Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Jako wieloletni oficjalny dostawca Scuderia Ferrari, zespołu wyścigowego Formuły 1, firma Niterra, specjalizująca się w zapłonie i elektronice samochodowej, przedłużyła współpracę z marką, która znana jest z ikonicznego logo przedstawiającego czarnego rumaka.
Przez niemal trzy dekady Niterra dostarczała iskrę dla legendarnych czerwonych bolidów wyścigowych, przyczyniając się do zdobycia przez zespół sześciu tytułów mistrza kierowców i ośmiu tytułów konstruktorów. Jako dostawca najwyższej klasy rozwiązań, firma jest znana z zaangażowania w sporty motorowe i ich rozwój. Kontynuacja ścisłej współpracy Nittera z najstarszym i odnoszącym największe sukcesy zespołem Formuły 1 będzie miała na celu m.in. dostarczanie dostosowanych do indywidualnych potrzeb technologii zapłonowych oraz najnowszych osiągnięć w dziedzinie specjalistycznej wiedzy.
13 lutego 2024 roku Ferrari zaprezentowało SF-24 - auto, które weźmie udział w tegorocznych Mistrzostwach Świata Formuły 1. Samochód prowadzony będzie przez Charlesa Leclerca i Carlosa Sainza, w szóstym dla Leclerca i czwartym dla Sinza sezonie z zespołem Scuderia Ferrari.
„Cieszymy się z kontynuacji naszej wieloletniej współpracy ze Scuderia Ferrari – ta nazwa uosabia wszystko, co jest tak ekscytujące w wyścigach Formuły 1. W ciągu prawie 30 lat z tym kultowym zespołem udało nam się opracować przełomowe technologie zapłonu, które przyniosły bezpośrednie korzyści zarówno naszym produktom w sektorze OE, jak i Aftermarket. Z niecierpliwością czekamy na dalszą współpracę i kolejne wspólne sukcesy” – komentuje Damien Germès, President & CEO Niterra EMEA GmbH, Regional President EMEA oraz Corporate Officer of the Global Headquarters w Japonii.
Mistrzostwa Świata Formuły 1 w sezonie 2024 roku rozpoczęły się 29 lutego w Sakhir w Bahrajnie i zakończą się 8 grudnia, po 24 etapach, w Yas Marina w Abu Zabi. Zespół Niterra jest dumny z faktu, że może być częścią kolejnego ekscytującego rozdziału dla zespołu Scuderia i życzy mu wielu sukcesów w nadchodzącym sezonie.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.