Pędź po zwrot kasy od Mio – kolejna akcja „Cashback”
Jesienne dni stają się coraz krótsze, a warunki na drogach wymagają od kierowców coraz więcej ostrożności i uważności. To dobry czas na zakup kamery samochodowej, która zarejestruje każde zajście na drodze, a w razie stłuczki czy kolizji, dostarczy dowodów na to, kto zawinił. Teraz zakup wideorejestratora firmy Mio jest szczególnie korzystny, ponieważ od 1 listopada do końca roku trwa kolejna akcja „Cashback”!
Testowanie wideorejestratorów jesienną porą
Kolejna już akcja zwrotu pieniędzy „Cashback” ruszyła 1 listopada i potrwa do 31 grudnia 2023 roku. Tym razem za wybrane urządzenia Mio możemy otrzymać nawet do 350 zł zwrotu! Promocją jest objętych 10 czołowych modeli. Znajdują się wśród nich wszystkie tegoroczne gorące nowości, jak np. MiVue 955WD, MiVue 803, czy ostatnia nowość – MiVue J756DS.
Pełna lista urządzeń, które zostały objęte promocją „Cashback”, wygląda następująco:
- Mio MiVue R850T – 350 zł
- Mio MiVue 955WD – 250 zł
- Mio MiVue J756DS – 200 zł
- Mio MiVue C588T Dual – 120 zł
- Mio MiVue 955W – 100 zł
- Mio MiVue 886 – 100 zł
- Mio MiVue C580 – 80 zł
- Mio MiVue Smartbox – 50 zł
- Mio MiVue 803 – 40 zł
- Mio MiVue J30 – 30 zł
Promocja polega na częściowym, określonym w regulaminie zwrocie pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Niezbędnym warunkiem akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora. W promocji biorą udział wszystkie najnowsze oraz najpopularniejsze modele
Jak skorzystać z akcji „Cashback”?
Aby otrzymać określony w regulaminie zwrot gotówki, należy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.miocashback.pl i zarejestrować jeden z objętych promocją modeli do 31 grudnia 2023 r. Do formularza na stronie należy załączyć skan lub zdjęcie dowodu zakupu oraz zdjęcie wyciętego z pudełka kodu z numerem. Wycięcie numeru seryjnego nie będzie przeszkodą do uznania zgłoszenia gwarancyjnego produktu w czasie okresu gwarancyjnego. Produkty należy rejestrować do 30.01.2024 do godziny 23.59. Zgłoszenia zarejestrowane po tym terminie nie będą realizowane. Szczegóły promocji oraz regulamin znajdziesz na stronie www.miocashback.pl
Patryk Mikiciuk,Cyber Marian i plenerowa scena muzyki trance - AIR MOTO SHOW
Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle
Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.