Mio MiVue 846 samochodowym gadżetem roku 2020
Mio zwycięża w nowej kategorii
Jak podkreśla organizator Mobility Trends branża nowych technologii ciągle się zmienia. Jedna takich zmian dotyczyła w ostatnich latach elektroniki motoryzacyjnej. Do tego segmentu można zaliczyć nawigacje, samochodowe lokalizatory czy wideorejestratory. W zeszłym roku w tej kategorii został nagrodzony Mio MiVue C570, zaś w tym nowy model Mio MiVue 846.
Mio MiVue 846 to urządzenie, które zapewni wysoką jakość nagrań w każdych warunkach pogodowych, nawet tym kierowcom, których cechuje szybka i dynamiczna jazda. Pozwala na to: wysokiej jakości matryca Sony premium STARVIS™ CMOS, szklane soczewki o przysłonie F:1.8, szerokie kąt widzenia 150° i rejestracji obrazu w 60FPS. Wszystko to sprawia, że nagrania rejestrują nie tylko drogę, ale niemal wszystko co znajduje się na poboczu. Technologia Mio™ Night Vision Pro oraz automatyczne dostrajanie obrazu umożliwiają perfekcyjne nagrywanie trasy nawet przy niewielkiej wiązce światła padającej na soczewki. Czyni to z Mio MiVue 846 idealnego partnera każdej podróży. Producent wyposażył urządzenie w wiele rozwiązań, które mają ułatwić komfort jazdy oraz monitoring pojazdu, kiedy nas w nim nie ma. Nie można zapomnieć również o wbudowanym module WiFi, który umożliwia bieżącą aktualizację oprogramowania i baz fotoradarów.
Oprócz wbudowanej i na bieżąco aktualizowanej bazy fotoradarów urządzenie posiada innowacyjną funkcję informowania o odcinkowym pomiarze prędkości. Dzięki niej Mio MiVue 846 pokazuje dystans oraz czas w sekundach do zbliżającego się fotoradaru, wskazuje ograniczenie prędkości oraz dostarcza informacji o średniej prędkości na mierzonym odcinku. Ważnym wsparciem dla kierowcy jest system wspomagania kierowcy ADAS oraz tryb parkingowy, który w tym modelu występuje w formie pasywnej oraz aktywnej po podłączeniu kamery tylnej wraz z urządzeniem Smartbox.
- Wyróżnienie Mio MiVue 846 jest dla nas niezwykle ważne. Nie tylko dlatego, że statuetka „Złoty Bell” w tej kategorii dzięki głosom internautów trafiła do nas drugi raz. Jest to potwierdzenie, że warto stawiać na jakość wykonania i innowacyjność.. Coraz częściej decydujemy się przeznaczyć większy budżet na sprżet, który wyróżnia jakość wykonania oraz parametry techniczne - podkreśla Łukasz Tetkowski Marketing Manager MiTAC CEU & DACH Europe.
Decydowali konsumenci
O miano najlepszych w branży nowych technologii walczyły produkty i usługi w 24 kategoriach. W 18 z nich decydujący głos mieli Internauci, którzy od 15 lutego do 15 marca br. mogli oddawać głosy w ankiecie znajdującej się na www.mobilitytrends.pl. Wśród 18 kategorii konsumenci mogli wybierać między innymi najlepszy smartfon, laptop czy najlepszy gadżet samochodowy w roku 2020. W pozostałym 6 kategoriach decydujący głos mieli eksperci ze świata biznesu oraz mediów, którzy od lat są związani rynkiem mobile.

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.