Komunikaty PR

Nowość w ofercie Lexusa. Można ją zjeść

2020-11-04  |  10:00
Biuro prasowe

Przedstawiciele Lexusa słyną z niekonwencjonalnych pomysłów. Japoński producent pokazał już światu pierwszy wytatuowany samochód, lewitującą deskorolkę i auto na kołach zrobionych z lodu. Teraz przyszedł czas na jabłka. Hiszpański oddział Lexusa prezentuje specjalne owoce oznaczone charakterystyczną literą L.

 

Japońska odmiana i hiszpańskie słońce

Lexus España – z pewnością nieprzypadkowo – postawił na jabłka japońskiej odmiany Fuji. Dające je jabłonie rosną w górach Sierra de Alcarama w regionie La Rioja Baja na północy Hiszpanii. Ten malowniczy obszar jest rezerwatem biosfery UNESCO, więc owoce mają doskonałe warunki do wzrostu i dojrzewania. Czyste powietrze, woda z górskich strumyków, hiszpańskie słońce i dobowe wahania temperatury sięgające nawet 20 stopni sprawiają, że jabłka Lexusa zyskują niezwykłe kolory oraz wyjątkowy smak i aromat.

Jakość spod znaku Lexusa

Wyjątkowe Manzanas Lexus (słowo manzanas oznacza po hiszpańsku po prostu jabłka) otrzymują logo japońskiej marki. W jego powstawaniu również pomaga natura. W czerwcu i lipcu, a więc w czasie, w którym słońce najsilniej oświetla owoce, na ich powierzchniach są ręcznie umieszczane naklejki z symbolem producenta. Zaciemnienie wybranych obszarów pozostawia trwały – i naturalny – ślad na skórkach jabłek. Jeszcze wcześniej sadownicy pozbawiają jabłonie niektórych kwiatów, co zmniejsza liczbę owoców, ale wyraźnie podnosi ich jakość. A to wartość bardzo bliska Lexusowi. Dojrzałe owoce są zbierane ręcznie, a te, które potrzebują jeszcze czasu –pozostawiane na drzewie, by osiągnęły pełnię swoich walorów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.