Komunikaty PR

Mobilne ładowarki Green Cell na wyposażeniu samochodów elektrycznych KIA

2023-11-29  |  09:40
Biuro prasowe
Kontakt
Gabriela Poręba
Greencell

ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Do pobrania pressinfo ( 0.15 MB )

Samochody elektryczne marki Kia oferowane w Polsce będą wyposażone w innowacyjne mobilne ładowarki Habu SE. To efekt rozszerzenia współpracy między koreańskim producentem a polską firmą Green Cell.

Nabywca nowego elektryka ze znaczkiem KIA nie będzie już musiał inwestować w montaż wallboxa w garażu. Dzięki innowacyjnej mobilnej ładowarce Habu SE od Green Cell, którą otrzyma przy zakupie samochodu, będzie mógł ładować baterię z mocą nawet 11kW bezpośrednio z gniazda siłowego. Nie tylko w domu, ale też w drodze.

KIA rozszerza współpracę z Green Cell

Polscy klienci KIA czerpią z kooperacji producenta z krakowską firmą Green Cell już od ponad roku, użytkując produkowane przez nią ładowarki mobilne PowerCable dodawane do wszystkich jego elektryków i hybryd plug-in. Dzięki poszerzeniu współpracy, w bagażniku każdego elektrycznego modelu KIA znajdą najbardziej innowacyjny produkt z portfolio Green Cell - ładowarkę Habu w dedykowanej wersji SE, zamkniętą w poręcznym, logowanym etui. - Zetknięcie z nowym, elektrycznym samochodem KIA to wyjątkowy moment. Jest taki dlatego, że dbamy o każdy, nawet najmniejszy szczegół, nie zapominając o doświadczeniach związanych z ładowaniem pojazdu. Dlatego zaopatrujemy nowych użytkowników naszych elektrycznych modeli w jedną z najbardziej wszechstronnych ładowarek na rynku - Habu SE - którą będą mogli użyć od razu po powrocie z salonu, bez konieczności montażu wallboxa - wyjaśnia Piotr Stobiński, general manager działu handlowego Kia Motors. Oferta będzie obowiązywała dla samochodów elektrycznych wyprodukowanych w 2024 roku.

Praktyczna ładowarka Green Cell w domu i w drodze

Habu wyróżnia funkcjonalność i prostota. Dzięki umiejscowieniu wszystkich komponentów we wtyczkach, ładowarka pozbawiona jest nieporęcznej puszki z elektroniką (tzw. “cegły”), a do zasilenia baterii wystarcza jej dostęp do gniazda siłowego. To - w połączeniu z niewielką wagą produktu - pozwala ładować samochód nie tylko w domu, ale też w podróży. Urządzenie sterowane jest za pomocą jednego przycisku, a wszystkie niezbędne opcje i parametry widoczne są na wyświetlaczu ulokowanym w rękojeści. Innowacyjność, funkcjonalność i ergonomię urządzenia potwierdza zdobyta w tym roku Red Dot Design Award - jedna z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. - Specjalnie dla użytkowników samochodów KIA opracowaliśmy dedykowaną wersję Habu SE sterowaną offline’owo. Wszystkie najważniejsze funkcjonalności, w tym historia ładowań będą dostępne z poziomu urządzenia - zaznacza Paweł Ochyński, założyciel Green Cell. I dodaje: - Cieszy nas, że kolejna grupa kierowców będzie miała okazję przekonać się, że Habu to jedyna ładowarka, jakiej potrzebują. Dotychczasowe wyniki sprzedaży samochodów elektrycznych KIA na polskim rynku sugerują, że będzie to naprawdę pokaźna grupa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Greencell
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.