Komunikaty PR

Mio wspiera strażaków OSP

2021-02-18  |  11:00
Biuro prasowe

 

Od 1 lutego ruszała akcja „Mio wspiera OSP”,  której celem jest strażaków w ich codziennych, poważnych zadaniach poprzez doposażenie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w wideorejestratory.

Dzięki nagraniom z wideorejestratora Mio strażacy będą mogli przeanalizować poszczególne etapy każdej akcji oraz mieć twarde dowody w przypadku spornych interwencji. Konkurs potrwa 6 miesięcy, podczas których marka przekaże 10 wideorejestratorów jako doposażenie wozów strażackich. Wystarczy przesłać zdjęcie/film/kolaż strażaków pracujących w jednostce na tle związanym tematycznie z Ochotniczą Strażą Pożarną (np. samochód, budynek OSP), na e-mail miodlaosp@4publicity.pl, aby wziąć udział w konkursie. Komisja co miesiąc wyłoni zwycięskie zdjęcie lub film. Ta jednostka otrzyma od Mio wideorejestrator Mio MiVue C512.

„Poprzednia  edycja pokazała jak bardzo brakuje tego typu  sprzętu w wyposażeniu  pojazdów  OSP.  Liczne  maile, w których strażacy-ochotnicy pytali o  termin startu drugiej edycji utwierdziły nas w przekonaniu, że taka akcja jest niezwykle potrzebna. Ponieważ jesteśmy wdzięczni za pracę, postanowiliśmy wystartować z drugą edycją ,,Mio wspiera OSP”. Chcemy w ten sposób wesprzeć jednostki ochotniczych strażaków i pokazać jak wiele robią dla swoich lokalnych społeczności.  Formuła konkursu pozwoli dać jednakową możliwość wygrania kamery samochodowej Mio MiVue C512. Mamy nadzieję, że uda nam się w ten sposób podziękować strażakom za ich trud oraz wspomóc ich pracę!” – wypowiedział się Łukasz Tetkowski, Marketing Manager CEE MiTAC Europe.

Wyniki będą publikowane na oficjalnym fanpagu Mio oraz w grupie zamkniętej na facebooku „Mio wspiera strażaków OSP”/. Zgłoszenia można wysyłać na adres mailowy: miodlaosp@4publicity.pl do 28 dnia każdego miesiąca.

 

O nagrodzie w konkursie:

Wideorejestrator Mio MiVue C512 został stworzony dla tych, którzy szukają wysokiej jakości nagrań przy ograniczonym budżecie. Mimo niskiej ceny gwarantuje wyrazisty obraz w każdych warunkach pogodowych. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu zaawansowanego sensora optycznego 2M wraz z zestawem wysokiej jakości szklanych soczewek. Wyposażenie Mio MiVue w przysłonę F2,0. zapewnia, że nawet w pochmurne dni, podczas jesiennej szarówki, czy wyjeżdżając z ciemnego tunelu na soczewkę będzie padała odpowiednia wiązka światła. Dzięki czemu każdy szczegół uwieczniony na nagraniu będzie ostry i wyraźny. Dodatkowo szeroki kąt widzenia wynoszący 130 stopni, rejestracja  obraz w rozdzielczość Full HD 1080P wraz z zapisem z prędkością 30 klatek na sekundę nagrany obraz zachowa płynność odtwarzania z zachowaniem wszystkich szczegółów. Niewątpliwym magnesem jest cena, która nie przekracza 250 złotych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.