Nextbase Piqo debiutuje na polskim rynku
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Nextbase wprowadza do Polski swoje najnowsze kamery samochodowe Piqo 1K i 2K. To zaawansowane wideorejestratory, które redefiniują standardy bezpieczeństwa na drodze. Dzięki wysokiej rozdzielczości obrazu, inteligentnym funkcjom, takim jak Emergency SOS i Smart Parking oraz nowoczesnej łączności Wi-Fi i GPS, Piqo to idealne połączenie technologii, stylu i funkcjonalności w jednym urządzeniu.
Kamera samochodowa Piqo to odpowiedź Nextbase na rosnące zapotrzebowanie wśród kierowców poszukujących kompaktowego, łatwego w obsłudze i zaawansowanego technologicznie rozwiązania. Stworzona z myślą o szerokim gronie użytkowników, od młodych kierowców, którzy cenią nowoczesne technologie, po ich rodziców stawiających na bezpieczeństwo i niezawodność, Piqo wpisuje się w potrzeby współczesnych właścicieli samochodów. Dzięki nowoczesnym funkcjom, eleganckiemu designowi i intuicyjnej obsłudze, Piqo to wszechstronne urządzenie dla każdego, kto chce czuć się pewnie na drodze i chronić swój pojazd.
Piqo oferuje zaawansowane funkcje, które czynią ją niezastąpionym towarzyszem każdej podróży. Oba warianty kamery oferują zaawansowaną technologię znaną z modelu iQ, tym razem dostępną w przystępniejszym cenowo wariancie Lite. Zapewnia ona dostęp do kluczowych funkcji, jednocześnie oferując uproszczone wersje rozwiązań z pierwszej na świecie inteligentnej kamery samochodowej w znacznie niższej cenie.
Nextbase Piqo obsługuje pakiety subskrypcyjne, w tym bezpłatny oraz miesięczny za 12,99 zł i roczny za 99,99 zł, bez konieczności podpisywania umowy. Piqo 1K i Piqo 2K dostępne są w sieciach MediaMarkt, MediaExpert, X-kom, Komputronik, Allegro w oficjalnym sklepie https://nextbase.eu/pl oraz u wybranych partnerów handlowych w sugerowanej cenie katalogowej:
- Nextbase Piqo 1k – 499 zł
- Nextbase Piqo 2k – 599 zł
O Nextbase:
Firma Nextbase jest dynamicznie rozwijającym się liderem na rynku zaawansowanych kamer samochodowych. Jej celem jest wywieranie pozytywnego wpływu sposób, w jaki ludzi podróżują dzięki inteligentnym innowacjom, które podnoszą poziom bezpieczeństwa. Nextbase jest największą marką na rynku zaawansowanych kamer samochodowych na świecie i główną siłą napędową rynku. Posiada ponad 80% udziału w rynku brytyjskim pod względem wielkości (dane GfK) i znaczące udziały w rynku w USA i Europie. W ciągu ostatnich 4 lat sprzedaż wideorejestratorów wzrosła o 850%, co czyni ją jednym z najszybciej rozwijających się sektorów technologii konsumenckich na świecie.
Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.