Komunikaty PR

Miłośnik dwóch i czterech kółek - Tomasz Marczyński ambasadorem marki Mio

2022-02-25  |  14:00
Biuro prasowe

Marka Mio nawiązała współpracę z byłym kolarzem zawodowym, miłośnikiem motoryzacji i propagatorem bezpiecznego stylu jazdy - Tomaszem Marczyńskim. Miłość i pasja do dwóch i czterech kółek oraz chęć włączenia się w propagowanie i edukowanie w zakresie odpowiedzialnego zachowania na drodze oraz poszerzenia wiedzy związanych z kamerami samochodowymi spowodowały, że sportowiec postanowił w lutym br. dołączyć do #MioTeam.

 

 

 

Choć swoją karierę zawodową skupił na kolarstwie to auta i wszystko co z nimi związane zajmują również ważne miejsce w jego życiu. Tomasz Marczyński to były kolarz zawodowy UCI World Tour. W trakcie swojej kariery sportowej 4-krotnie zdobył tytuł Mistrza Polski. W 2017 roku wygrał 2 etapy prestiżowego wyścigu kolarskiego La Vuelta Espania. Był również wielokrotnie nominowany do tytułu „Sportowca Roku” Przeglądu Sportowego. Jest również organizatorem najlepszego wyścigu dla amatorów w Polsce sygnowanym jego imieniem i nazwiskiem. Aby osiągnąć sukcesy do 2021 musiał podporządkować swoje życie kolarstwu, lecz każdą wolną chwilą poświęcał nie dwóm, a czterem kółkom.

- Dbamy o to, by marka oraz urządzenia Mio były synonim- em wysokiej jakości i niezawodności. Chcemy wyznaczać trendy w swoich grupach produktowych i dawać naszym użytkownikom rozwiązania, które są wsparciem w trakcie podróży. Tworząc #MioTeam staramy się, aby dołączały do niego osoby, które pasjonuje motoryzacja, a jednocześnie same propagują  zasady bezpiecznego poruszania się po drodze. Dlatego niezwykle cieszę się, że w skład #MioTeam wchodzili Adam Klimek, Aleksander Ostrowski, Wojciech Chuchała, a teraz dołącza do nas Tomasz Marczyński - podkreśla Łukasz Tetkowski, Marketing & Communication Head - CEE, DACH, Turkey Mitac International.

 

- Motoryzacja zawsze była bliska mojemu sercu. Poza ściganiem się na dwóch kółkach, moje emocje również skręcały w stronę aut klasycznych. Kocham samochody, te z duszą, dające poczucie  wolności i przyjemność z jazdy. W swojej skromnej kolekcji mamy ich kilka i w każdej wolnej chwili, wyruszam na przejażdżki zarówno w Polsce, jak i w moim drugim domu - Hiszpani. Będąc kolarzem jak i kierowcą, wiem, że poruszanie po drogach wiąże się z obopólnym poszanowaniem, a w konsekwencji z  bezpieczeństwem. Marka Mio idealnie wpisuje się w ten trend, dlatego osobiście korzystam z ich wideorejstratorów. Cieszę się, że dołączyłem do rodziny #MioTeam – Tomasz Marczyński.

 

Marka Mio to największy w Europie producent wideorejestator samochodowych, motocyklowych oraz nawigacji. W swych produktach regularnie wprowadza innowacyjne rozwiązania, który celem jest wsparcie kierowców w trakcie prowadzenia pojazdów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.