Motowizja patronem medialnym wyprawy Jelczem w Himalaje
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
W tym roku, w 50. rocznicę pierwszej wyprawy polskich himalaistów Jelczem w góry wysokie odbędzie się ponowna ekspedycja w Himalaje, na trasie o długości ponad 10.000 km w jedną stronę. Celem akcji jest niesienie pomocy humanitarnej oraz wspieranie edukacji dzieci w Nepalu. Ambasadorem ekspedycji został znany himalaista Krzysztof Wielicki, a patronem medialnym ogólnopolska stacja Motowizja. Program z przygotowań Jelcza do wyprawy na antenie Motowizji już we wtorek, 6 kwietnia, o godz. 20:20
Powtórka historycznego rajdu Jelczem z Polski do Nepalu - aż do podnóża Wielkich Himalajów ma na celu uczczenie pierwszej wyprawy himalaistów z 1971 roku i upamiętnienie innych ekspedycji Złotej Ery Polskiego Himalaizmu. W Himalaje, Karakorum i Hindukusz wyruszano ciężarówką Jelcz, w której przewożono ekwipunek i gdyby nie Jelcz, Polakom nie udałoby się dostać do czołówki światowego himalaizmu. Dlatego Fundacja Pietrowicz Śladami Uczestników odszukała, zakupiła, odrestaurowała i reaktywowała „do życia” to historyczne auto, by w 50. rocznicę wyprawy pojechać znowu kultowym Jelczem w Himalaje. Tym razem przestrzeń załadunkowa ciężarówki zostanie wykorzystana do przewozu środków potrzebnych do życia dzieciom w Nepalu, które nadal odczuwają trudy związane z trzęsieniem ziemi w 2015 roku. Pomysłodawcą i organizatorem akcji jest Maciej Pietrowicz, syn jednego z uczestników „pierwotnej” wyprawy. Ambasadorem projektu został słynny himalaista Krzysztof Wielicki, a patronem medialnym ogólnopolska telewizja motoryzacyjna Motowizja.
- Jesteśmy zaszczyceni, że to właśnie Motowizja została patronem medialnym tej fascynującej ekspedycji. Pomysłem wyprawy Jelczem w Himalaje zachwyciliśmy się od razu. To kultowy pojazd swoich czasów i z chęcią przybliżymy go naszym widzom. Nagraliśmy już program o przygotowaniach samochodu do wyprawy, a relacje z ekspedycji będziemy pokazywać na profilu Motowizji w mediach społecznościowych. Po powrocie zmontujemy program o całej wyprawie, który wyemitujemy na naszej antenie – mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.
Wyprawa odbędzie się w ciągu najbliższych miesięcy. Trasa liczy ponad 10 000 km w jedną stronę i przebiega przez takie kraje jak: Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Turcja, Iran, Pakistan, Indie i Nepal.
Jelczem w Himalaje – na antenie Motowizji we wtorek, 6 kwietnia, godz. 20.20

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.