Komunikaty PR

Mio MiVue C570 samochodowym gadżetem roku 2019

2020-03-17  |  01:00
Biuro prasowe

4 marca 2020 r w warszawskim teatrze Capitol odbyło się gala, podczas której ogłoszono laureatów Mobility Trends 2019. Jest to jeden z najważniejszych plebiscytów branży nowych technologii. Marka Mio została nagrodzona w kategorii „Samochodowy Gadżet Roku 2019” za produkt Mio MiVue C570.

 

Mio zwycięża w nowej kategorii

 

 Jak podkreśla organizator Mobility Trends kategorie odzwierciedlają aktualne trendy rynkowe, dlatego zamiast kategorii nawigacja roku w ankiecie pojawiła się zupełnie nowa – „Samochodowy Gadżet Roku”. To właśnie w tej kategorii został doceniony wideorejestrator Mio MiVue C570

Mio MiVue C570 to urządzenie, które posiada rzeczywisty kat widzenia wynoszący aż 150 stopni. Szklana, optyka, sensor Sony Starvis o przesłona o wartości 1,8 zapewniają użytkownikowi czytelny i przejrzysty obraz. Dzięki temu, że Mio MiVue C570 wyposażony jest w autorską technologię Mio Night Vision Pro urządzenie gwarantuje wysoką jakość nagrań nagrywanych w nocy. Dodatkowymi atutami sprzętu jest wbudowany moduł GPS, możliwość podłączenia kamery tylnej oraz wbudowany system informujący o fotoradarach. Połączenie tych wszystkich cech z niską ceną sprawiło, że Internauci wybrali Mio jako najlepsze elektronicznie urządzenie dedykowane branży motoryzacyjnej.

 

- Wybranie przez internatuów Mio Mi Vue C570 samochodowym Gadżetem Roku utwierdza nas w przekonaniu, że konsumenci w Polsce coraz bardziej świadomie podejmują swoje decyzje zakupowe. Ich kluczowym kryterium przestaje być niska cena na rzecz wysokiej jakości produktu. Niezmiernie cieszy mnie, że to właśnie Mio MiVue C570, który dedykowany jest klientom szukającym sprzętu w tak zwanej średniej półce cenowej otrzymał statuetkę ,Zloty Bell”. Jest to sygnał, że Polacy już nie tylko w produktach premium zwracają uwagę na to jak wykonany jest sprzęt – podkreśla Mariusz Manowski CEE Country Director firmy MiTAC

 

Decydowali konsumenci

 

O miano najlepszych w branży nowych technologii walczyły produkty i usługi w 24 kategoriach. W 18 z nich decydujący głos mieli Internauci, którzy od 27 stycznia do 25 lutego br. mogli oddawać głosy w ankiecie znajdującej się na www.mobilitytrends.pl. Wśród 18 kategorii konsumenci mogli wybierać między innymi najlepszy smartfon, laptop czy najlepszy gadżet samochodowy w roku 2019. Jak podkreślają organizatorzy ten rok był nie tylko wyjątkowy ze względu na to, że była to 10 - jubileuszowa edycja plebiscytu, a w ankiecie wzięło udział ponad 24 tysięcy osób. W pozostałym 6 kategoriach decydujący głos mieli eksperci ze świata biznesu oraz mediów, którzy od lat są związani rynkiem mobile.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Patryk Mikiciuk,Cyber Marian i plenerowa scena muzyki trance - AIR MOTO SHOW Biuro prasowe
2024-04-24 | 20:00

Patryk Mikiciuk,Cyber Marian i plenerowa scena muzyki trance - AIR MOTO SHOW

Pilskie lotnisko przygotowuje się na kolejną niezwykłą majówkę! AIR MOTO SHOW 2024, największe w Wielkopolsce wydarzenie motorsportowe i lotnicze, zaprasza wszystkich
Motoryzacja Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle
2024-04-16 | 12:37

Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle

Wczesna wiosna to idealny moment na przygotowanie do sezonu rowerowego. W dniach 18-20 kwietnia każdy, kto przyjedzie do Elektrowni Powiśle jednośladem, będzie mógł skorzystać z
Motoryzacja Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
2024-03-29 | 11:00

Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari

Jako wieloletni oficjalny dostawca Scuderia Ferrari, zespołu wyścigowego Formuły 1, firma Niterra, specjalizująca się w zapłonie i elektronice samochodowej, przedłużyła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.