Komunikaty PR

Miłośnik dwóch i czterech kółek - Tomasz Marczyński ambasadorem marki Mio

2022-02-25  |  14:00
Biuro prasowe

Marka Mio nawiązała współpracę z byłym kolarzem zawodowym, miłośnikiem motoryzacji i propagatorem bezpiecznego stylu jazdy - Tomaszem Marczyńskim. Miłość i pasja do dwóch i czterech kółek oraz chęć włączenia się w propagowanie i edukowanie w zakresie odpowiedzialnego zachowania na drodze oraz poszerzenia wiedzy związanych z kamerami samochodowymi spowodowały, że sportowiec postanowił w lutym br. dołączyć do #MioTeam.

 

 

 

Choć swoją karierę zawodową skupił na kolarstwie to auta i wszystko co z nimi związane zajmują również ważne miejsce w jego życiu. Tomasz Marczyński to były kolarz zawodowy UCI World Tour. W trakcie swojej kariery sportowej 4-krotnie zdobył tytuł Mistrza Polski. W 2017 roku wygrał 2 etapy prestiżowego wyścigu kolarskiego La Vuelta Espania. Był również wielokrotnie nominowany do tytułu „Sportowca Roku” Przeglądu Sportowego. Jest również organizatorem najlepszego wyścigu dla amatorów w Polsce sygnowanym jego imieniem i nazwiskiem. Aby osiągnąć sukcesy do 2021 musiał podporządkować swoje życie kolarstwu, lecz każdą wolną chwilą poświęcał nie dwóm, a czterem kółkom.

- Dbamy o to, by marka oraz urządzenia Mio były synonim- em wysokiej jakości i niezawodności. Chcemy wyznaczać trendy w swoich grupach produktowych i dawać naszym użytkownikom rozwiązania, które są wsparciem w trakcie podróży. Tworząc #MioTeam staramy się, aby dołączały do niego osoby, które pasjonuje motoryzacja, a jednocześnie same propagują  zasady bezpiecznego poruszania się po drodze. Dlatego niezwykle cieszę się, że w skład #MioTeam wchodzili Adam Klimek, Aleksander Ostrowski, Wojciech Chuchała, a teraz dołącza do nas Tomasz Marczyński - podkreśla Łukasz Tetkowski, Marketing & Communication Head - CEE, DACH, Turkey Mitac International.

 

- Motoryzacja zawsze była bliska mojemu sercu. Poza ściganiem się na dwóch kółkach, moje emocje również skręcały w stronę aut klasycznych. Kocham samochody, te z duszą, dające poczucie  wolności i przyjemność z jazdy. W swojej skromnej kolekcji mamy ich kilka i w każdej wolnej chwili, wyruszam na przejażdżki zarówno w Polsce, jak i w moim drugim domu - Hiszpani. Będąc kolarzem jak i kierowcą, wiem, że poruszanie po drogach wiąże się z obopólnym poszanowaniem, a w konsekwencji z  bezpieczeństwem. Marka Mio idealnie wpisuje się w ten trend, dlatego osobiście korzystam z ich wideorejstratorów. Cieszę się, że dołączyłem do rodziny #MioTeam – Tomasz Marczyński.

 

Marka Mio to największy w Europie producent wideorejestator samochodowych, motocyklowych oraz nawigacji. W swych produktach regularnie wprowadza innowacyjne rozwiązania, który celem jest wsparcie kierowców w trakcie prowadzenia pojazdów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.