Komunikaty PR

„Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” - nowa kampania marki

2023-04-03  |  14:00
Biuro prasowe

„Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to hasło pierwszej kampanii marki w nowej identyfikacji wizualnej, podkreślającej zachodzącą transformację oraz kierunek rozwoju producenta samochodów. Elementem kampanii jest zaprezentowany 2 kwietnia 2023 r. spot wideo, który pokazuje, jak Škoda Enyaq Coupé wspiera w odkrywaniu świata bez ograniczeń. Do współpracy przy produkcji filmu marka zaprosiła Joannę Biedermann – polską pilotkę. Spot można obejrzeć na kanale Youtube Škoda Polska: https://www.youtube.com/watch?v=c5Hi9amjX_E.

Odkrywaj bez ograniczeń

Elektryzujący design. Sportowy charakter. Elektryczny napęd. Płynność jazdy. Cisza. To tylko niektóre elementy, które sprawiają, że SUV Enyaq Coupé wspiera w odkrywaniu wszystkiego, co dla nas w życiu ważne, z przyjemnością i bez ograniczeń, a w dodatku z poszanowaniem środowiska naturalnego.

– Škoda Enyaq Coupé to auto, do którego z radością przesiadam się z mojego szybowca, ponieważ czuję, że pomaga mi w odważnym odkrywaniu świata. Cicha praca i niezwykle płynne prowadzenie tego w pełni elektrycznego SUV–a sprawiają, że każda podróż to przyjemność. Poznawanie nowych miejsc to moja pasja, a Škoda Enyaq Coupé została nowym towarzyszem w jej realizowaniu – mówi Joanna Biedermann, polska pilotka.

Realizacja nowego spotu odbyła się na eko–planie, w ramach którego podjęte zostały działania ograniczające ślad węglowy produkcji, takie jak: wykorzystanie aut spełniających określone normy emisji spalin oraz dóbr lokalnych producentów czy rezygnacja z plastiku.

Gotowi na przyszłość

Nowa identyfikacja wizualna Škody to spojrzenie w przyszłość, a także odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów. Odświeżona tożsamość korporacyjna poprawia wygląd w cyfrowych kanałach komunikacji, daje możliwość szerszego użycia znaku słownego oraz podkreśla nowoczesny i charakterystyczny język designu marki. Nowe flagowe barwy Škody, czyli dwa odcienie zieleni: Emerald Green i Electric Green, wskazują bieżące priorytety producenta: ekologię, zrównoważony rozwój oraz elektromobilność.

– Premiera spotu „Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to szczególny moment dla Škody. Jest to pierwsza kampania w nowej identyfikacji wizualnej, która odzwierciedla zmiany zachodzące w naszej firmie, a także wskazuje kierunek dalszego rozwoju. Przyszłość jest elektryczna, ekologiczna i ekscytująca, czyli dokładnie taka, jak nasza Škoda Enyaq Coupé! – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Škoda Polska – Do współpracy przy tworzeniu kampanii zaprosiliśmy Joannę Biedermann, ponieważ zainspirowała nas swoją pasją i odwagą w jej realizowaniu. Jako marka stawiająca na ciągły rozwój pragniemy wspierać takie kobiety w eksplorowaniu świata. Chcemy nagłaśniać historie odważnych, otwartych i pełnych pasji Odkrywczyń, które mogą stać się dla nas wszystkich inspiracją do spełniania marzeń – dodaje.

Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji, digitalu, kinach oraz kanałach social media marki. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.