NEONET, WOŚP i… auto Jamesa Bonda
NEONET zaprezentował film poświęcony zbiórce na WOŚP, do której wykorzystał… auto Jamesa Bonda. Sieć elektromarketów wystawiła na aukcję przejażdżkę kultowym Aston Martin DBS. Marka chce zainaugurować coroczną akcję „Przejażdżki z NEONET", z której środki zostaną przeznaczone na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
https://www.youtube.com/watch?v=u6koTBop09A
Zwycięzca aukcji, pan Piotr Imiołek z Łowicza, od lat wspiera WOŚP i, jak twierdzi, zawsze był fanem luksusowych aut sportowych. Jazda niecodziennymi pojazdami to coś, co traktuje jak hobby.
- Nie da się ukryć, podziwiam luksusowe, sportowe auta. Wynajmowałem już różne do jazdy na torze. Nigdy nie znalazł się wśród nich Aston Martin. 4,3 sek do setki, niesamowita dynamika i stabilność DBSa – to było warte każdej złotówki. Miałem okazję zrobić i coś fajnego dla siebie, i wesprzeć Orkiestrę. Długo się nie zastanawiałem – wspomina darczyńca.
Ze względu na pandemię koronawirusa pan Piotr nie wykorzystał swojej przejażdżki od stycznia 2020. Sytuacja we Wrocławiu, mieście w którym znajduje się centrala NEONET, w sierpniu pozwoliła na zorganizowanie atrakcji, oczywiście przy zachowaniu środków bezpieczeństwa. W filmie relacjonującym wydarzenie pojawiają się charakterystyczne punkty stolicy Dolnego Śląska: m.in. Most Grunwaldzki, dworzec główny czy Sky Tower.
Żeby podkręcić poziom emocji, za sterami auta zasiadł zaproszony przez NEONET były mistrz rajdów samochodowych – Waldemar Doskocz. Jego doświadczenie pozwoliło wyciągnąć z kultowego pojazdu wszystkie najlepsze cechy. Aston Martin DBS w popkulturze funkcjonuje jako „auto Bonda”. Daniel Craig, wcielając się w rolę agenta 007, jeździł tym modelem m.in. w filmach „Casino Royale” i „Quantum of Solace”.
Kierowca i pasażer mogli przetestować zarówno komfort auta, w miejskim otoczeniu Wrocławia, jak i potęgę sześciolitrowego V12, o mocy 517 KM, na obwodnicach autostradowych miasta.
Dlaczego sieć elektromarketów promuje się przez motoryzację?
- Mimo, że od lat wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, to zeszły rok był pierwszym, w którym prowadziliśmy aktywną zbiórkę na rzecz 28. Finału we wszystkich sklepach NEONET. To był dla nas wyjątkowy rok, więc i atrakcja powinna być wyjątkowa. Chcieliśmy też zwrócić uwagę na to, że NEONET pochodzi z Wrocławia, a zorganizowanie przejażdżki tutaj, pozwala nam pokazać nasze piękne miasto – wyjaśnia Agnieszka Majewska, prezeska Fundacji NEONET.
- Dziękujemy Neonetowi za granie z WOŚP i wystawianie tak ciekawych aukcji na naszą rzecz. Doceniamy każdy nieszablonowy pomysł i cieszymy się, że firmie z Wrocławia ich nie brakuje – komentuje Anna Orzech, dyrektorka komunikacji Fundacji WOŚP.
Na kolejny, 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, NEONET przygotowuje zarówno kolejną aukcję, w ramach której na darczyńcę czeka przejażdżka nowym super-samochodem, jak i cykl innych atrakcji. Szczegóły poznamy wkrótce!

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.