Komunikaty PR

Mio MiVue C570 samochodowym gadżetem roku 2019

2020-03-17  |  01:00
Biuro prasowe

4 marca 2020 r w warszawskim teatrze Capitol odbyło się gala, podczas której ogłoszono laureatów Mobility Trends 2019. Jest to jeden z najważniejszych plebiscytów branży nowych technologii. Marka Mio została nagrodzona w kategorii „Samochodowy Gadżet Roku 2019” za produkt Mio MiVue C570.

 

Mio zwycięża w nowej kategorii

 

 Jak podkreśla organizator Mobility Trends kategorie odzwierciedlają aktualne trendy rynkowe, dlatego zamiast kategorii nawigacja roku w ankiecie pojawiła się zupełnie nowa – „Samochodowy Gadżet Roku”. To właśnie w tej kategorii został doceniony wideorejestrator Mio MiVue C570

Mio MiVue C570 to urządzenie, które posiada rzeczywisty kat widzenia wynoszący aż 150 stopni. Szklana, optyka, sensor Sony Starvis o przesłona o wartości 1,8 zapewniają użytkownikowi czytelny i przejrzysty obraz. Dzięki temu, że Mio MiVue C570 wyposażony jest w autorską technologię Mio Night Vision Pro urządzenie gwarantuje wysoką jakość nagrań nagrywanych w nocy. Dodatkowymi atutami sprzętu jest wbudowany moduł GPS, możliwość podłączenia kamery tylnej oraz wbudowany system informujący o fotoradarach. Połączenie tych wszystkich cech z niską ceną sprawiło, że Internauci wybrali Mio jako najlepsze elektronicznie urządzenie dedykowane branży motoryzacyjnej.

 

- Wybranie przez internatuów Mio Mi Vue C570 samochodowym Gadżetem Roku utwierdza nas w przekonaniu, że konsumenci w Polsce coraz bardziej świadomie podejmują swoje decyzje zakupowe. Ich kluczowym kryterium przestaje być niska cena na rzecz wysokiej jakości produktu. Niezmiernie cieszy mnie, że to właśnie Mio MiVue C570, który dedykowany jest klientom szukającym sprzętu w tak zwanej średniej półce cenowej otrzymał statuetkę ,Zloty Bell”. Jest to sygnał, że Polacy już nie tylko w produktach premium zwracają uwagę na to jak wykonany jest sprzęt – podkreśla Mariusz Manowski CEE Country Director firmy MiTAC

 

Decydowali konsumenci

 

O miano najlepszych w branży nowych technologii walczyły produkty i usługi w 24 kategoriach. W 18 z nich decydujący głos mieli Internauci, którzy od 27 stycznia do 25 lutego br. mogli oddawać głosy w ankiecie znajdującej się na www.mobilitytrends.pl. Wśród 18 kategorii konsumenci mogli wybierać między innymi najlepszy smartfon, laptop czy najlepszy gadżet samochodowy w roku 2019. Jak podkreślają organizatorzy ten rok był nie tylko wyjątkowy ze względu na to, że była to 10 - jubileuszowa edycja plebiscytu, a w ankiecie wzięło udział ponad 24 tysięcy osób. W pozostałym 6 kategoriach decydujący głos mieli eksperci ze świata biznesu oraz mediów, którzy od lat są związani rynkiem mobile.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.