Komunikaty PR

Nowy Lexus LX bardzo blisko? Wszystko na to wskazuje

2021-09-06  |  13:00
Biuro prasowe

Ten model pojawił się na polskim rynku tylko raz, w limitowanej serii i niejako w drodze wyjątku. Za oceanem jest jednak popularnym wyborem wśród klientów, którzy nie uznają kompromisów. W Lexusie LX komfort i wygoda łączą się z terenowymi właściwościami w niespotykany sposób, a silnik V8 pod maską podkreśla, że nie ma tu miejsca na półśrodki. Wiele wskazuje na to, że Lexus LX doczeka się kolejnej generacji, a zagraniczne portale donoszą, że drogowe testy prototypów już trwają. Czego możemy się spodziewać po nadchodzącym modelu?

Lexus LX jest w dzisiejszych czasach prawdziwym ewenementem. Ten oparty na ramie SUV mierzy ponad 5 metrów, a pod jego maską pracuje widlasta ósemka. LX był sprzedawany również w Polsce, choć oferta ograniczyła się do limitowanej serii 50 sztuk. Auto jest dostępne w regularnej ofercie m.in. w Japonii czy Stanach Zjednoczonych, a tamtejsi klienci już niebawem będą mogli wybrać nowy model. Wszystko wskazuje bowiem na to, że drogowe testy Lexusa LX nowej generacji już trwają. Donosi o nich portal Lexus Enthusiast, powołując się na zdjęcia udostępnione przez TFLtruck.com.

Nowy styl Lexusa będzie widoczny w nadchodzącym LX

Fotografie nie przedstawiają zbyt wiele szczegółów, ale nawet mimo maskowania możemy zauważyć kilka detali wyróżniających nadchodzącego Lexusa LX. Pierwszym, co rzuca się w oczy w przypadku modelu w kamuflażu, jest pozioma listwa świetlna, przechodząca przez całą szerokość tylnej części auta. To rozwiązanie cechuje nowe modele Lexusa i zostało zastosowane w Lexusie UX czy nowej odsłonie modelu NX.

Sprawdzone rozwiązania?

Szpiegowskie zdjęcia zdradzają również, że auto w nowej odsłonie zachowa cechy obecnej generacji. Bardzo duży prześwit, masywna przednia część i sylwetka przypominająca Toyotę Land Cruiser, z którą auto dzieli część rozwiązań i podzespołów – wszystko to powinniśmy zobaczyć w nowym LX.

Choć na razie możemy oglądać tylko pierwsze zdjęcia, a na szczegóły musimy jeszcze poczekać, możemy być raczej spokojni o to, co Lexus zaproponuje klientom w kwestii wnętrza i wyposażenia. Obecna generacja LX jest jedną z najbardziej luksusowych terenówek na ziemi, a w jego wnętrzu możemy cieszyć się systemem audio Mark Levinson, podgrzewanymi i wentylowanymi siedzeniami, najwyższej jakości skórą czy bogatym zestawem systemów bezpieczeństwa.

Nowy Lexus LX - kiedy premiera?

Auto zostało przyuważone w Long Beach w stanie Kalifornia. Tablice rejestracyjne z Teksasu sugerują, że testy samochodu może nadzorować teksańska fabryka Toyoty, w której od 2006 roku powstają doskonale sprzedające się modele takie, jak Tacoma czy Tundra. Gdy zamaskowany prototyp przejdzie zaplanowane testy, z pewnością łatwiej będzie przewidzieć datę premiery auta. Nieoficjalnie mówi się o 2022 roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.