Komunikaty PR

OTOMOTO na Święta prezentuje "Prawdziwe historie”

2021-12-20  |  12:50
Biuro prasowe

38-letni Wartburg został głównym bohaterem nowego spotu OTOMOTO. Dwuminutowy reportaż, zainspirowany ogłoszeniem sprzedaży leciwego auta, jest osadzony w świątecznej atmosferze i udowadnia, że za każdym pojazdem może kryć się wyjątkowa historia. I samochodu i jego właściciela.

Kupując lub sprzedając samochód zwracamy uwagę na przebieg, pojemność silnika, czy rok produkcji. Ale dla wielu właścicieli to również opowieść o emocjach i wspomnienia łączące pokolenia, które tylko czekają na opowiedzenie. W OTOMOTO można znaleźć prawdziwe historie, a pierwszą przedstawiamy tuż przed świętami - mówi Patrycja Pawłowska, Community Specialist w OTOMOTO/OLX Group.

W spocie poznajemy Ewę, która opowiada o kilkudziesięcioletnim Wartburgu - prezencie otrzymanym pod choinkę od dziadka, pierwszego właściciela pojazdu. Auto od nowości znajduje się w rękach jednej rodziny, zawsze parkuje w tym samym garażu, przejechało zaledwie 73 tys. km. Dzięki zastosowaniu formatu reportażowego opowieść dla widza jest bardzo przystępna. W ten sposób udało się też jeszcze mocniej podkreślić charakter prawdziwej historii. Magiczną atmosferę produkcji zapewniły ujęcia nakręcone w pięknej zimowej scenerii Dolnego Śląska.

Nowy spot OTOMOTO będzie emitowany w internecie do końca grudnia. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych.

W produkcji dla OTOMOTO postawiliśmy na styl dokumentalny, aby dodatkowo podkreślić autentyczność opowiadanej historii. Wszystko, co odbiorca widzi na ekranie od właścicielki Wartburga, przez jej dom rodzinny aż po zaśnieżony górski krajobraz jest w 100 procentach prawdziwe. Sprawia to, że film odróżnia się od innych świątecznych produkcji. Co więcej, zaprezentowany format jest pierwszym z serii, której motywem przewodnim będą prawdziwe historie samochodów z OTOMOTO - mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director z MADOGZ.

Za koncept kreatywny, koordynację działań PR i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Za zakup mediów odpowiada bezpośrednio OTOMOTO. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, natomiast za zdjęcia odpowiada Michał Palikot z Papaya Films.

OTOMOTO to serwis ogłoszeniowy należący do Grupy OLX, który w ofercie posiada również m.in. finansowanie, możliwość weryfikacji historii pojazdu, dynamicznie rozwijającą się kategorię części motoryzacyjnych, czy narzędzia szacujące cenę pojazdów. Z marką powiązany jest także ze start-up 3-2-1 SPRZEDANE!, a także e-salon Carsmile. Średniomiesięcznie z OTOMOTO korzysta prawie 8 milionów internautów, którzy generują ponad 355 milionów odsłon (dane Gemius).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.