Komunikaty PR

Mikołaj Sokół dołącza do komentatorów WRC w Motowizji!

2023-01-12  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Rajdowe Mistrzostwa Świata w pełni transmitowane na antenie Motowizji. Przed nami sezon, jakiego jeszcze nie było. Już za kilka dni rusza Rajd Monte Carlo, który rozpocznie zmagania w cyklu WRC. Transmisja komentowana będzie oczywiście po polsku przez znanych i doświadczonych komentatorów, do których dołącza ekspert sportów motorowych, znany z komentowania wyścigów Formuły 1, Mikołaj Sokół!

 

Grzegorz Gac, Sławomir Szymczak, Michał Adamiuk, Mikołaj Sokół i Gabriel Borowy skomentują nadchodzący sezon Rajdowych Mistrzostw Świata w Motowizji. W studio pojawią się także goście specjalni, którzy jeszcze bardziej uatrakcyjnią oglądanie i podzielą się swoimi doświadczeniami. Podczas zbliżającego się wielkimi krokami Rajdu Monte Carlo będą to uczestnik tego rajdu, zwycięzca kategorii PWRC z roku 2012 - Michał Kościuszko oraz aktualny drugi wicemistrz Polski w rajdach samochodowych, Kacper Wróblewski.

 

Stworzyliśmy naprawdę niesamowity zespół komentatorski i ekspercki, do którego dołączył Mikołaj Sokół, osoba, której fanom motorsportu w Polsce przedstawiać nie trzeba. Jestem przekonany, że wraz z Grzegorzem, Sławomirem, Michałem i Gabrielem, a także gośćmi specjalnymi, zadowolą każdego kibica rajdowego – mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.

 

Czeka mnie pracowity sezon: oczywiście pozostaję przy Formule 1, pokazywanej od tego roku na platformie Viaplay, ale jednocześnie podejmuję nowe, ekscytujące wyzwanie. Rywalizacja w WRC zawsze toczy się na najwyższym poziomie i cieszę się, że wspólnie z polskimi kibicami będziemy mogli przeżywać fantastyczne emocje, związane z walką najlepszych rajdowych załóg świata – w niespotykanym dotąd formacie, ze wszystkimi odcinkami specjalnymi „na żywo” – dodaje Mikołaj Sokół.

 

Transmisje ze wszystkich odcinków specjalnych Rajdowych Mistrzostw Świata oraz dodatkowych momentów (shakedown, start, meta) będą dostępne na antenie polskiej telewizji Motowizja, która dołączyła do projektu Rally.TV. Motowizja dostępna jest m.in. na platformach Canal+, Orange, UPC, Vectra, Multimedia, Toya czy Inea, a także w internecie na player.pl, Play NOW, WP Pilot czy cda.pl oraz w wielu dobrych sieciach kablowych.

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

 

 Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: w tym transmisje z licznych zawodów żużlowych, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe oraz relacje z WRC, ERC, WRX, RSMP, GSMP, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT.


Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128,  w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572,  Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

 

WWW: https://www.motowizja.pl

FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/

TWITTER: https://twitter.com/motowizja

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.