Mistrzowska Kolekcja Ferrari – nowa promocja na stacjach Shell
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Formuła 1, legendarny 24-godzinny wyścig Le Mans, Ferrari Challenge – każda z tych dyscyplin ma szerokie grono fanów w Polsce. We wszystkich tych rywalizacjach swoją obecność mocno zaznaczają Shell i Ferrari. W przypadku Formuły 1 robią to wspólnie od 1929 roku. Teraz, dzięki prowadzonej przez Shell akcji promocyjnej Mistrzowska Kolekcja Ferrari, kibice mogą się do nich jeszcze bardziej zbliżyć. W ramach kampanii klienci mogą zdobyć cztery różne modele sportowych pojazdów Ferrari zdalnie sterowanych za pośrednictwem Bluetooth i mobilnej aplikacji. Unikalna kolekcja będzie dostępna tylko na stacjach Shell.
Lista dostępnych modeli w skali 1:41, obejmuje znane wszystkim SF1000 Tuscan GP-Ferrari 1000 rywalizujące na torach F1, 488 GTE AF Corse #51 2019, Ferrari 488 Challenge EVO oraz wyprodukowane w bardzo limitowanej liczbie Ferrari FXX-K EVO. Autami można sterować zdalnie za pośrednictwem Bluetooth i specjalnej aplikacji Shell Racing Legends, dostępnej do pobrania na smartfona. Modele są dostępne od 8 listopada 2021 r. do 30 stycznia 2022 r. lub do wyczerpania zapasów.
Jak je zdobyć?
Zaplanowana na czwarty kwartał bieżącego roku oraz początek pierwszego kwartału 2022 r. akcja daje możliwość zakupu wybranego modelu w cenie 49,99 PLN, po wcześniejszym zgromadzeniu 4 naklejek promocyjnych. Te z kolei można zdobyć na kilka sposobów:
- tankując minimum 50 litrów paliwa Shell V-Power (4 naklejki).
- tankując minimum 25 litrów paliwa Shell V-Power (2 naklejki),
- tankując minimum 25 litrów paliwa Shell Fuel Save (1 naklejka),
- tankując minimum 25 litrów gazu Shell AutoGas (1 naklejka),
- kupując dowolną kawę w zestawie z kanapką lub zapiekanką lub hot-dogiem (1 naklejka),
Organizatorzy przewidzieli także możliwość wymiany zgromadzonych punktów na karcie Shell ClubSmart. W tym wypadku zakup modelu będzie możliwy po „wydaniu” 3700 punktów oraz dopłaceniu 1 zł. Jest to świetna okazja do wykorzystania zebranych punktów, które mogą się przedawnić do końca bieżącego roku. Dodatkowo przed nami Mikołajki i Święta Bożego Narodzenia, a więc doskonała okazja do zakupu prezentów dla dzieci. Z takiego podarunku ucieszą się jednak też starsi fani motosportu. Wszystkie szczegóły dotyczące promocji dostępne sa na www.shell.pl
– Nasza współpraca z Ferrari liczy już niemal 100 lat, rozpoczęła się w 1929 roku. W tym czasie zapisaliśmy wiele chlubnych kart w historii motosportu. Cieszymy się, że dzięki naszej kooperacji możemy zaspokajać potrzeby klientów, oddając w ich ręce unikatowe kolekcje. Tradycją staje się, że nasze akcje promocyjne, w tym Mistrzowska Kolekcja Ferrari, nawiązują do naszych aktywności z lat 2017-2020. Wtedy również dawaliśmy naszym klientom możliwość skompletowania jedynych w swoim rodzaju zestawów – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu działu Mobility w Shell Polska.
Kolekcja, którą możesz rywalizować
Klienci, którzy zdecydują się wziąć udział w akcji promocyjnej, będą mieli okazję nabyć nie tylko zdalnie sterowane modele Ferrari, lecz także rywalizować z ich wykorzystaniem z innymi graczami w ramach bezpłatnej gry Shell Racing Legends.
Kontynuacja działań promocyjnych
Mistrzowska Kolekcja Ferrari to piąta w tym roku akcja promocyjna prowadzona przez Shell. Jest ona organizowana równolegle z trwającą cały rok ofertą dla kierowców „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”. W jej ramach na stacjach Shell paliwa premium można tankować w cenie paliwa podstawowego – we wtorki Shell V-Power 95, w czwartki
Shell V-Power Diesel*.
* Oferta dotyczy wybranych stacji Shell. Oferta obowiązuje we wszystkie wtorki i czwartki, aż do odwołania, i dotyczy tankowań maksymalnie do 100 litrów paliwa. Oferta nie dotyczy paliwa Shell V-Power Racing. Szczegóły i lista stacji na www.shell.pl.
Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.
Problemy społeczne
Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.