Komunikaty PR

NX w brązie, UX na niebiesko. Nowe wersje specjalne crossoverów Lexusa

2020-01-13  |  14:00
Biuro prasowe

Nowy rok, nowe wersje Lexusów. Japońska marka zaprezentowała właśnie na rodzimym rynku crossovery NX i UX w specjalnych odsłonach. Lexus NX 300 Bronze Edition zyskuje brązowe, eleganckie akcenty. A kompaktowy UX 200 Blue Edition czarno-kobaltowe wnętrze.

 

NX 300 Bronze Edition

Lexus NX 300 w specjalnej odsłonie Bronze Edition otrzymał 18-calowe aluminiowe felgi z pomalowanymi na brązowo ramionami, atrapę chłodnicy z czarnym wykończeniem, czarne lusterka oraz nadkola w kolorze nadwozia. W środku auta znajdziemy zaś liczne brązowe przeszycia. Nicią w tym kolorze ozdobiono fotele, kierownicę, mieszek lewarka skrzyni biegów, a także tunel centralny, deskę rozdzielczą i boczki drzwi. Na desce i drzwiach znalazły się ponadto brązowe wstawki.

Lexus NX 300 Bronze Edition jest w standardzie wyposażony w system automatycznego hamowania podczas parkowania, układ monitorowania martwego pola oraz system informowania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu. Samochód trafił do japońskich salonów 9 stycznia 2020. Cena modelu NX 300 Bronze Edition startuje od 4 900 000 jenów, czyli ponad 170 tys. złotych.

UX 200 Blue Edition

Lexus przygotował również specjalną wersję swojego najmniejszego i najnowszego crossovera – modelu UX w odmianie napędowej 200. W specjalnej wersji Blue Edition samochód otrzymuje ciemne wnętrze przełamane elementami w kolorze kobaltowym, a także ozdobne aluminiowe listwy na progach z logotypem Lexusa. Japońska marka proponuje ten samochód z lakierem Celestial Blue zawierającym specjalne szklane drobinki, które intensywnie mienią się w świetle i sprawiają, że lakier wygląda bardziej atrakcyjnie.

W standardowym wyposażeniu Lexusa UX 200 Blue Edition znajdziemy przednie lampy przeciwmgielne i doświetlające zakręty LED, relingi dachowe, 17-calowe aerodynamiczne aluminiowe obręcze w szarym kolorze oraz system automatycznego hamowania podczas parkowania. Samochód wyceniono na 4 050 000 jenów, a więc nieco ponad 140 tys. złotych. W japońskich salonach Lexusa samochód zadebiutuje na początku lutego.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.