Miłośnik dwóch i czterech kółek - Tomasz Marczyński ambasadorem marki Mio
Marka Mio nawiązała współpracę z byłym kolarzem zawodowym, miłośnikiem motoryzacji i propagatorem bezpiecznego stylu jazdy - Tomaszem Marczyńskim. Miłość i pasja do dwóch i czterech kółek oraz chęć włączenia się w propagowanie i edukowanie w zakresie odpowiedzialnego zachowania na drodze oraz poszerzenia wiedzy związanych z kamerami samochodowymi spowodowały, że sportowiec postanowił w lutym br. dołączyć do #MioTeam.
Choć swoją karierę zawodową skupił na kolarstwie to auta i wszystko co z nimi związane zajmują również ważne miejsce w jego życiu. Tomasz Marczyński to były kolarz zawodowy UCI World Tour. W trakcie swojej kariery sportowej 4-krotnie zdobył tytuł Mistrza Polski. W 2017 roku wygrał 2 etapy prestiżowego wyścigu kolarskiego La Vuelta Espania. Był również wielokrotnie nominowany do tytułu „Sportowca Roku” Przeglądu Sportowego. Jest również organizatorem najlepszego wyścigu dla amatorów w Polsce sygnowanym jego imieniem i nazwiskiem. Aby osiągnąć sukcesy do 2021 musiał podporządkować swoje życie kolarstwu, lecz każdą wolną chwilą poświęcał nie dwóm, a czterem kółkom.
- Dbamy o to, by marka oraz urządzenia Mio były synonim- em wysokiej jakości i niezawodności. Chcemy wyznaczać trendy w swoich grupach produktowych i dawać naszym użytkownikom rozwiązania, które są wsparciem w trakcie podróży. Tworząc #MioTeam staramy się, aby dołączały do niego osoby, które pasjonuje motoryzacja, a jednocześnie same propagują zasady bezpiecznego poruszania się po drodze. Dlatego niezwykle cieszę się, że w skład #MioTeam wchodzili Adam Klimek, Aleksander Ostrowski, Wojciech Chuchała, a teraz dołącza do nas Tomasz Marczyński - podkreśla Łukasz Tetkowski, Marketing & Communication Head - CEE, DACH, Turkey Mitac International.
- Motoryzacja zawsze była bliska mojemu sercu. Poza ściganiem się na dwóch kółkach, moje emocje również skręcały w stronę aut klasycznych. Kocham samochody, te z duszą, dające poczucie wolności i przyjemność z jazdy. W swojej skromnej kolekcji mamy ich kilka i w każdej wolnej chwili, wyruszam na przejażdżki zarówno w Polsce, jak i w moim drugim domu - Hiszpani. Będąc kolarzem jak i kierowcą, wiem, że poruszanie po drogach wiąże się z obopólnym poszanowaniem, a w konsekwencji z bezpieczeństwem. Marka Mio idealnie wpisuje się w ten trend, dlatego osobiście korzystam z ich wideorejstratorów. Cieszę się, że dołączyłem do rodziny #MioTeam – Tomasz Marczyński.
Marka Mio to największy w Europie producent wideorejestator samochodowych, motocyklowych oraz nawigacji. W swych produktach regularnie wprowadza innowacyjne rozwiązania, który celem jest wsparcie kierowców w trakcie prowadzenia pojazdów.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.