Nextbase Piqo debiutuje na polskim rynku
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa|rumour.pl| |katarzyna.rossa|rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Nextbase wprowadza do Polski swoje najnowsze kamery samochodowe Piqo 1K i 2K. To zaawansowane wideorejestratory, które redefiniują standardy bezpieczeństwa na drodze. Dzięki wysokiej rozdzielczości obrazu, inteligentnym funkcjom, takim jak Emergency SOS i Smart Parking oraz nowoczesnej łączności Wi-Fi i GPS, Piqo to idealne połączenie technologii, stylu i funkcjonalności w jednym urządzeniu.
Kamera samochodowa Piqo to odpowiedź Nextbase na rosnące zapotrzebowanie wśród kierowców poszukujących kompaktowego, łatwego w obsłudze i zaawansowanego technologicznie rozwiązania. Stworzona z myślą o szerokim gronie użytkowników, od młodych kierowców, którzy cenią nowoczesne technologie, po ich rodziców stawiających na bezpieczeństwo i niezawodność, Piqo wpisuje się w potrzeby współczesnych właścicieli samochodów. Dzięki nowoczesnym funkcjom, eleganckiemu designowi i intuicyjnej obsłudze, Piqo to wszechstronne urządzenie dla każdego, kto chce czuć się pewnie na drodze i chronić swój pojazd.
Piqo oferuje zaawansowane funkcje, które czynią ją niezastąpionym towarzyszem każdej podróży. Oba warianty kamery oferują zaawansowaną technologię znaną z modelu iQ, tym razem dostępną w przystępniejszym cenowo wariancie Lite. Zapewnia ona dostęp do kluczowych funkcji, jednocześnie oferując uproszczone wersje rozwiązań z pierwszej na świecie inteligentnej kamery samochodowej w znacznie niższej cenie.
Nextbase Piqo obsługuje pakiety subskrypcyjne, w tym bezpłatny oraz miesięczny za 12,99 zł i roczny za 99,99 zł, bez konieczności podpisywania umowy. Piqo 1K i Piqo 2K dostępne są w sieciach MediaMarkt, MediaExpert, X-kom, Komputronik, Allegro w oficjalnym sklepie https://nextbase.eu/pl oraz u wybranych partnerów handlowych w sugerowanej cenie katalogowej:
- Nextbase Piqo 1k – 499 zł
- Nextbase Piqo 2k – 599 zł
O Nextbase:
Firma Nextbase jest dynamicznie rozwijającym się liderem na rynku zaawansowanych kamer samochodowych. Jej celem jest wywieranie pozytywnego wpływu sposób, w jaki ludzi podróżują dzięki inteligentnym innowacjom, które podnoszą poziom bezpieczeństwa. Nextbase jest największą marką na rynku zaawansowanych kamer samochodowych na świecie i główną siłą napędową rynku. Posiada ponad 80% udziału w rynku brytyjskim pod względem wielkości (dane GfK) i znaczące udziały w rynku w USA i Europie. W ciągu ostatnich 4 lat sprzedaż wideorejestratorów wzrosła o 850%, co czyni ją jednym z najszybciej rozwijających się sektorów technologii konsumenckich na świecie.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś
Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.
Farmacja
Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.
Media i PR
Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.