Komunikaty PR

NEONET, WOŚP i… auto Jamesa Bonda

2020-09-22  |  01:00
Biuro prasowe

NEONET zaprezentował film poświęcony zbiórce na WOŚP, do której wykorzystał… auto Jamesa Bonda. Sieć elektromarketów wystawiła na aukcję przejażdżkę kultowym Aston Martin DBS. Marka chce zainaugurować coroczną akcję „Przejażdżki z NEONET", z której środki zostaną przeznaczone na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

https://www.youtube.com/watch?v=u6koTBop09A 

Zwycięzca aukcji, pan Piotr Imiołek z Łowicza, od lat wspiera WOŚP i, jak twierdzi, zawsze był fanem luksusowych aut sportowych. Jazda niecodziennymi pojazdami to coś, co traktuje jak hobby.

- Nie da się ukryć, podziwiam luksusowe, sportowe auta. Wynajmowałem już różne do jazdy na torze. Nigdy nie znalazł się wśród nich Aston Martin. 4,3 sek do setki, niesamowita dynamika i stabilność DBSa – to było warte każdej złotówki. Miałem okazję zrobić i coś fajnego dla siebie, i wesprzeć Orkiestrę. Długo się nie zastanawiałem – wspomina darczyńca.

Ze względu na pandemię koronawirusa pan Piotr nie wykorzystał swojej przejażdżki od stycznia 2020. Sytuacja we Wrocławiu, mieście w którym znajduje się centrala NEONET, w sierpniu pozwoliła na zorganizowanie atrakcji, oczywiście przy zachowaniu środków bezpieczeństwa. W filmie relacjonującym wydarzenie pojawiają się charakterystyczne punkty stolicy Dolnego Śląska: m.in. Most Grunwaldzki, dworzec główny czy Sky Tower.

Żeby podkręcić poziom emocji, za sterami auta zasiadł zaproszony przez NEONET były mistrz rajdów samochodowych – Waldemar Doskocz. Jego doświadczenie pozwoliło wyciągnąć z kultowego pojazdu wszystkie najlepsze cechy. Aston Martin DBS w popkulturze funkcjonuje jako „auto Bonda”. Daniel Craig, wcielając się w rolę agenta 007, jeździł tym modelem m.in. w filmach „Casino Royale” i „Quantum of Solace”.

Kierowca i pasażer mogli przetestować zarówno komfort auta, w miejskim otoczeniu Wrocławia, jak i potęgę sześciolitrowego V12, o mocy 517 KM, na obwodnicach autostradowych miasta.

Dlaczego sieć elektromarketów promuje się przez motoryzację?

- Mimo, że od lat wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, to zeszły rok był pierwszym, w którym prowadziliśmy aktywną zbiórkę na rzecz 28. Finału we wszystkich sklepach NEONET. To był dla nas wyjątkowy rok, więc i atrakcja powinna być wyjątkowa. Chcieliśmy też zwrócić uwagę na to, że NEONET pochodzi z Wrocławia, a zorganizowanie przejażdżki tutaj, pozwala nam pokazać nasze piękne miasto – wyjaśnia Agnieszka Majewska, prezeska Fundacji NEONET.

- Dziękujemy Neonetowi za granie z WOŚP i wystawianie tak ciekawych aukcji na naszą rzecz. Doceniamy każdy nieszablonowy pomysł i cieszymy się, że firmie z Wrocławia ich nie brakuje – komentuje Anna Orzech, dyrektorka komunikacji Fundacji WOŚP.

Na kolejny, 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, NEONET przygotowuje zarówno kolejną aukcję, w ramach której na darczyńcę czeka przejażdżka nowym super-samochodem, jak i cykl innych atrakcji. Szczegóły poznamy wkrótce!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.