Komunikaty PR

Mio MiVue 846 samochodowym gadżetem roku 2020

2021-04-07  |  10:00
Biuro prasowe

Mio zwycięża w nowej kategorii

 

Jak podkreśla organizator Mobility Trends branża nowych technologii ciągle się zmienia. Jedna takich zmian dotyczyła w ostatnich latach elektroniki motoryzacyjnej. Do tego segmentu można zaliczyć nawigacje, samochodowe lokalizatory czy wideorejestratory. W zeszłym roku w tej kategorii został nagrodzony Mio MiVue C570, zaś w tym nowy model Mio MiVue 846.

 

 

Mio MiVue 846 to urządzenie, które zapewni wysoką jakość nagrań w każdych warunkach pogodowych, nawet tym kierowcom, których cechuje szybka i dynamiczna jazda. Pozwala na to: wysokiej jakości matryca Sony premium STARVIS™ CMOS, szklane soczewki o przysłonie F:1.8, szerokie kąt widzenia 150° i rejestracji obrazu w 60FPS. Wszystko to sprawia, że nagrania rejestrują nie tylko drogę, ale niemal wszystko co znajduje się na poboczu. Technologia Mio™ Night Vision Pro oraz automatyczne dostrajanie obrazu umożliwiają perfekcyjne nagrywanie trasy nawet przy niewielkiej wiązce światła padającej na soczewki. Czyni to z Mio MiVue 846 idealnego partnera każdej podróży. Producent wyposażył urządzenie w wiele rozwiązań, które mają ułatwić komfort jazdy oraz monitoring pojazdu, kiedy nas w nim nie ma. Nie można zapomnieć również o wbudowanym module WiFi, który umożliwia bieżącą aktualizację oprogramowania i baz fotoradarów.

 

Oprócz wbudowanej i na bieżąco aktualizowanej bazy fotoradarów urządzenie posiada innowacyjną funkcję informowania o odcinkowym pomiarze prędkości. Dzięki niej Mio MiVue 846 pokazuje dystans oraz czas w sekundach do zbliżającego się fotoradaru, wskazuje ograniczenie prędkości oraz dostarcza informacji o średniej prędkości na mierzonym odcinku. Ważnym wsparciem dla kierowcy jest system wspomagania kierowcy ADAS oraz tryb parkingowy, który w tym modelu występuje w formie pasywnej oraz aktywnej po podłączeniu kamery tylnej wraz z urządzeniem Smartbox.

- Wyróżnienie Mio MiVue 846 jest dla nas niezwykle ważne. Nie tylko dlatego, że statuetka „Złoty Bell” w tej kategorii  dzięki głosom internautów trafiła do nas drugi raz. Jest to potwierdzenie, że warto stawiać na jakość wykonania i innowacyjność.. Coraz częściej decydujemy się przeznaczyć większy  budżet na sprżet, który wyróżnia jakość wykonania oraz parametry techniczne - podkreśla Łukasz Tetkowski Marketing Manager MiTAC CEU & DACH Europe.

 

Decydowali konsumenci

 

O miano najlepszych w branży nowych technologii walczyły produkty i usługi w 24 kategoriach. W 18 z nich decydujący głos mieli Internauci, którzy od 15 lutego do 15 marca br. mogli oddawać głosy w ankiecie znajdującej się na www.mobilitytrends.pl. Wśród 18 kategorii konsumenci mogli wybierać między innymi najlepszy smartfon, laptop czy najlepszy gadżet samochodowy w roku 2020. W pozostałym 6 kategoriach decydujący głos mieli eksperci ze świata biznesu oraz mediów, którzy od lat są związani rynkiem mobile.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.