Mio MiVue C570 samochodowym gadżetem roku 2019
4 marca 2020 r w warszawskim teatrze Capitol odbyło się gala, podczas której ogłoszono laureatów Mobility Trends 2019. Jest to jeden z najważniejszych plebiscytów branży nowych technologii. Marka Mio została nagrodzona w kategorii „Samochodowy Gadżet Roku 2019” za produkt Mio MiVue C570.
Mio zwycięża w nowej kategorii
Jak podkreśla organizator Mobility Trends kategorie odzwierciedlają aktualne trendy rynkowe, dlatego zamiast kategorii nawigacja roku w ankiecie pojawiła się zupełnie nowa – „Samochodowy Gadżet Roku”. To właśnie w tej kategorii został doceniony wideorejestrator Mio MiVue C570
Mio MiVue C570 to urządzenie, które posiada rzeczywisty kat widzenia wynoszący aż 150 stopni. Szklana, optyka, sensor Sony Starvis o przesłona o wartości 1,8 zapewniają użytkownikowi czytelny i przejrzysty obraz. Dzięki temu, że Mio MiVue C570 wyposażony jest w autorską technologię Mio Night Vision Pro urządzenie gwarantuje wysoką jakość nagrań nagrywanych w nocy. Dodatkowymi atutami sprzętu jest wbudowany moduł GPS, możliwość podłączenia kamery tylnej oraz wbudowany system informujący o fotoradarach. Połączenie tych wszystkich cech z niską ceną sprawiło, że Internauci wybrali Mio jako najlepsze elektronicznie urządzenie dedykowane branży motoryzacyjnej.
- Wybranie przez internatuów Mio Mi Vue C570 samochodowym Gadżetem Roku utwierdza nas w przekonaniu, że konsumenci w Polsce coraz bardziej świadomie podejmują swoje decyzje zakupowe. Ich kluczowym kryterium przestaje być niska cena na rzecz wysokiej jakości produktu. Niezmiernie cieszy mnie, że to właśnie Mio MiVue C570, który dedykowany jest klientom szukającym sprzętu w tak zwanej średniej półce cenowej otrzymał statuetkę ,Zloty Bell”. Jest to sygnał, że Polacy już nie tylko w produktach premium zwracają uwagę na to jak wykonany jest sprzęt – podkreśla Mariusz Manowski CEE Country Director firmy MiTAC
Decydowali konsumenci
O miano najlepszych w branży nowych technologii walczyły produkty i usługi w 24 kategoriach. W 18 z nich decydujący głos mieli Internauci, którzy od 27 stycznia do 25 lutego br. mogli oddawać głosy w ankiecie znajdującej się na www.mobilitytrends.pl. Wśród 18 kategorii konsumenci mogli wybierać między innymi najlepszy smartfon, laptop czy najlepszy gadżet samochodowy w roku 2019. Jak podkreślają organizatorzy ten rok był nie tylko wyjątkowy ze względu na to, że była to 10 - jubileuszowa edycja plebiscytu, a w ankiecie wzięło udział ponad 24 tysięcy osób. W pozostałym 6 kategoriach decydujący głos mieli eksperci ze świata biznesu oraz mediów, którzy od lat są związani rynkiem mobile.
Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.