Mistrzowska Kolekcja Ferrari – nowa promocja na stacjach Shell

Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Formuła 1, legendarny 24-godzinny wyścig Le Mans, Ferrari Challenge – każda z tych dyscyplin ma szerokie grono fanów w Polsce. We wszystkich tych rywalizacjach swoją obecność mocno zaznaczają Shell i Ferrari. W przypadku Formuły 1 robią to wspólnie od 1929 roku. Teraz, dzięki prowadzonej przez Shell akcji promocyjnej Mistrzowska Kolekcja Ferrari, kibice mogą się do nich jeszcze bardziej zbliżyć. W ramach kampanii klienci mogą zdobyć cztery różne modele sportowych pojazdów Ferrari zdalnie sterowanych za pośrednictwem Bluetooth i mobilnej aplikacji. Unikalna kolekcja będzie dostępna tylko na stacjach Shell.
Lista dostępnych modeli w skali 1:41, obejmuje znane wszystkim SF1000 Tuscan GP-Ferrari 1000 rywalizujące na torach F1, 488 GTE AF Corse #51 2019, Ferrari 488 Challenge EVO oraz wyprodukowane w bardzo limitowanej liczbie Ferrari FXX-K EVO. Autami można sterować zdalnie za pośrednictwem Bluetooth i specjalnej aplikacji Shell Racing Legends, dostępnej do pobrania na smartfona. Modele są dostępne od 8 listopada 2021 r. do 30 stycznia 2022 r. lub do wyczerpania zapasów.
Jak je zdobyć?
Zaplanowana na czwarty kwartał bieżącego roku oraz początek pierwszego kwartału 2022 r. akcja daje możliwość zakupu wybranego modelu w cenie 49,99 PLN, po wcześniejszym zgromadzeniu 4 naklejek promocyjnych. Te z kolei można zdobyć na kilka sposobów:
- tankując minimum 50 litrów paliwa Shell V-Power (4 naklejki).
- tankując minimum 25 litrów paliwa Shell V-Power (2 naklejki),
- tankując minimum 25 litrów paliwa Shell Fuel Save (1 naklejka),
- tankując minimum 25 litrów gazu Shell AutoGas (1 naklejka),
- kupując dowolną kawę w zestawie z kanapką lub zapiekanką lub hot-dogiem (1 naklejka),
Organizatorzy przewidzieli także możliwość wymiany zgromadzonych punktów na karcie Shell ClubSmart. W tym wypadku zakup modelu będzie możliwy po „wydaniu” 3700 punktów oraz dopłaceniu 1 zł. Jest to świetna okazja do wykorzystania zebranych punktów, które mogą się przedawnić do końca bieżącego roku. Dodatkowo przed nami Mikołajki i Święta Bożego Narodzenia, a więc doskonała okazja do zakupu prezentów dla dzieci. Z takiego podarunku ucieszą się jednak też starsi fani motosportu. Wszystkie szczegóły dotyczące promocji dostępne sa na www.shell.pl
– Nasza współpraca z Ferrari liczy już niemal 100 lat, rozpoczęła się w 1929 roku. W tym czasie zapisaliśmy wiele chlubnych kart w historii motosportu. Cieszymy się, że dzięki naszej kooperacji możemy zaspokajać potrzeby klientów, oddając w ich ręce unikatowe kolekcje. Tradycją staje się, że nasze akcje promocyjne, w tym Mistrzowska Kolekcja Ferrari, nawiązują do naszych aktywności z lat 2017-2020. Wtedy również dawaliśmy naszym klientom możliwość skompletowania jedynych w swoim rodzaju zestawów – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu działu Mobility w Shell Polska.
Kolekcja, którą możesz rywalizować
Klienci, którzy zdecydują się wziąć udział w akcji promocyjnej, będą mieli okazję nabyć nie tylko zdalnie sterowane modele Ferrari, lecz także rywalizować z ich wykorzystaniem z innymi graczami w ramach bezpłatnej gry Shell Racing Legends.
Kontynuacja działań promocyjnych
Mistrzowska Kolekcja Ferrari to piąta w tym roku akcja promocyjna prowadzona przez Shell. Jest ona organizowana równolegle z trwającą cały rok ofertą dla kierowców „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”. W jej ramach na stacjach Shell paliwa premium można tankować w cenie paliwa podstawowego – we wtorki Shell V-Power 95, w czwartki
Shell V-Power Diesel*.
* Oferta dotyczy wybranych stacji Shell. Oferta obowiązuje we wszystkie wtorki i czwartki, aż do odwołania, i dotyczy tankowań maksymalnie do 100 litrów paliwa. Oferta nie dotyczy paliwa Shell V-Power Racing. Szczegóły i lista stacji na www.shell.pl.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.