Podziel się miejscem parkingowym na Święta
Święta Bożego Narodzenia to okres wzmożonego ruchu na drogach. Wszyscy kierowcy starają się dojechać na czas po zakupy i prezenty. Problem zagęszczenia ruchu występuje nie tylko na drogach, ale także na osiedlowych uliczkach i parkingach. Kto z nas nie zastanawia się czy jego kurier zdąży dotrzeć z zamówionymi upominkami, a może właśnie nie ma gdzie zaparkować? Podczas tych Świąt możemy pomóc bliskim i innym znaleźć miejsca parkingowe i szybciej zaparkować. Jak to zrobić? Wystarczy uruchomić aplikację mobilną TiPark i dołączyć do jej społeczności.
Święta Bożego Narodzenia to czas wzmożonego ruchu na drogach. Wiadomo, że w tym okresie wjazd samochodem do centrum może być dużym wyzwaniem, ale dzięki technologii można dziś uniknąć korków i problemów z parkowaniem. Tak jak samochodowe nawigacyjne GPS pozwalają wybrać najlepszą trasę, tak aplikacja TiPark pozwala na szybsze znalezienie miejsca parkingowego.
Jak szybciej parkować z TiPark?
Wszystko opiera się na społeczności – osoby, które widzą wolne miejsca parkingowe, zaznaczają je na mapie w aplikacji. Kierowcy, którzy korzystają z TiPark mogą dzięki temu szybciej zaparkować i w podziękowaniu przekazać za to napiwek. Można wymieniać się miejscami prywatnymi, zaznaczać wolne miejsca parkingowe w trakcie jazdy lub czekając w domu przy oknie na kuriera z prezentami, przyjaciół czy rodzinę.
Z aplikacji TiPark korzysta już kilka tysięcy kierowców w Warszawie i Krakowie. Aplikacja działa w całej Polsce. Podarujmy sobie trochę więcej czasu i pomóżmy wszystkim spóźnionym kierowcom szybciej zaparkować w te Święta.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.