Komunikaty PR

Miłośnik dwóch i czterech kółek - Tomasz Marczyński ambasadorem marki Mio

2022-02-25  |  14:00
Biuro prasowe

Marka Mio nawiązała współpracę z byłym kolarzem zawodowym, miłośnikiem motoryzacji i propagatorem bezpiecznego stylu jazdy - Tomaszem Marczyńskim. Miłość i pasja do dwóch i czterech kółek oraz chęć włączenia się w propagowanie i edukowanie w zakresie odpowiedzialnego zachowania na drodze oraz poszerzenia wiedzy związanych z kamerami samochodowymi spowodowały, że sportowiec postanowił w lutym br. dołączyć do #MioTeam.

 

 

 

Choć swoją karierę zawodową skupił na kolarstwie to auta i wszystko co z nimi związane zajmują również ważne miejsce w jego życiu. Tomasz Marczyński to były kolarz zawodowy UCI World Tour. W trakcie swojej kariery sportowej 4-krotnie zdobył tytuł Mistrza Polski. W 2017 roku wygrał 2 etapy prestiżowego wyścigu kolarskiego La Vuelta Espania. Był również wielokrotnie nominowany do tytułu „Sportowca Roku” Przeglądu Sportowego. Jest również organizatorem najlepszego wyścigu dla amatorów w Polsce sygnowanym jego imieniem i nazwiskiem. Aby osiągnąć sukcesy do 2021 musiał podporządkować swoje życie kolarstwu, lecz każdą wolną chwilą poświęcał nie dwóm, a czterem kółkom.

- Dbamy o to, by marka oraz urządzenia Mio były synonim- em wysokiej jakości i niezawodności. Chcemy wyznaczać trendy w swoich grupach produktowych i dawać naszym użytkownikom rozwiązania, które są wsparciem w trakcie podróży. Tworząc #MioTeam staramy się, aby dołączały do niego osoby, które pasjonuje motoryzacja, a jednocześnie same propagują  zasady bezpiecznego poruszania się po drodze. Dlatego niezwykle cieszę się, że w skład #MioTeam wchodzili Adam Klimek, Aleksander Ostrowski, Wojciech Chuchała, a teraz dołącza do nas Tomasz Marczyński - podkreśla Łukasz Tetkowski, Marketing & Communication Head - CEE, DACH, Turkey Mitac International.

 

- Motoryzacja zawsze była bliska mojemu sercu. Poza ściganiem się na dwóch kółkach, moje emocje również skręcały w stronę aut klasycznych. Kocham samochody, te z duszą, dające poczucie  wolności i przyjemność z jazdy. W swojej skromnej kolekcji mamy ich kilka i w każdej wolnej chwili, wyruszam na przejażdżki zarówno w Polsce, jak i w moim drugim domu - Hiszpani. Będąc kolarzem jak i kierowcą, wiem, że poruszanie po drogach wiąże się z obopólnym poszanowaniem, a w konsekwencji z  bezpieczeństwem. Marka Mio idealnie wpisuje się w ten trend, dlatego osobiście korzystam z ich wideorejstratorów. Cieszę się, że dołączyłem do rodziny #MioTeam – Tomasz Marczyński.

 

Marka Mio to największy w Europie producent wideorejestator samochodowych, motocyklowych oraz nawigacji. W swych produktach regularnie wprowadza innowacyjne rozwiązania, który celem jest wsparcie kierowców w trakcie prowadzenia pojazdów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l Biuro prasowe
2024-09-20 | 13:00

Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l

Promocja na stacji AVIA w Lublinie – paliwo za 4,99 zł/l dla użytkowników aplikacji AVIA GO AVIA, marka należąca w Polsce do Grupy Unimot, kontynuuje swoją akcję promocyjną
Motoryzacja Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych w Blue City już otwarty!
2024-09-18 | 11:50

Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych w Blue City już otwarty!

Nowy hub ładowania pojazdów elektrycznych zlokalizowany jest przy parkingu wielopoziomowym, od ulicy Opaczewskiej. Zaprojektowany został w formie strefy relaksu, z elementami zieleni i
Motoryzacja Ponad 240 Fiatów 126p wjedzie na rynek Manufaktury po raz 15!
2024-09-17 | 16:28

Ponad 240 Fiatów 126p wjedzie na rynek Manufaktury po raz 15!

Jak co roku, fani Fiatów 126p będą mieli okazję spotkać się na jesiennym Zlocie Maluchów w Manufakturze. Dla wielu ten samochód to symbol nie tylko minionej epoki, ale

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Rośnie zapotrzebowanie na dietetyków. Przekłada się to na rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem

Ostatnie lata przyniosły duży rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem człowieka i dietetyką. Zapotrzebowanie na ekspertów w tych dziedzinach rośnie przede wszystkim ze względu na większą świadomość społeczną na temat wpływu diety na zdrowie i życie. A Polacy wciąż najbardziej ufają poradom żywieniowym właśnie ze strony lekarzy i dietetyków. Nowe kadry są potrzebne także producentom żywności i placówkom edukacyjnym, np. do prowadzenia edukacji zdrowotnej, nowego obowiązkowego przedmiotu w szkołach, a także w rozwoju dziedziny sprofilowanego żywienia.

Psychologia

Piotr Zelt: Tygodniowo udaje mi się przejechać na rowerze 250–300 kilometrów. Bardzo fajnie to czyści głowę i jest to forma medytacji sportowej

Aktor z dumą przyznaje, że robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym. Nie wyobraża już sobie życia bez dwóch kółek i w każdą trasę wyjeżdża spokojny, bo umie sam naprawić większość usterek. Piotr Zelt preferuje aktywny styl życia, bo jak podkreśla – sport pomaga mu zachować dobrą kondycję, pozwala pozbyć się stresu i poprawia samopoczucie. Od wielu lat uprawia windsurfing, narciarstwo alpejskie, a także gra w hokeja.