Komunikaty PR

Podsumowanie sezonu NASCAR Cup Series 2022 na żywo tylko w Motowizji!

2022-12-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Sezon NASCAR Cup Series dobiegł końca już ponad miesiąc temu. Emocje związane z wyłanianiem mistrza powoli opadają, więc to idealny czas na rzeczowe podsumowanie tegorocznej rywalizacji. W tym roku widzowie zobaczą je w zupełnie nowej formie – na żywo!

Tegoroczny sezon NASCAR Cup Series tradycyjnie rozpoczął wyścig Daytona 500, był to pierwszy duży test samochodów nowej generacji, które wprowadzono do wyścigów serii pucharowej w tym roku. Kolejne tygodnie przyniosły niespotykaną liczbę zwycięzców. Wielu kierowców wygrywało swoje wyścigi po raz pierwszy w karierze, w opozycji często stali zaś doświadczeni zawodnicy, którzy nie byli w stanie odnaleźć drogi do kręgu zwycięzców przez cały rok. Kolejne miesiące to potyczki kierowców, niesamowite finisze, groźne wypadki i wiele więcej.

Jeden z najciekawszych i najbardziej niesamowitych sezonów NASCAR Cup Series w tym wieku, zasługuje na specjalne podsumowanie. Już w sobotę 10 grudnia o godzinie 20:00 na antenie Motowizja pokaże specjalny program na żywo, podsumowujący tegoroczny sezon pucharowej serii NASCAR. Skupimy się na całym okresie od lutego tego roku, aż do listopada, aby znaleźć najciekawsze sytuacje tego sezonu, które ukształtowały ten rok oraz doprowadziły nas do wielkiego finału w Phoenix i wyłonienia mistrza serii.

Doskonale znani widzom Motowizji komentatorzy Michał Budziak i Szymon Tworz, wspólnie z Krzysztofem Woźniakiem w roli prowadzącego zasiądą do rozmowy aby precyzyjnie podsumować tegoroczną batalię. Ich wypowiedzi przeplatane będą specjalnymi materiałami wideo, gdzie jeszcze raz widzowie będą mogli zobaczyć najważniejsze momenty tego roku.

To nie wszystko. W trakcie programu eksperci oddadzą głos także widzom Motowizji. Śledząc media społecznościowe będą odpowiadać na pytania i odnosić się do kwestii poruszonych przez widzów.

Chcemy dać kibicom coś nowego i wyjątkowego. W tym roku kilkukrotnie przed wyścigami czy odcinkami specjalnymi transmitowaliśmy specjalne studia w których nasi eksperci, komentatorzy i prezenterzy rozmawiali z gośćmi, ale także kibicami. Chcemy to rozszerzyć o coś, czego jeszcze nie robiliśmy - przez godzinę będziemy na żywo dyskutować - z udziałem widzów - o tym, co działo się w sezonie 2022 NASCAR Cup Series, a działo się sporo. - mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.

NASCAR Cup Series - Podsumowanie sezonu 2022 na żywo na antenie Motowizji - sobota, 10 grudnia godz. 20:00.

NASCAR Cup Series - Podsumowanie sezonu 2022 na Facebooku Motowizji - sobota, 10 grudnia godz. 19:45.

 

ZAPOWIEDŹ WIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=2aZHzoqvHfk

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z całej 2 Ligi Żużlowej, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe, a także relacje z RSMP, GSMP, FIA ERC, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT.


Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128,  w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572,  Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

 

WWW: https://www.motowizja.pl

FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/

TWITTER: https://twitter.com/motowizja

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.