Komunikaty PR

Mycie auta w pełnym komforcie na stacjach Circle K

2021-10-29  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

W sieci Circle K aż 145 stacji paliw posiada automatyczne myjnie, które zapewniają najwyższą jakość mycia, przy równoczesnej delikatności dla pojazdu. Nowoczesne rozwiązania renomowanych dostawców sprawiają, że mycie jest skuteczne, a specjalistyczne środki
oraz szczotki zastosowane w myjniach są bezpieczne dla powłoki lakierniczej. W myjniach zastosowano oświetlenie LED, a woda wykorzystywana do mycia jest oczyszczana i wykorzystywana ponownie. Od teraz klienci mogą pozostać w pojeździe, co jest szczególnie istotne dla osób podróżujących z dziećmi i ze zwierzętami a także w chłodne, wietrzne i deszczowe dni. Jeśli z jakiegoś powodu pasażerowie muszą opuścić myjnię w trakcie trwania cyklu, wystarczy, że nacisną klakson a mycie zostanie przerwane, umożliwiając bezpieczne wyjście z pojazdu. Ułatwieniem dla klientów oczekujących w kolejce jest zegar, pokazujący czas pozostały do zakończenia cyklu, znając czas oczekiwania mogą napić się aromatycznej kawy czy skusić się na ciepłą przekąskę. W specjalnej ofercie, klienci wybierający program Premium mogą kupić kawę w rozmiarze L za złotówkę.

– Stale poszukujemy rozwiązań, które zwiększą komfort i wygodę naszych klientów,
już w zeszłym roku, w przyspieszonym trybie zaproponowaliśmy klientom płatność z poziomu aplikacji Circle K za tankowanie – było to niezwykle istotne z uwagi na pandemię i konieczność dystansowania społecznego, teraz, po testach prowadzonych w Warszawie i Krakowie,
do naszych usług dodajemy możliwość umycia samochodu bez wychodzenia z niego –
mówi Renata Timoščik, Director Market Development w Circle K Polska. – Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom wizyta na stacji może przebiegać niezwykle szybko, a pozostanie w ciepłym i wygodnym wnętrzu samochodu będzie znaczącym ułatwieniem dla rodziców z małymi dziećmi czy osób z niepełnosprawnością. Osoby, które nie chcą skorzystać z aplikacji mogą dokonać płatności kartą na panelu OPT znajdującym się przy wjeździe na myjnię – dodaje.

Więcej informacji na temat myjni i ofert specjalnych można znaleźć na stronie: https://www.circlek.pl/myjnia. Zakładając konto w aplikacji prócz płatności mobilnych, konsument zyskuje również dostęp do programu lojalnościowego Circle K EXTRA. Aplikacja Circle K jest dostępna w sklepach Google Play i App Store. Film dotyczący płatności mobilnych Circle K znajduje się pod linkiem.

Oferty związane z korzystaniem z myjni wspierane są kampanią marketingową realizowaną w stacjach radiowych oraz kanałach digital, w tym w social mediach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.