Nextbase Piqo debiutuje na polskim rynku
Rumour PR
Al. Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
katarzyna.rossa@rumour.pl
+48503066001
https://rumour.pl/
Nextbase wprowadza do Polski swoje najnowsze kamery samochodowe Piqo 1K i 2K. To zaawansowane wideorejestratory, które redefiniują standardy bezpieczeństwa na drodze. Dzięki wysokiej rozdzielczości obrazu, inteligentnym funkcjom, takim jak Emergency SOS i Smart Parking oraz nowoczesnej łączności Wi-Fi i GPS, Piqo to idealne połączenie technologii, stylu i funkcjonalności w jednym urządzeniu.
Kamera samochodowa Piqo to odpowiedź Nextbase na rosnące zapotrzebowanie wśród kierowców poszukujących kompaktowego, łatwego w obsłudze i zaawansowanego technologicznie rozwiązania. Stworzona z myślą o szerokim gronie użytkowników, od młodych kierowców, którzy cenią nowoczesne technologie, po ich rodziców stawiających na bezpieczeństwo i niezawodność, Piqo wpisuje się w potrzeby współczesnych właścicieli samochodów. Dzięki nowoczesnym funkcjom, eleganckiemu designowi i intuicyjnej obsłudze, Piqo to wszechstronne urządzenie dla każdego, kto chce czuć się pewnie na drodze i chronić swój pojazd.
Piqo oferuje zaawansowane funkcje, które czynią ją niezastąpionym towarzyszem każdej podróży. Oba warianty kamery oferują zaawansowaną technologię znaną z modelu iQ, tym razem dostępną w przystępniejszym cenowo wariancie Lite. Zapewnia ona dostęp do kluczowych funkcji, jednocześnie oferując uproszczone wersje rozwiązań z pierwszej na świecie inteligentnej kamery samochodowej w znacznie niższej cenie.
Nextbase Piqo obsługuje pakiety subskrypcyjne, w tym bezpłatny oraz miesięczny za 12,99 zł i roczny za 99,99 zł, bez konieczności podpisywania umowy. Piqo 1K i Piqo 2K dostępne są w sieciach MediaMarkt, MediaExpert, X-kom, Komputronik, Allegro w oficjalnym sklepie https://nextbase.eu/pl oraz u wybranych partnerów handlowych w sugerowanej cenie katalogowej:
- Nextbase Piqo 1k – 499 zł
- Nextbase Piqo 2k – 599 zł
O Nextbase:
Firma Nextbase jest dynamicznie rozwijającym się liderem na rynku zaawansowanych kamer samochodowych. Jej celem jest wywieranie pozytywnego wpływu sposób, w jaki ludzi podróżują dzięki inteligentnym innowacjom, które podnoszą poziom bezpieczeństwa. Nextbase jest największą marką na rynku zaawansowanych kamer samochodowych na świecie i główną siłą napędową rynku. Posiada ponad 80% udziału w rynku brytyjskim pod względem wielkości (dane GfK) i znaczące udziały w rynku w USA i Europie. W ciągu ostatnich 4 lat sprzedaż wideorejestratorów wzrosła o 850%, co czyni ją jednym z najszybciej rozwijających się sektorów technologii konsumenckich na świecie.
MUZEA MOTORYZACYJNE - POMYSŁ NA JESIENNE WYCIECZKI
Kierowczynie jeżdżące z aplikacją Bolt spotkały się w Warszawie
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Beata Tadla: Ludziom się wydaje, że na wizji wkładamy jakąś maskę, żeby nie pokazywać swojego stosunku do tego, o czym mówimy
Gospodyni „Pytania na śniadanie” bardzo ceni sobie to, że w porannym formacie nie trzeba przyjmować sztywnej pozy i karmić widza sztucznym uśmiechem, tylko można zachowywać się spontanicznie i naturalnie. Jak zapewnia, ona sama przed kamerami nie ukrywa emocji, czasem się wzrusza, a innym razem śmieje do łez. Zdaniem Beaty Tadli widzowie wyczują każdy fałsz, dlatego nie warto udawać i posługiwać się maskami. Trzeba być szczerym i otwartym. Ważna jest przy tym nić porozumienia ze swoim partnerem ekranowym, bo wtedy można sobie pozwolić na więcej.
Uroda
Wiktor Dyduła: W listopadzie wąsy są szczególnym symbolem dbania o zdrowie. Ale na nowy rok może je już zgolę
Co prawda charakterystyczny wąs od dłuższego czasu jest jego znakiem rozpoznawczym, ale wokalista nie chce się przywiązywać do takiego image’u. Już nawet był bliski zmiany, jednak postanowił jeszcze się wstrzymać, chociażby ze względu na to, że trwa listopad, który jest miesiącem solidarności z mężczyznami walczącymi z rakiem prostaty i rakiem jąder. Artyści, dziennikarze i sportowcy zapuszczają w tym czasie wąsy i tym samym zachęcają do badań profilaktycznych.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.