Komunikaty PR

Nowy Lexus NX w Polsce. Zobacz go na żywo

2021-08-05  |  12:30
Biuro prasowe

Lexus rozpoczyna polskie tournée najnowszej odsłony crossovera NX. Auto już wkrótce będzie można obejrzeć w kolejnych salonach marki. Jako pierwsza nowy model pokaże stacja Lexus Warszawa-Żerań. Jest wiele powodów, by zobaczyć Lexusa NX na żywo.

 

Do zobaczenia w 13 salonach

Pokazy przedpremierowe nowego Lexusa NX rozpoczną się 5 sierpnia w salonie Lexus Warszawa-Żerań, a 21 sierpnia zakończy je prezentacja w stacji Lexus Szczecin. Samochód będzie można zobaczyć we wszystkich 13 placówkach dilerskich Lexusa w całej Polsce. Auto zawita do Warszawy i Szczecina, a także do Krakowa, Katowic, Łodzi, Poznania, Gdańska, Wrocławia i Leszna.

„Nowy Lexus NX to samochód przełomowy. W 95 procentach składa się z nowych części i wprowadza wiele przełomowych rozwiązań, które wyznaczają nowy kierunek w rozwoju japońskiej marki. Wystarczy powiedzieć, że jest pierwszym modelem Lexusa dostępnym z napędem hybrydowym typu plug-in lub wspomnieć o zupełnie nowym systemie multimedialnym. A to tylko kilka pozycji z długiej listy innowacji. Zdecydowanie warto zobaczyć go na żywo” – przekonuje Paweł Zięba, Dyrektor Zarządzający salonu Lexus Warszawa-Żerań. W tym warszawskim salonie auto będzie prezentowane 5 i 6 sierpnia.

Lexus opracowany na nowo

Przedstawiciele Lexusa nie przesadzają, podkreślając, że NX jest autem, które otwiera nowy rozdział w historii marki. Crossover otrzymał całkowicie przeprojektowany system multimedialny, którym nie steruje się już przez dotykową płytkę w tunelu środkowym, ale wyłącznie za pośrednictwem kolorowego ekranu. Jest też pierwszym Lexusem z elektrycznymi klamkami, które – współpracując z systemem monitorowania martwego pola – dla bezpieczeństwa blokują możliwość otwarcia drzwi, gdy tuż obok auta przejeżdża inny pojazd lub rowerzysta.

Nawet pod względem wyglądu Lexus NX wprowadza istotną zmianę. Choć stylistyka samochodu uległa raczej ewolucji niż rewolucji, duży napis LEXUS na środku pokrywy bagażnika jest czymś, czego wcześniej nie było.

Pierwsza hybryda plug-in

Na uwagę zasługuje również 306-konny napęd hybrydowy typu plug-in. Kiedy mowa o doświadczeniu w tworzeniu hybryd z Lexusem konkurować może jedynie Toyota. Ale NX jest pierwszym modelem, w którym japońska marka premium dołożyła wtyczkę. Z przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w czasie nieco ponad sześciu sekund i maksymalnym zasięgiem w trybie elektrycznym wynoszącym do 63 km, NX 450h+ wydaje się bardzo sensownym kompromisem między klasyczną hybrydą a pełnym elektrykiem.

NX daje nam przedsmak tego, jak w przyszłości będą wyglądały i jeździły Lexusy oraz co będą oferowały swoim właścicielom. Zastosowanych w nim rozwiązań możemy śmiało spodziewać się w kolejnych modelach.

Ceny już znane

Wprawdzie nowego Lexusa NX dopiero będzie można obejrzeć na żywo w salonie, ale klienci, którzy darzą japońską markę szczególnym zaufaniem, mogli już wcześniej zamówić swój egzemplarz. Przedsprzedaż SUV-a ruszyła 30 lipca. A to oznacza, że znane są też ceny nowego modelu. Auto można mieć za niecałe 200 tys. złotych – cennik otwiera kwota 199 900 za hybrydowy wariant NX 350h. Natomiast na hybrydę plug-in NX 450h+ trzeba wydać minimum 289 900 złotych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.