Komunikaty PR

Nowy Lexus LX bardzo blisko? Wszystko na to wskazuje

2021-09-06  |  13:00
Biuro prasowe

Ten model pojawił się na polskim rynku tylko raz, w limitowanej serii i niejako w drodze wyjątku. Za oceanem jest jednak popularnym wyborem wśród klientów, którzy nie uznają kompromisów. W Lexusie LX komfort i wygoda łączą się z terenowymi właściwościami w niespotykany sposób, a silnik V8 pod maską podkreśla, że nie ma tu miejsca na półśrodki. Wiele wskazuje na to, że Lexus LX doczeka się kolejnej generacji, a zagraniczne portale donoszą, że drogowe testy prototypów już trwają. Czego możemy się spodziewać po nadchodzącym modelu?

Lexus LX jest w dzisiejszych czasach prawdziwym ewenementem. Ten oparty na ramie SUV mierzy ponad 5 metrów, a pod jego maską pracuje widlasta ósemka. LX był sprzedawany również w Polsce, choć oferta ograniczyła się do limitowanej serii 50 sztuk. Auto jest dostępne w regularnej ofercie m.in. w Japonii czy Stanach Zjednoczonych, a tamtejsi klienci już niebawem będą mogli wybrać nowy model. Wszystko wskazuje bowiem na to, że drogowe testy Lexusa LX nowej generacji już trwają. Donosi o nich portal Lexus Enthusiast, powołując się na zdjęcia udostępnione przez TFLtruck.com.

Nowy styl Lexusa będzie widoczny w nadchodzącym LX

Fotografie nie przedstawiają zbyt wiele szczegółów, ale nawet mimo maskowania możemy zauważyć kilka detali wyróżniających nadchodzącego Lexusa LX. Pierwszym, co rzuca się w oczy w przypadku modelu w kamuflażu, jest pozioma listwa świetlna, przechodząca przez całą szerokość tylnej części auta. To rozwiązanie cechuje nowe modele Lexusa i zostało zastosowane w Lexusie UX czy nowej odsłonie modelu NX.

Sprawdzone rozwiązania?

Szpiegowskie zdjęcia zdradzają również, że auto w nowej odsłonie zachowa cechy obecnej generacji. Bardzo duży prześwit, masywna przednia część i sylwetka przypominająca Toyotę Land Cruiser, z którą auto dzieli część rozwiązań i podzespołów – wszystko to powinniśmy zobaczyć w nowym LX.

Choć na razie możemy oglądać tylko pierwsze zdjęcia, a na szczegóły musimy jeszcze poczekać, możemy być raczej spokojni o to, co Lexus zaproponuje klientom w kwestii wnętrza i wyposażenia. Obecna generacja LX jest jedną z najbardziej luksusowych terenówek na ziemi, a w jego wnętrzu możemy cieszyć się systemem audio Mark Levinson, podgrzewanymi i wentylowanymi siedzeniami, najwyższej jakości skórą czy bogatym zestawem systemów bezpieczeństwa.

Nowy Lexus LX - kiedy premiera?

Auto zostało przyuważone w Long Beach w stanie Kalifornia. Tablice rejestracyjne z Teksasu sugerują, że testy samochodu może nadzorować teksańska fabryka Toyoty, w której od 2006 roku powstają doskonale sprzedające się modele takie, jak Tacoma czy Tundra. Gdy zamaskowany prototyp przejdzie zaplanowane testy, z pewnością łatwiej będzie przewidzieć datę premiery auta. Nieoficjalnie mówi się o 2022 roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Tajemnice silników V8 Lexusa Biuro prasowe
2021-10-19 | 15:00

Tajemnice silników V8 Lexusa

Widlaste, ośmiocylindrowe silniki w nowych autach odchodzą w niepamięć. W świecie restrykcyjnych norm emisji spalin, downsizingu i elektryfikacji tylko nieliczne marki mogą sobie
Motoryzacja Nowy Lexus LX już jest. To musisz o nim wiedzieć
2021-10-14 | 16:00

Nowy Lexus LX już jest. To musisz o nim wiedzieć

Lexus prezentuje najnowszą odsłonę modelu LX. Największy i najbardziej luksusowy SUV japońskiej marki mocno się zmienił. Ma nową platformę, mocniejszy silnik, przeprojektowane wnętrze i
Motoryzacja BRAK ZDJĘCIA
2021-10-05 | 17:10

Historia twojego kierowcy… lub kierowczyni

W nowej kampanii Uber przedstawia historie kierowców i… kierowczyń. Z potrzebą używania feminatywów zgadza się sam profesor Jerzy Bralczyk. Co jeszcze Uber mówi o kierowcach w nowej kampanii? Po pierwszej

Więcej ważnych informacji

Moda

Teatr

Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej szukamy zawsze swojej niszy repertuarowej. Pierwszą premierą tego sezonu będą dwie jednoaktówki Donizettiego

Dwie jednoaktowe opery G. Donizettiego: „Nocny dzwoneczek” („Il campanello di notte”) oraz ,,Tłusty czwartek’’ („Il giovedi grasso”) w reżyserii Grzegorza Chrapkiewicza to pierwsza premiera sezonu 2021/2022 w Warszawskiej Operze Kameralnej, która świętuje swoje 60-lecie. Alicja Węgorzewska ma nadzieję, że technika wokalna w stylu włoskiego bel canto zachwyci najbardziej wytrawnych słuchaczy. Jej istotą jest bowiem położenie nacisku na piękno głosu i wirtuozerię wokalną. W połączeniu z dwiema barwnymi opowieściami, doskonałą grą aktorską i solidną porcją ruchu na scenie powinna zagwarantować widzom niezapomniane wrażenia estetyczne.

IT i technologie

Szpitale przyszłości przestaną być przepełnione. Rozwój technologii i telemedycyny pozwoli skutecznie przenosić opiekę poza mury placówek medycznych

W najbliższych latach nowe technologie medyczne w dalszym ciągu będą się dynamicznie rozwijać. Szacuje się, że w 2025 roku sektor telemedycyny ma być wart 175,5 mld dol., a globalny rynek e-zdrowia powinien osiągnąć do tego czasu wartość 600 mld dol. – pokazał majowy raport 300RESEARCH „Cyfrowe zdrowie. Jak poprawić efektywność usług medycznych”. Eksperci są przekonani, że technologie takie jak sztuczna inteligencja, telemedycyna czy cyfrowe dane medyczne będą w coraz większym stopniu odciążać system ochrony zdrowia i przenosić opiekę poza mury placówek medycznych. Szpitale przyszłości nie będą przepełnione i zostaną w nich tylko najciężej chorzy pacjenci, a dla pozostałych, dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, opieka zdrowotna świadczona będzie w ich domach.

Handel

Już 1/3 Polaków płaci za zakupy wyłącznie kartą. Zgodnie z nowym prawem sklepy nie będą mogły odmówić transakcji gotówką

– Około 30 proc. Polaków to osoby przyzwyczajone wyłącznie do płatności bezgotówkowych. To oznacza, że gotówka w ich życiu może nie funkcjonować, nie mają takiej potrzeby – mówi dr Urszula Wysocka z warszawskiej Wyższej Szkoły Bankowej. Jak wskazuje, stopniowy wzrost ubankowienia i kolejne nowinki, które Polacy szybko i chętnie adaptują, przyczyniają się do tego, że popularność płatności bezgotówkowych sukcesywnie rośnie, a pandemia COVID-19 dodatkowo ją zwiększyła. Tego trendu nie odwróci nawet uchwalona niedawno ustawa, która obliguje punkty handlowo-usługowe do przyjmowania płatności gotówką. Ten obowiązek został wprowadzony z myślą o osobach wykluczonych finansowo.