Komunikaty PR

Mio wspiera strażaków OSP

2021-02-18  |  11:00
Biuro prasowe

 

Od 1 lutego ruszała akcja „Mio wspiera OSP”,  której celem jest strażaków w ich codziennych, poważnych zadaniach poprzez doposażenie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w wideorejestratory.

Dzięki nagraniom z wideorejestratora Mio strażacy będą mogli przeanalizować poszczególne etapy każdej akcji oraz mieć twarde dowody w przypadku spornych interwencji. Konkurs potrwa 6 miesięcy, podczas których marka przekaże 10 wideorejestratorów jako doposażenie wozów strażackich. Wystarczy przesłać zdjęcie/film/kolaż strażaków pracujących w jednostce na tle związanym tematycznie z Ochotniczą Strażą Pożarną (np. samochód, budynek OSP), na e-mail miodlaosp@4publicity.pl, aby wziąć udział w konkursie. Komisja co miesiąc wyłoni zwycięskie zdjęcie lub film. Ta jednostka otrzyma od Mio wideorejestrator Mio MiVue C512.

„Poprzednia  edycja pokazała jak bardzo brakuje tego typu  sprzętu w wyposażeniu  pojazdów  OSP.  Liczne  maile, w których strażacy-ochotnicy pytali o  termin startu drugiej edycji utwierdziły nas w przekonaniu, że taka akcja jest niezwykle potrzebna. Ponieważ jesteśmy wdzięczni za pracę, postanowiliśmy wystartować z drugą edycją ,,Mio wspiera OSP”. Chcemy w ten sposób wesprzeć jednostki ochotniczych strażaków i pokazać jak wiele robią dla swoich lokalnych społeczności.  Formuła konkursu pozwoli dać jednakową możliwość wygrania kamery samochodowej Mio MiVue C512. Mamy nadzieję, że uda nam się w ten sposób podziękować strażakom za ich trud oraz wspomóc ich pracę!” – wypowiedział się Łukasz Tetkowski, Marketing Manager CEE MiTAC Europe.

Wyniki będą publikowane na oficjalnym fanpagu Mio oraz w grupie zamkniętej na facebooku „Mio wspiera strażaków OSP”/. Zgłoszenia można wysyłać na adres mailowy: miodlaosp@4publicity.pl do 28 dnia każdego miesiąca.

 

O nagrodzie w konkursie:

Wideorejestrator Mio MiVue C512 został stworzony dla tych, którzy szukają wysokiej jakości nagrań przy ograniczonym budżecie. Mimo niskiej ceny gwarantuje wyrazisty obraz w każdych warunkach pogodowych. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu zaawansowanego sensora optycznego 2M wraz z zestawem wysokiej jakości szklanych soczewek. Wyposażenie Mio MiVue w przysłonę F2,0. zapewnia, że nawet w pochmurne dni, podczas jesiennej szarówki, czy wyjeżdżając z ciemnego tunelu na soczewkę będzie padała odpowiednia wiązka światła. Dzięki czemu każdy szczegół uwieczniony na nagraniu będzie ostry i wyraźny. Dodatkowo szeroki kąt widzenia wynoszący 130 stopni, rejestracja  obraz w rozdzielczość Full HD 1080P wraz z zapisem z prędkością 30 klatek na sekundę nagrany obraz zachowa płynność odtwarzania z zachowaniem wszystkich szczegółów. Niewątpliwym magnesem jest cena, która nie przekracza 250 złotych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.