Komunikaty PR

OTOMOTO na Święta prezentuje "Prawdziwe historie”

2021-12-20  |  12:50
Biuro prasowe

38-letni Wartburg został głównym bohaterem nowego spotu OTOMOTO. Dwuminutowy reportaż, zainspirowany ogłoszeniem sprzedaży leciwego auta, jest osadzony w świątecznej atmosferze i udowadnia, że za każdym pojazdem może kryć się wyjątkowa historia. I samochodu i jego właściciela.

Kupując lub sprzedając samochód zwracamy uwagę na przebieg, pojemność silnika, czy rok produkcji. Ale dla wielu właścicieli to również opowieść o emocjach i wspomnienia łączące pokolenia, które tylko czekają na opowiedzenie. W OTOMOTO można znaleźć prawdziwe historie, a pierwszą przedstawiamy tuż przed świętami - mówi Patrycja Pawłowska, Community Specialist w OTOMOTO/OLX Group.

W spocie poznajemy Ewę, która opowiada o kilkudziesięcioletnim Wartburgu - prezencie otrzymanym pod choinkę od dziadka, pierwszego właściciela pojazdu. Auto od nowości znajduje się w rękach jednej rodziny, zawsze parkuje w tym samym garażu, przejechało zaledwie 73 tys. km. Dzięki zastosowaniu formatu reportażowego opowieść dla widza jest bardzo przystępna. W ten sposób udało się też jeszcze mocniej podkreślić charakter prawdziwej historii. Magiczną atmosferę produkcji zapewniły ujęcia nakręcone w pięknej zimowej scenerii Dolnego Śląska.

Nowy spot OTOMOTO będzie emitowany w internecie do końca grudnia. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych.

W produkcji dla OTOMOTO postawiliśmy na styl dokumentalny, aby dodatkowo podkreślić autentyczność opowiadanej historii. Wszystko, co odbiorca widzi na ekranie od właścicielki Wartburga, przez jej dom rodzinny aż po zaśnieżony górski krajobraz jest w 100 procentach prawdziwe. Sprawia to, że film odróżnia się od innych świątecznych produkcji. Co więcej, zaprezentowany format jest pierwszym z serii, której motywem przewodnim będą prawdziwe historie samochodów z OTOMOTO - mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director z MADOGZ.

Za koncept kreatywny, koordynację działań PR i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Za zakup mediów odpowiada bezpośrednio OTOMOTO. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, natomiast za zdjęcia odpowiada Michał Palikot z Papaya Films.

OTOMOTO to serwis ogłoszeniowy należący do Grupy OLX, który w ofercie posiada również m.in. finansowanie, możliwość weryfikacji historii pojazdu, dynamicznie rozwijającą się kategorię części motoryzacyjnych, czy narzędzia szacujące cenę pojazdów. Z marką powiązany jest także ze start-up 3-2-1 SPRZEDANE!, a także e-salon Carsmile. Średniomiesięcznie z OTOMOTO korzysta prawie 8 milionów internautów, którzy generują ponad 355 milionów odsłon (dane Gemius).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.