Komunikaty PR

NX w brązie, UX na niebiesko. Nowe wersje specjalne crossoverów Lexusa

2020-01-13  |  14:00
Biuro prasowe

Nowy rok, nowe wersje Lexusów. Japońska marka zaprezentowała właśnie na rodzimym rynku crossovery NX i UX w specjalnych odsłonach. Lexus NX 300 Bronze Edition zyskuje brązowe, eleganckie akcenty. A kompaktowy UX 200 Blue Edition czarno-kobaltowe wnętrze.

 

NX 300 Bronze Edition

Lexus NX 300 w specjalnej odsłonie Bronze Edition otrzymał 18-calowe aluminiowe felgi z pomalowanymi na brązowo ramionami, atrapę chłodnicy z czarnym wykończeniem, czarne lusterka oraz nadkola w kolorze nadwozia. W środku auta znajdziemy zaś liczne brązowe przeszycia. Nicią w tym kolorze ozdobiono fotele, kierownicę, mieszek lewarka skrzyni biegów, a także tunel centralny, deskę rozdzielczą i boczki drzwi. Na desce i drzwiach znalazły się ponadto brązowe wstawki.

Lexus NX 300 Bronze Edition jest w standardzie wyposażony w system automatycznego hamowania podczas parkowania, układ monitorowania martwego pola oraz system informowania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu. Samochód trafił do japońskich salonów 9 stycznia 2020. Cena modelu NX 300 Bronze Edition startuje od 4 900 000 jenów, czyli ponad 170 tys. złotych.

UX 200 Blue Edition

Lexus przygotował również specjalną wersję swojego najmniejszego i najnowszego crossovera – modelu UX w odmianie napędowej 200. W specjalnej wersji Blue Edition samochód otrzymuje ciemne wnętrze przełamane elementami w kolorze kobaltowym, a także ozdobne aluminiowe listwy na progach z logotypem Lexusa. Japońska marka proponuje ten samochód z lakierem Celestial Blue zawierającym specjalne szklane drobinki, które intensywnie mienią się w świetle i sprawiają, że lakier wygląda bardziej atrakcyjnie.

W standardowym wyposażeniu Lexusa UX 200 Blue Edition znajdziemy przednie lampy przeciwmgielne i doświetlające zakręty LED, relingi dachowe, 17-calowe aerodynamiczne aluminiowe obręcze w szarym kolorze oraz system automatycznego hamowania podczas parkowania. Samochód wyceniono na 4 050 000 jenów, a więc nieco ponad 140 tys. złotych. W japońskich salonach Lexusa samochód zadebiutuje na początku lutego.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.