Podsumowanie sezonu NASCAR Cup Series 2022 na żywo tylko w Motowizji!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Sezon NASCAR Cup Series dobiegł końca już ponad miesiąc temu. Emocje związane z wyłanianiem mistrza powoli opadają, więc to idealny czas na rzeczowe podsumowanie tegorocznej rywalizacji. W tym roku widzowie zobaczą je w zupełnie nowej formie – na żywo!
Tegoroczny sezon NASCAR Cup Series tradycyjnie rozpoczął wyścig Daytona 500, był to pierwszy duży test samochodów nowej generacji, które wprowadzono do wyścigów serii pucharowej w tym roku. Kolejne tygodnie przyniosły niespotykaną liczbę zwycięzców. Wielu kierowców wygrywało swoje wyścigi po raz pierwszy w karierze, w opozycji często stali zaś doświadczeni zawodnicy, którzy nie byli w stanie odnaleźć drogi do kręgu zwycięzców przez cały rok. Kolejne miesiące to potyczki kierowców, niesamowite finisze, groźne wypadki i wiele więcej.
Jeden z najciekawszych i najbardziej niesamowitych sezonów NASCAR Cup Series w tym wieku, zasługuje na specjalne podsumowanie. Już w sobotę 10 grudnia o godzinie 20:00 na antenie Motowizja pokaże specjalny program na żywo, podsumowujący tegoroczny sezon pucharowej serii NASCAR. Skupimy się na całym okresie od lutego tego roku, aż do listopada, aby znaleźć najciekawsze sytuacje tego sezonu, które ukształtowały ten rok oraz doprowadziły nas do wielkiego finału w Phoenix i wyłonienia mistrza serii.
Doskonale znani widzom Motowizji komentatorzy Michał Budziak i Szymon Tworz, wspólnie z Krzysztofem Woźniakiem w roli prowadzącego zasiądą do rozmowy aby precyzyjnie podsumować tegoroczną batalię. Ich wypowiedzi przeplatane będą specjalnymi materiałami wideo, gdzie jeszcze raz widzowie będą mogli zobaczyć najważniejsze momenty tego roku.
To nie wszystko. W trakcie programu eksperci oddadzą głos także widzom Motowizji. Śledząc media społecznościowe będą odpowiadać na pytania i odnosić się do kwestii poruszonych przez widzów.
Chcemy dać kibicom coś nowego i wyjątkowego. W tym roku kilkukrotnie przed wyścigami czy odcinkami specjalnymi transmitowaliśmy specjalne studia w których nasi eksperci, komentatorzy i prezenterzy rozmawiali z gośćmi, ale także kibicami. Chcemy to rozszerzyć o coś, czego jeszcze nie robiliśmy - przez godzinę będziemy na żywo dyskutować - z udziałem widzów - o tym, co działo się w sezonie 2022 NASCAR Cup Series, a działo się sporo. - mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.
NASCAR Cup Series - Podsumowanie sezonu 2022 na żywo na antenie Motowizji - sobota, 10 grudnia godz. 20:00.
NASCAR Cup Series - Podsumowanie sezonu 2022 na Facebooku Motowizji - sobota, 10 grudnia godz. 19:45.
ZAPOWIEDŹ WIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=2aZHzoqvHfk
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl
Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z całej 2 Ligi Żużlowej, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe, a także relacje z RSMP, GSMP, FIA ERC, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT.
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128, w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572, Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
WWW: https://www.motowizja.pl
FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/
TWITTER: https://twitter.com/motowizja
Patryk Mikiciuk,Cyber Marian i plenerowa scena muzyki trance - AIR MOTO SHOW
Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle
Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Paweł Małaszyński: Pierwszy raz gram w spektaklu ewidentnie przeznaczonym dla dorosłych. Ale w teatrze właściwie nie ma tematów tabu
– Spektakl „Barabuum!” to nie tylko rozrywka na najwyższym poziomie, ale także sztuka z drugim dnem i ukrytym przesłaniem – mówi Paweł Małaszyński. Aktor nie boi się tematów kontrowersyjnych i uważa, że dobrze jest pokazywać na scenie uniwersalne problemy, z którymi może się borykać wiele osób, ale nie każdy ma odwagę się do tego przyznać. Jego zdaniem przedstawienie wyreżyserowane przez Artura Barcisia powinno zachęcić widzów do szczerej rozmowy o potrzebach seksualnych, skrytych pragnieniach i fantazjach łóżkowych.
Konsument
Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware
Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.