Komunikaty PR

NX w brązie, UX na niebiesko. Nowe wersje specjalne crossoverów Lexusa

2020-01-13  |  14:00
Biuro prasowe

Nowy rok, nowe wersje Lexusów. Japońska marka zaprezentowała właśnie na rodzimym rynku crossovery NX i UX w specjalnych odsłonach. Lexus NX 300 Bronze Edition zyskuje brązowe, eleganckie akcenty. A kompaktowy UX 200 Blue Edition czarno-kobaltowe wnętrze.

 

NX 300 Bronze Edition

Lexus NX 300 w specjalnej odsłonie Bronze Edition otrzymał 18-calowe aluminiowe felgi z pomalowanymi na brązowo ramionami, atrapę chłodnicy z czarnym wykończeniem, czarne lusterka oraz nadkola w kolorze nadwozia. W środku auta znajdziemy zaś liczne brązowe przeszycia. Nicią w tym kolorze ozdobiono fotele, kierownicę, mieszek lewarka skrzyni biegów, a także tunel centralny, deskę rozdzielczą i boczki drzwi. Na desce i drzwiach znalazły się ponadto brązowe wstawki.

Lexus NX 300 Bronze Edition jest w standardzie wyposażony w system automatycznego hamowania podczas parkowania, układ monitorowania martwego pola oraz system informowania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu. Samochód trafił do japońskich salonów 9 stycznia 2020. Cena modelu NX 300 Bronze Edition startuje od 4 900 000 jenów, czyli ponad 170 tys. złotych.

UX 200 Blue Edition

Lexus przygotował również specjalną wersję swojego najmniejszego i najnowszego crossovera – modelu UX w odmianie napędowej 200. W specjalnej wersji Blue Edition samochód otrzymuje ciemne wnętrze przełamane elementami w kolorze kobaltowym, a także ozdobne aluminiowe listwy na progach z logotypem Lexusa. Japońska marka proponuje ten samochód z lakierem Celestial Blue zawierającym specjalne szklane drobinki, które intensywnie mienią się w świetle i sprawiają, że lakier wygląda bardziej atrakcyjnie.

W standardowym wyposażeniu Lexusa UX 200 Blue Edition znajdziemy przednie lampy przeciwmgielne i doświetlające zakręty LED, relingi dachowe, 17-calowe aerodynamiczne aluminiowe obręcze w szarym kolorze oraz system automatycznego hamowania podczas parkowania. Samochód wyceniono na 4 050 000 jenów, a więc nieco ponad 140 tys. złotych. W japońskich salonach Lexusa samochód zadebiutuje na początku lutego.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams Biuro prasowe
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9
Motoryzacja MUZEA MOTORYZACYJNE - POMYSŁ NA JESIENNE WYCIECZKI
2024-11-25 | 11:30

MUZEA MOTORYZACYJNE - POMYSŁ NA JESIENNE WYCIECZKI

Samochody są dla wielu z nas nieodłącznym towarzyszem zarówno weekendowych eskapad, jak i wakacyjnych podróży. Zapewniają mobilność, a także niezależność w bliższym i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.