Komunikaty PR

Mistrzowska Kolekcja Ferrari – nowa promocja na stacjach Shell

2021-11-15  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
HK
Hill+Knowlton Strategies

Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl

Formuła 1, legendarny 24-godzinny wyścig Le Mans, Ferrari Challenge – każda z tych dyscyplin ma szerokie grono fanów w Polsce. We wszystkich tych rywalizacjach swoją obecność mocno zaznaczają Shell i Ferrari. W przypadku Formuły 1 robią to wspólnie od 1929 roku. Teraz, dzięki prowadzonej przez Shell akcji promocyjnej Mistrzowska Kolekcja Ferrari, kibice mogą się do nich jeszcze bardziej zbliżyć. W ramach kampanii klienci mogą zdobyć cztery różne modele sportowych pojazdów Ferrari zdalnie sterowanych za pośrednictwem Bluetooth i mobilnej aplikacji. Unikalna kolekcja będzie dostępna tylko na stacjach Shell.

Lista dostępnych modeli w skali 1:41, obejmuje znane wszystkim SF1000 Tuscan GP-Ferrari 1000 rywalizujące na torach F1, 488 GTE AF Corse #51 2019, Ferrari 488 Challenge EVO oraz wyprodukowane w bardzo limitowanej liczbie Ferrari FXX-K EVO. Autami można sterować zdalnie za pośrednictwem Bluetooth i specjalnej aplikacji Shell Racing Legends, dostępnej do pobrania na smartfona. Modele są dostępne od 8 listopada 2021 r. do 30 stycznia 2022 r. lub do wyczerpania zapasów.

Jak je zdobyć?

Zaplanowana na czwarty kwartał bieżącego roku oraz początek pierwszego kwartału 2022 r. akcja daje możliwość zakupu wybranego modelu w cenie 49,99 PLN, po wcześniejszym zgromadzeniu 4 naklejek promocyjnych. Te z kolei można zdobyć na kilka sposobów:

  • tankując minimum 50 litrów paliwa Shell V-Power (4 naklejki).
  • tankując minimum 25 litrów paliwa Shell V-Power (2 naklejki),
  • tankując minimum 25 litrów paliwa Shell Fuel Save (1 naklejka),
  • tankując minimum 25 litrów gazu Shell AutoGas (1 naklejka),
  • kupując dowolną kawę w zestawie z kanapką lub zapiekanką lub hot-dogiem (1 naklejka),

Organizatorzy przewidzieli także możliwość wymiany zgromadzonych punktów na karcie Shell ClubSmart. W tym wypadku zakup modelu będzie możliwy po „wydaniu” 3700 punktów oraz dopłaceniu 1 zł. Jest to świetna okazja do wykorzystania zebranych punktów, które mogą się przedawnić do końca bieżącego roku. Dodatkowo przed nami Mikołajki i Święta Bożego Narodzenia, a więc doskonała okazja do zakupu prezentów dla dzieci. Z takiego podarunku ucieszą się jednak też starsi fani motosportu. Wszystkie szczegóły dotyczące promocji dostępne sa na www.shell.pl

Nasza współpraca z Ferrari liczy już niemal 100 lat, rozpoczęła się w 1929 roku. W tym czasie zapisaliśmy wiele chlubnych kart w historii motosportu. Cieszymy się, że dzięki naszej kooperacji możemy zaspokajać potrzeby klientów, oddając w ich ręce unikatowe kolekcje. Tradycją staje się, że nasze akcje promocyjne, w tym Mistrzowska Kolekcja Ferrari, nawiązują do naszych aktywności z lat 2017-2020. Wtedy również dawaliśmy naszym klientom możliwość skompletowania jedynych w swoim rodzaju zestawów – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu działu Mobility w Shell Polska.

Kolekcja, którą możesz rywalizować

Klienci, którzy zdecydują się wziąć udział w akcji promocyjnej, będą mieli okazję nabyć nie tylko zdalnie sterowane modele Ferrari, lecz także rywalizować z ich wykorzystaniem z innymi graczami w ramach bezpłatnej gry Shell Racing Legends.

Kontynuacja działań promocyjnych

Mistrzowska Kolekcja Ferrari to piąta w tym roku akcja promocyjna prowadzona przez Shell. Jest ona organizowana równolegle z trwającą cały rok ofertą dla kierowców „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”. W jej ramach na stacjach Shell paliwa premium można tankować w cenie paliwa podstawowego – we wtorki Shell V-Power 95, w czwartki
Shell V-Power Diesel*.

* Oferta dotyczy wybranych stacji Shell. Oferta obowiązuje we wszystkie wtorki i czwartki, aż do odwołania, i dotyczy tankowań maksymalnie do 100 litrów paliwa. Oferta nie dotyczy paliwa Shell V-Power Racing. Szczegóły i lista stacji na www.shell.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Hill+Knowlton Strategies
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams Biuro prasowe
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9
Motoryzacja MUZEA MOTORYZACYJNE - POMYSŁ NA JESIENNE WYCIECZKI
2024-11-25 | 11:30

MUZEA MOTORYZACYJNE - POMYSŁ NA JESIENNE WYCIECZKI

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży. Zapewniają mobilność, a także niezależność w bliższym i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.