Komunikaty PR

Mistrzowska Kolekcja Ferrari – nowa promocja na stacjach Shell

2021-11-15  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Formuła 1, legendarny 24-godzinny wyścig Le Mans, Ferrari Challenge – każda z tych dyscyplin ma szerokie grono fanów w Polsce. We wszystkich tych rywalizacjach swoją obecność mocno zaznaczają Shell i Ferrari. W przypadku Formuły 1 robią to wspólnie od 1929 roku. Teraz, dzięki prowadzonej przez Shell akcji promocyjnej Mistrzowska Kolekcja Ferrari, kibice mogą się do nich jeszcze bardziej zbliżyć. W ramach kampanii klienci mogą zdobyć cztery różne modele sportowych pojazdów Ferrari zdalnie sterowanych za pośrednictwem Bluetooth i mobilnej aplikacji. Unikalna kolekcja będzie dostępna tylko na stacjach Shell.

Lista dostępnych modeli w skali 1:41, obejmuje znane wszystkim SF1000 Tuscan GP-Ferrari 1000 rywalizujące na torach F1, 488 GTE AF Corse #51 2019, Ferrari 488 Challenge EVO oraz wyprodukowane w bardzo limitowanej liczbie Ferrari FXX-K EVO. Autami można sterować zdalnie za pośrednictwem Bluetooth i specjalnej aplikacji Shell Racing Legends, dostępnej do pobrania na smartfona. Modele są dostępne od 8 listopada 2021 r. do 30 stycznia 2022 r. lub do wyczerpania zapasów.

Jak je zdobyć?

Zaplanowana na czwarty kwartał bieżącego roku oraz początek pierwszego kwartału 2022 r. akcja daje możliwość zakupu wybranego modelu w cenie 49,99 PLN, po wcześniejszym zgromadzeniu 4 naklejek promocyjnych. Te z kolei można zdobyć na kilka sposobów:

  • tankując minimum 50 litrów paliwa Shell V-Power (4 naklejki).
  • tankując minimum 25 litrów paliwa Shell V-Power (2 naklejki),
  • tankując minimum 25 litrów paliwa Shell Fuel Save (1 naklejka),
  • tankując minimum 25 litrów gazu Shell AutoGas (1 naklejka),
  • kupując dowolną kawę w zestawie z kanapką lub zapiekanką lub hot-dogiem (1 naklejka),

Organizatorzy przewidzieli także możliwość wymiany zgromadzonych punktów na karcie Shell ClubSmart. W tym wypadku zakup modelu będzie możliwy po „wydaniu” 3700 punktów oraz dopłaceniu 1 zł. Jest to świetna okazja do wykorzystania zebranych punktów, które mogą się przedawnić do końca bieżącego roku. Dodatkowo przed nami Mikołajki i Święta Bożego Narodzenia, a więc doskonała okazja do zakupu prezentów dla dzieci. Z takiego podarunku ucieszą się jednak też starsi fani motosportu. Wszystkie szczegóły dotyczące promocji dostępne sa na www.shell.pl

Nasza współpraca z Ferrari liczy już niemal 100 lat, rozpoczęła się w 1929 roku. W tym czasie zapisaliśmy wiele chlubnych kart w historii motosportu. Cieszymy się, że dzięki naszej kooperacji możemy zaspokajać potrzeby klientów, oddając w ich ręce unikatowe kolekcje. Tradycją staje się, że nasze akcje promocyjne, w tym Mistrzowska Kolekcja Ferrari, nawiązują do naszych aktywności z lat 2017-2020. Wtedy również dawaliśmy naszym klientom możliwość skompletowania jedynych w swoim rodzaju zestawów – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu działu Mobility w Shell Polska.

Kolekcja, którą możesz rywalizować

Klienci, którzy zdecydują się wziąć udział w akcji promocyjnej, będą mieli okazję nabyć nie tylko zdalnie sterowane modele Ferrari, lecz także rywalizować z ich wykorzystaniem z innymi graczami w ramach bezpłatnej gry Shell Racing Legends.

Kontynuacja działań promocyjnych

Mistrzowska Kolekcja Ferrari to piąta w tym roku akcja promocyjna prowadzona przez Shell. Jest ona organizowana równolegle z trwającą cały rok ofertą dla kierowców „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”. W jej ramach na stacjach Shell paliwa premium można tankować w cenie paliwa podstawowego – we wtorki Shell V-Power 95, w czwartki
Shell V-Power Diesel*.

* Oferta dotyczy wybranych stacji Shell. Oferta obowiązuje we wszystkie wtorki i czwartki, aż do odwołania, i dotyczy tankowań maksymalnie do 100 litrów paliwa. Oferta nie dotyczy paliwa Shell V-Power Racing. Szczegóły i lista stacji na www.shell.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.