Pędź po zwrot kasy od Mio – kolejna akcja „Cashback”
Jesienne dni stają się coraz krótsze, a warunki na drogach wymagają od kierowców coraz więcej ostrożności i uważności. To dobry czas na zakup kamery samochodowej, która zarejestruje każde zajście na drodze, a w razie stłuczki czy kolizji, dostarczy dowodów na to, kto zawinił. Teraz zakup wideorejestratora firmy Mio jest szczególnie korzystny, ponieważ od 1 listopada do końca roku trwa kolejna akcja „Cashback”!
Testowanie wideorejestratorów jesienną porą
Kolejna już akcja zwrotu pieniędzy „Cashback” ruszyła 1 listopada i potrwa do 31 grudnia 2023 roku. Tym razem za wybrane urządzenia Mio możemy otrzymać nawet do 350 zł zwrotu! Promocją jest objętych 10 czołowych modeli. Znajdują się wśród nich wszystkie tegoroczne gorące nowości, jak np. MiVue 955WD, MiVue 803, czy ostatnia nowość – MiVue J756DS.
Pełna lista urządzeń, które zostały objęte promocją „Cashback”, wygląda następująco:
- Mio MiVue R850T – 350 zł
- Mio MiVue 955WD – 250 zł
- Mio MiVue J756DS – 200 zł
- Mio MiVue C588T Dual – 120 zł
- Mio MiVue 955W – 100 zł
- Mio MiVue 886 – 100 zł
- Mio MiVue C580 – 80 zł
- Mio MiVue Smartbox – 50 zł
- Mio MiVue 803 – 40 zł
- Mio MiVue J30 – 30 zł
Promocja polega na częściowym, określonym w regulaminie zwrocie pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Niezbędnym warunkiem akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora. W promocji biorą udział wszystkie najnowsze oraz najpopularniejsze modele
Jak skorzystać z akcji „Cashback”?
Aby otrzymać określony w regulaminie zwrot gotówki, należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.miocashback.pl i zarejestrować jeden z objętych promocją modeli do 31 grudnia 2023 r. Do formularza na stronie należy załączyć skan lub zdjęcie dowodu zakupu oraz zdjęcie wyciętego z pudełka kodu z numerem. Wycięcie numeru seryjnego nie będzie przeszkodą do uznania zgłoszenia gwarancyjnego produktu w czasie okresu gwarancyjnego. Produkty należy rejestrować do 30.01.2024 do godziny 23.59. Zgłoszenia zarejestrowane po tym terminie nie będą realizowane. Szczegóły promocji oraz regulamin znajdziesz na stronie www.miocashback.pl

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.