Komunikaty PR

Mobilne ładowarki Green Cell na wyposażeniu samochodów elektrycznych KIA

2023-11-29  |  09:40
Biuro prasowe
Kontakt
Gabriela Poręba
Greencell

ul. Kalwaryjska 33
30-509 Kraków
gabriela.poreba|greencell.pl| |gabriela.poreba|greencell.pl
507 094 981
greencell.global
Do pobrania pressinfo ( 0.15 MB )

Samochody elektryczne marki Kia oferowane w Polsce będą wyposażone w innowacyjne mobilne ładowarki Habu SE. To efekt rozszerzenia współpracy między koreańskim producentem a polską firmą Green Cell.

Nabywca nowego elektryka ze znaczkiem KIA nie będzie już musiał inwestować w montaż wallboxa w garażu. Dzięki innowacyjnej mobilnej ładowarce Habu SE od Green Cell, którą otrzyma przy zakupie samochodu, będzie mógł ładować baterię z mocą nawet 11kW bezpośrednio z gniazda siłowego. Nie tylko w domu, ale też w drodze.

KIA rozszerza współpracę z Green Cell

Polscy klienci KIA czerpią z kooperacji producenta z krakowską firmą Green Cell już od ponad roku, użytkując produkowane przez nią ładowarki mobilne PowerCable dodawane do wszystkich jego elektryków i hybryd plug-in. Dzięki poszerzeniu współpracy, w bagażniku każdego elektrycznego modelu KIA znajdą najbardziej innowacyjny produkt z portfolio Green Cell - ładowarkę Habu w dedykowanej wersji SE, zamkniętą w poręcznym, logowanym etui. - Zetknięcie z nowym, elektrycznym samochodem KIA to wyjątkowy moment. Jest taki dlatego, że dbamy o każdy, nawet najmniejszy szczegół, nie zapominając o doświadczeniach związanych z ładowaniem pojazdu. Dlatego zaopatrujemy nowych użytkowników naszych elektrycznych modeli w jedną z najbardziej wszechstronnych ładowarek na rynku - Habu SE - którą będą mogli użyć od razu po powrocie z salonu, bez konieczności montażu wallboxa - wyjaśnia Piotr Stobiński, general manager działu handlowego Kia Motors. Oferta będzie obowiązywała dla samochodów elektrycznych wyprodukowanych w 2024 roku.

Praktyczna ładowarka Green Cell w domu i w drodze

Habu wyróżnia funkcjonalność i prostota. Dzięki umiejscowieniu wszystkich komponentów we wtyczkach, ładowarka pozbawiona jest nieporęcznej puszki z elektroniką (tzw. “cegły”), a do zasilenia baterii wystarcza jej dostęp do gniazda siłowego. To - w połączeniu z niewielką wagą produktu - pozwala ładować samochód nie tylko w domu, ale też w podróży. Urządzenie sterowane jest za pomocą jednego przycisku, a wszystkie niezbędne opcje i parametry widoczne są na wyświetlaczu ulokowanym w rękojeści. Innowacyjność, funkcjonalność i ergonomię urządzenia potwierdza zdobyta w tym roku Red Dot Design Award - jedna z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. - Specjalnie dla użytkowników samochodów KIA opracowaliśmy dedykowaną wersję Habu SE sterowaną offline’owo. Wszystkie najważniejsze funkcjonalności, w tym historia ładowań będą dostępne z poziomu urządzenia - zaznacza Paweł Ochyński, założyciel Green Cell. I dodaje: - Cieszy nas, że kolejna grupa kierowców będzie miała okazję przekonać się, że Habu to jedyna ładowarka, jakiej potrzebują. Dotychczasowe wyniki sprzedaży samochodów elektrycznych KIA na polskim rynku sugerują, że będzie to naprawdę pokaźna grupa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Greencell
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.