„Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” - nowa kampania marki
„Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to hasło pierwszej kampanii marki w nowej identyfikacji wizualnej, podkreślającej zachodzącą transformację oraz kierunek rozwoju producenta samochodów. Elementem kampanii jest zaprezentowany 2 kwietnia 2023 r. spot wideo, który pokazuje, jak Škoda Enyaq Coupé wspiera w odkrywaniu świata bez ograniczeń. Do współpracy przy produkcji filmu marka zaprosiła Joannę Biedermann – polską pilotkę. Spot można obejrzeć na kanale Youtube Škoda Polska: https://www.youtube.com/watch?v=c5Hi9amjX_E.
Odkrywaj bez ograniczeń
Elektryzujący design. Sportowy charakter. Elektryczny napęd. Płynność jazdy. Cisza. To tylko niektóre elementy, które sprawiają, że SUV Enyaq Coupé wspiera w odkrywaniu wszystkiego, co dla nas w życiu ważne, z przyjemnością i bez ograniczeń, a w dodatku z poszanowaniem środowiska naturalnego.
– Škoda Enyaq Coupé to auto, do którego z radością przesiadam się z mojego szybowca, ponieważ czuję, że pomaga mi w odważnym odkrywaniu świata. Cicha praca i niezwykle płynne prowadzenie tego w pełni elektrycznego SUV–a sprawiają, że każda podróż to przyjemność. Poznawanie nowych miejsc to moja pasja, a Škoda Enyaq Coupé została nowym towarzyszem w jej realizowaniu – mówi Joanna Biedermann, polska pilotka.
Realizacja nowego spotu odbyła się na eko–planie, w ramach którego podjęte zostały działania ograniczające ślad węglowy produkcji, takie jak: wykorzystanie aut spełniających określone normy emisji spalin oraz dóbr lokalnych producentów czy rezygnacja z plastiku.
Gotowi na przyszłość
Nowa identyfikacja wizualna Škody to spojrzenie w przyszłość, a także odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów. Odświeżona tożsamość korporacyjna poprawia wygląd w cyfrowych kanałach komunikacji, daje możliwość szerszego użycia znaku słownego oraz podkreśla nowoczesny i charakterystyczny język designu marki. Nowe flagowe barwy Škody, czyli dwa odcienie zieleni: Emerald Green i Electric Green, wskazują bieżące priorytety producenta: ekologię, zrównoważony rozwój oraz elektromobilność.
– Premiera spotu „Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to szczególny moment dla Škody. Jest to pierwsza kampania w nowej identyfikacji wizualnej, która odzwierciedla zmiany zachodzące w naszej firmie, a także wskazuje kierunek dalszego rozwoju. Przyszłość jest elektryczna, ekologiczna i ekscytująca, czyli dokładnie taka, jak nasza Škoda Enyaq Coupé! – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Škoda Polska – Do współpracy przy tworzeniu kampanii zaprosiliśmy Joannę Biedermann, ponieważ zainspirowała nas swoją pasją i odwagą w jej realizowaniu. Jako marka stawiająca na ciągły rozwój pragniemy wspierać takie kobiety w eksplorowaniu świata. Chcemy nagłaśniać historie odważnych, otwartych i pełnych pasji Odkrywczyń, które mogą stać się dla nas wszystkich inspiracją do spełniania marzeń – dodaje.
Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji, digitalu, kinach oraz kanałach social media marki. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.
Patryk Mikiciuk,Cyber Marian i plenerowa scena muzyki trance - AIR MOTO SHOW
Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle
Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.