Mio wspiera strażaków OSP
Od 1 lutego ruszała akcja „Mio wspiera OSP”, której celem jest strażaków w ich codziennych, poważnych zadaniach poprzez doposażenie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w wideorejestratory.
Dzięki nagraniom z wideorejestratora Mio strażacy będą mogli przeanalizować poszczególne etapy każdej akcji oraz mieć twarde dowody w przypadku spornych interwencji. Konkurs potrwa 6 miesięcy, podczas których marka przekaże 10 wideorejestratorów jako doposażenie wozów strażackich. Wystarczy przesłać zdjęcie/film/kolaż strażaków pracujących w jednostce na tle związanym tematycznie z Ochotniczą Strażą Pożarną (np. samochód, budynek OSP), na e-mail miodlaosp@4publicity.pl, aby wziąć udział w konkursie. Komisja co miesiąc wyłoni zwycięskie zdjęcie lub film. Ta jednostka otrzyma od Mio wideorejestrator Mio MiVue C512.
„Poprzednia edycja pokazała jak bardzo brakuje tego typu sprzętu w wyposażeniu pojazdów OSP. Liczne maile, w których strażacy-ochotnicy pytali o termin startu drugiej edycji utwierdziły nas w przekonaniu, że taka akcja jest niezwykle potrzebna. Ponieważ jesteśmy wdzięczni za pracę, postanowiliśmy wystartować z drugą edycją ,,Mio wspiera OSP”. Chcemy w ten sposób wesprzeć jednostki ochotniczych strażaków i pokazać jak wiele robią dla swoich lokalnych społeczności. Formuła konkursu pozwoli dać jednakową możliwość wygrania kamery samochodowej Mio MiVue C512. Mamy nadzieję, że uda nam się w ten sposób podziękować strażakom za ich trud oraz wspomóc ich pracę!” – wypowiedział się Łukasz Tetkowski, Marketing Manager CEE MiTAC Europe.
Wyniki będą publikowane na oficjalnym fanpagu Mio oraz w grupie zamkniętej na facebooku „Mio wspiera strażaków OSP”/. Zgłoszenia można wysyłać na adres mailowy: miodlaosp@4publicity.pl do 28 dnia każdego miesiąca.
O nagrodzie w konkursie:
Wideorejestrator Mio MiVue C512 został stworzony dla tych, którzy szukają wysokiej jakości nagrań przy ograniczonym budżecie. Mimo niskiej ceny gwarantuje wyrazisty obraz w każdych warunkach pogodowych. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu zaawansowanego sensora optycznego 2M wraz z zestawem wysokiej jakości szklanych soczewek. Wyposażenie Mio MiVue w przysłonę F2,0. zapewnia, że nawet w pochmurne dni, podczas jesiennej szarówki, czy wyjeżdżając z ciemnego tunelu na soczewkę będzie padała odpowiednia wiązka światła. Dzięki czemu każdy szczegół uwieczniony na nagraniu będzie ostry i wyraźny. Dodatkowo szeroki kąt widzenia wynoszący 130 stopni, rejestracja obraz w rozdzielczość Full HD 1080P wraz z zapisem z prędkością 30 klatek na sekundę nagrany obraz zachowa płynność odtwarzania z zachowaniem wszystkich szczegółów. Niewątpliwym magnesem jest cena, która nie przekracza 250 złotych.

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.