Komunikaty PR

Mistrz Polski docenia detale Toyoty C-HR

2021-12-13  |  15:00
Biuro prasowe

“Niskie spalanie, ciche przemieszczanie się w trybie elektrycznym, precyzyjne prowadzenie i wysmakowane detale” - wylicza atuty Toyoty C-HR Kuba Przygoński, pięciokrotny mistrz Polski w drifcie i czwarty zawodnik ostatniego Rajdu Dakar.

Wszechstronny crossover od lat podbija polski rynek. Efektowny i ponadczasowa stylistyka, wygodne wnętrze, ekologiczne napędy hybrydowe oraz połączenie sportowego charakteru ze sprawnością znaną z aut segmentu SUV sprawiają, że Toyota C-HR jest autem wielozadaniowym. I tak też traktują je Polacy, którzy w pierwszych 10 miesiącach 2021 roku blisko osiem tysięcy modeli znalazło swoich nabywców, a od lat C-HR plasuje się w 10 najpopularniejszych samochodów w Polsce.

C-HR pełen wysmakowanych detali

Toyota cały czas delikatnie ulepsza ten model, by cały czas był atrakcyjną propozycją dla klientów. Wersja na rok 2022 zyska nowy system multimedialny Toyota Smart Connect, który łączy się z internetem i bezprzewodowo aktualizuje. Auto będzie miało też nowy lakier, wzory felg i tapicerek. Ale wszystkie najważniejsze cechy auta pozostały niezmienione.

“Toyota C-HR ma na pewno niesamowity i bardzo wyrazisty design. To auto po prostu mi się podoba. W samochodach doceniam wysmakowane detale, a tych C-HR ma akurat bez liku. Bardzo lubię przetłoczenie w kształcie diamentów na podsufitce. Warto zauważyć, że ten motyw jest obecny w wielu miejscach kokpitu auta. Praca przednich reflektorów też robi na mnie duże wrażenie” - mówi Kuba Przygoński.

Takich akcentów, nawet kojarzonych z segmentem premium, C-HR ma więcej. Należy do nich m.in. logo modelu wyświetlane na podłożu z lusterek bocznych, czy fakt, że przy projektowaniu akustyki wnętrza pracowali eksperci marki JBL, dzięki czemu wrażenia audiofilskie niczym w sali koncertowej nie są na wyrost.

Sportowy charakter i niskie spalanie

W styczniu Przygoński dojechał na czwartym miejscu w Rajdzie Dakar Toyotą Hilux, a jesienią wywalczył piąty tytuł mistrza Polski w drifcie za kierownicą Toyoty GT86. Jeśli chodzi o pozycję za kierownicą C-HR wydaje się w pół drogi między terenowym Hiluxem a zawieszonym GT86, a z wyczynowymi autami łączy go sportowy charakter. “Czuć w tym aucie sportowego ducha, ale, jak na crossovera przystało, siedzimy wyżej, więc kierowca ma doskonałe pole widzenia” - mówi Przygoński.

Sportowy charakter Toyoty C-HR to sprawka głównego inżyniera. W końcu Hiruyoki Koba był też kierowcą rajdowym, więc zadbał o to, by auto doskonale się prowadziło. Zastosowanie platformy TNGA pozwoliło na obniżenie środka ciężkości i ograniczyło przechyły nadwozia, co przełożyło się bezpieczne i przewidywalne zachowanie auta. “Znam Toyotę C-HR bardzo dobrze, bo przez długi czas był to mój rodzinny samochód. Prowadzi się bardzo precyzyjnie, ale też ze względu na napęd hybrydowy to bardzo ciche auto, które przy tym spala niewiele paliwa” - dodaje Przygoński.

Toyota C-HR oferowana jest z czwartą generacją napędów hybrydowych. Do wyboru są dwie wersje - 1.8 o mocy 122 KM oraz 2.0 z linii Dynamic Force o mocy 184 KM. Obie cechują się doskonałą współpracą jednostki spalinowej z silnikiem elektrycznym, czego efektem jest niskie zapotrzebowanie na paliwo. Wersja 1.8 zużywa średnio od 4,8 l/100 km, a mocniejszy wariant od 5,3 l/100 km.

C-HR to też auto, które doskonale utrzymuje wartość na przestrzeni lat. Jak wyliczyli eksperci z firmy INFO-EKSPERT C-HR utrzyma po 5 latach 56,9% początkowej wartości, co jest najlepszym wynikiem na rynku. Podczas pięcioletniego okresu eksploatacji zakładano średni roczny przebieg na poziomie 15 tys. km.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.