Motowizja patronem medialnym Distinguished Gentleman’s Ride 2021
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Już w niedzielę 23 maja w Warszawie odbędzie się 10. edycja charytatywnej imprezy motocyklowej – The Distinguished Gentleman’s Ride. Elegancko ubrani motocykliści i motocyklistki w stylu vinted przejdą spektakularnie ulicami stolicy, by zwrócić uwagę na profilaktykę zdrowotną mężczyzn.
The Distinguished Gentleman’s Ride to międzynarodowa impreza charytatywna, propagująca profilaktykę zdrowotną mężczyzn, szczególnie w kontekście zdrowia psychicznego i raka prostaty.
W tym roku ze względu na pandemię COVID-19 rajd odbędzie się tylko w Warszawie i wezmą w nim udział biorą motocykliści i motocyklistki na klasycznych i customowych sprzętach. Wszyscy będą ubrani elegancko, by podkreślić dżentelmeński charakter tego wydarzenia, którego nadrzędnym celem jest zbiórka pieniędzy na cele zdrowotne. Patronem medialnym ponownie została Motowizja.
Z powodu obostrzeń pandemicznych nie będzie oficjalnej parady ulicami Warszawy, a uczestnicy przejadą solo, w maseczkach i zachowując odpowiedni dystans. Start imprezy zaplanowano na godz. 11.00, a po drodze na eleganckich motocyklistów i motocyklistki czeka mnóstwo atrakcji i przyjemności w specjalnych punktach DGR - Triumph Warszawa, Pub 2koła, Hedon Helments, Barber's Club Os Saska, Centrum Weterana i Lodziarnia Ice 'n' Roll. W rajdzie mogą wziąć udział wszyscy, którzy zapiszą się poprzez stronę https://www.gentlemansride.com/
- The Distinguished Gentleman’s Ride to niezwykła impreza, łącząca szczytną, zdrowotną inicjatywę z pasją do motoryzacji. Jesteśmy zaszczyceni, że po raz kolejny możemy być partnerem tego wyjątkowego i bardzo stylowego rajdu – mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.
The Distinguished Gentleman’s Ride zrzesza motocyklistów w stylu klasycznym i vintage z całego świata, by promować profilaktykę zdrowotną wśród mężczyzn. Pierwszy rajd odbył się w 2012 r. w Australii. Jego formuła szybko przyjęła się na całym świecie, a DRG zyskał wielu sympatyków. Co roku odbywa się w ponad 100 krajach i ponad 700 miastach. Distinguished Gentleman’s Ride,
Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.gentlemansride.com/, a fanpage’u na Facebooku - https://www.facebook.com/Distinguishedriders_warsaw-100668368783004 oraz na stronie DGR Warszawa na Instagramie: @distinguishedriders_warsaw.

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.