Komunikaty PR

Podsumowanie sezonu NASCAR Cup Series 2022 na żywo tylko w Motowizji!

2022-12-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Sezon NASCAR Cup Series dobiegł końca już ponad miesiąc temu. Emocje związane z wyłanianiem mistrza powoli opadają, więc to idealny czas na rzeczowe podsumowanie tegorocznej rywalizacji. W tym roku widzowie zobaczą je w zupełnie nowej formie – na żywo!

Tegoroczny sezon NASCAR Cup Series tradycyjnie rozpoczął wyścig Daytona 500, był to pierwszy duży test samochodów nowej generacji, które wprowadzono do wyścigów serii pucharowej w tym roku. Kolejne tygodnie przyniosły niespotykaną liczbę zwycięzców. Wielu kierowców wygrywało swoje wyścigi po raz pierwszy w karierze, w opozycji często stali zaś doświadczeni zawodnicy, którzy nie byli w stanie odnaleźć drogi do kręgu zwycięzców przez cały rok. Kolejne miesiące to potyczki kierowców, niesamowite finisze, groźne wypadki i wiele więcej.

Jeden z najciekawszych i najbardziej niesamowitych sezonów NASCAR Cup Series w tym wieku, zasługuje na specjalne podsumowanie. Już w sobotę 10 grudnia o godzinie 20:00 na antenie Motowizja pokaże specjalny program na żywo, podsumowujący tegoroczny sezon pucharowej serii NASCAR. Skupimy się na całym okresie od lutego tego roku, aż do listopada, aby znaleźć najciekawsze sytuacje tego sezonu, które ukształtowały ten rok oraz doprowadziły nas do wielkiego finału w Phoenix i wyłonienia mistrza serii.

Doskonale znani widzom Motowizji komentatorzy Michał Budziak i Szymon Tworz, wspólnie z Krzysztofem Woźniakiem w roli prowadzącego zasiądą do rozmowy aby precyzyjnie podsumować tegoroczną batalię. Ich wypowiedzi przeplatane będą specjalnymi materiałami wideo, gdzie jeszcze raz widzowie będą mogli zobaczyć najważniejsze momenty tego roku.

To nie wszystko. W trakcie programu eksperci oddadzą głos także widzom Motowizji. Śledząc media społecznościowe będą odpowiadać na pytania i odnosić się do kwestii poruszonych przez widzów.

Chcemy dać kibicom coś nowego i wyjątkowego. W tym roku kilkukrotnie przed wyścigami czy odcinkami specjalnymi transmitowaliśmy specjalne studia w których nasi eksperci, komentatorzy i prezenterzy rozmawiali z gośćmi, ale także kibicami. Chcemy to rozszerzyć o coś, czego jeszcze nie robiliśmy - przez godzinę będziemy na żywo dyskutować - z udziałem widzów - o tym, co działo się w sezonie 2022 NASCAR Cup Series, a działo się sporo. - mówi Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.

NASCAR Cup Series - Podsumowanie sezonu 2022 na żywo na antenie Motowizji - sobota, 10 grudnia godz. 20:00.

NASCAR Cup Series - Podsumowanie sezonu 2022 na Facebooku Motowizji - sobota, 10 grudnia godz. 19:45.

 

ZAPOWIEDŹ WIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=2aZHzoqvHfk

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z całej 2 Ligi Żużlowej, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe, a także relacje z RSMP, GSMP, FIA ERC, FIA WTCR, FIM EWC, IOM TT.


Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128,  w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572,  Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

 

WWW: https://www.motowizja.pl

FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/

TWITTER: https://twitter.com/motowizja

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy Biuro prasowe
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas
Motoryzacja Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
2024-11-28 | 10:00

Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday

Prido, polski producent wideorejestratorów samochodowych, przygotował ofertę promocyjną z okazji Black Week. Propozycja dotyczy flagowego wideorejestratora firmy – prido i9

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.