedway-2024

Kontakt do organizatora dostępny jest pod numerami: +48 538 370 480 dla zawodników MPWR, +48 603 118 803 dla zawodników amatorów oraz +48 604 395 531 dla organizacji, mediów i sponsorów.

 

***

Kontakt do mediów:

Magda Strzykalska
media@fastvag.club

+48 534 985 366

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.