Nowe hulajnogi elektryczne Red Bull Racing już w Polsce

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Polacy widują hulajnogi elektryczne na ulicach częściej niż samochody zasilane prądem, a internauci piszą o nich dwa razy więcej niż przed rokiem. Do polskiej sprzedaży trafiają hulajnogi elektryczne Red Bull Racing wyposażone w silnik o mocy 350 W, bezdętkowe opony typu „honeycomb”, akumulatory litowe 7.5 Ah oraz 10 Ah, a także podwójny hamulec i standard IP67. Polskim dystrybutorem hulajnóg elektrycznych Red Bull Racing 8.5 i 10 jest firma 4cv.
Co drugi Polak widział w ostatnim czasie na ulicy elektryczną hulajnogę
Z analizy opublikowanej przez InsightOut Lab wynika, że z pojazdów elektrycznych Polacy częściej widują na ulicach hulajnogi niż samochody. Pierwsze z nich widziało w ostatnim czasie 54 proc. badanych, podczas gdy auta zasilane prądem – 35 proc. ankietowanych. Jednocześnie coraz częściej o hulajnogach elektrycznych rozmawiają polscy internauci – z danych SentiOne wynika, że w pierwszym kwartale 2021 roku liczba wzmianek na ich temat wynosiła 8 893, a rok później, w okresie styczeń-marzec 2022, odnotowano ich ponad dwa razy więcej – 18 679 wzmianek. Firma 4cv, dystrybutor elektroniki użytkowej, wprowadza na polski rynek hulajnogi elektryczne Red Bull Racing, z niebiesko-czerwonym designem nawiązującym do słynnego zespołu F1.
Hulajnogi elektryczne o kołach 8.5 i 10 cali i mocnym silniku 350 W
Nazwy modeli hulajnóg odpowiadają wielkości ich kół: model Red Bull Racing 8.5 posiada koła o rozmiarze 8.5 cala, natomiast Red Bull Racing 10 wyposażono w duże koła o średnicy 10 cali. Bezdętkowe opony zostały wykonane w technologii „honeycomb” – ich powierzchnia przypomina plaster miodu, co nie tylko zwiększa ich trwałość i odporność na uszkodzenia, lecz także zapewnia lepszą amortyzację. Są one wykonane z połączenia naturalnej gumy i tworzywa polimerowego, co zapewnia elastyczność i wytrzymałość, jak również ma wpływ na „pamięć” kształtu opony przy zmianach ciśnienia i temperatury. Dodatkowo w procesie produkcji została uwzględniona ochrona przed promieniowaniem UV.
Pojazdy wykonane są z wysokiej jakości aluminium, które gwarantuje trwałość i niezawodność urządzeń. Hulajnogi są wyposażone w silnik o mocy 350 W. Red Bull Racing 8.5 posiada akumulator litowy o pojemności 7500 mAh, którego pełne ładowanie trwa do 5 godzin, pozwalając na przejechanie 20 km na jednym ładowaniu. Hulajnoga Red Bull Racing 10 została wyposażona w pojemną baterię litową 10000 mAh, jej pełne naładowanie trwa 7-8 godzin i umożliwia przejechanie 30 km.
Bezpieczeństwo z podwójnym hamulcem
Hulajnogi Red Bull Racing zostały zaprojektowane z myślą o umożliwieniu użytkownikom rozwinięcia prędkości jazdy jedynie do maksymalnej dopuszczalnej prędkości w przestrzeni miejskiej – 20 km/h. Bezpieczeństwo w pojazdach zapewnia także podwójny hamulec – elektryczny oraz tarczowy. Dodatkowo urządzenia są wyposażone w obowiązkowe dla tego typu pojazdów przednie i tylne oświetlenie oraz sygnał dźwiękowy. Hulajnogi Red Bull Racing posiadają wyświetlacz, który pozwala na bieżącą kontrolę poziomu naładowania baterii, a także monitorowania przejechanego dystans oraz prędkości jazdy.
Pyłoodporność oraz wodoodporność dla komfortowej jazdy w każdych warunkach
Hulajnogi Red Bull Racing spełniają standard IP67, który oznacza pełną pyłoszczelność, a także odporność na krótkotrwałe zanurzenie w wodzie. Pozwala to na użytkowanie ich w warunkach typowo miejskich, gdzie nie da się uniknąć kurzu oraz piachu, a także przy niesprzyjającej deszczowej (a nawet ulewnej) pogodzie. Pojazdy są składane, co umożliwia transport np. w bagażniku samochodowym, ale również ułatwia ich przechowywanie. Model Red Bull Racing 8.5 waży ok. 14 kg, a Red Bull Racing 10 – ok. 16 kg. Hulajnogi przeznaczone są dla użytkowników ważących między 30 a 120 kg, a więc sprawdzą się nie tylko dla dorosłych, lecz także dla starszej młodzieży.
Hulajnogi elektryczne Red Bull Racing w kolorze niebiesko-czerwonym są już dostępne w polskich sklepach: model Racing 8.5 w Media Expert oraz Neonet w cenie 1999 zł, a model Red Bull Racing 10 w Media Expert oraz Neonet w cenie 2499 zł.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.