Nowość w ofercie Lexusa. Można ją zjeść
Przedstawiciele Lexusa słyną z niekonwencjonalnych pomysłów. Japoński producent pokazał już światu pierwszy wytatuowany samochód, lewitującą deskorolkę i auto na kołach zrobionych z lodu. Teraz przyszedł czas na jabłka. Hiszpański oddział Lexusa prezentuje specjalne owoce oznaczone charakterystyczną literą L.
Japońska odmiana i hiszpańskie słońce
Lexus España – z pewnością nieprzypadkowo – postawił na jabłka japońskiej odmiany Fuji. Dające je jabłonie rosną w górach Sierra de Alcarama w regionie La Rioja Baja na północy Hiszpanii. Ten malowniczy obszar jest rezerwatem biosfery UNESCO, więc owoce mają doskonałe warunki do wzrostu i dojrzewania. Czyste powietrze, woda z górskich strumyków, hiszpańskie słońce i dobowe wahania temperatury sięgające nawet 20 stopni sprawiają, że jabłka Lexusa zyskują niezwykłe kolory oraz wyjątkowy smak i aromat.
Jakość spod znaku Lexusa
Wyjątkowe Manzanas Lexus (słowo manzanas oznacza po hiszpańsku po prostu jabłka) otrzymują logo japońskiej marki. W jego powstawaniu również pomaga natura. W czerwcu i lipcu, a więc w czasie, w którym słońce najsilniej oświetla owoce, na ich powierzchniach są ręcznie umieszczane naklejki z symbolem producenta. Zaciemnienie wybranych obszarów pozostawia trwały – i naturalny – ślad na skórkach jabłek. Jeszcze wcześniej sadownicy pozbawiają jabłonie niektórych kwiatów, co zmniejsza liczbę owoców, ale wyraźnie podnosi ich jakość. A to wartość bardzo bliska Lexusowi. Dojrzałe owoce są zbierane ręcznie, a te, które potrzebują jeszcze czasu –pozostawiane na drzewie, by osiągnęły pełnię swoich walorów.

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.