Polska premiera pierwszej hulajnogi z wyjmowaną baterią od Red Bull Racing

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Według prognoz wartość światowego rynku hulajnóg elektrycznych może wzrosnąć o 108 proc. na przestrzeni 6 lat. Do polskiej sprzedaży wchodzi pierwsza hulajnoga z wyjmowaną baterią o pojemności 10 000 mAh od Red Bull Racing – marki znanej z wyścigów Formuły 1. Rozwiązanie to pozwala na ładowanie akumulatora bez konieczności wnoszenia do wnętrza całego pojazdu. Model TAKE UP charakteryzuje mocny silnik 500 W, pompowane 10-calowe koła, przedni amortyzator, podwójny hamulec oraz wbudowany tempomat.
Przewiduje się, że wartość światowego rynku hulajnóg elektrycznych wzrośnie z 17,98 mld dolarów w 2022 r. do 37,44 mld dolarów do 2028 r. Jednocześnie z prognoz wynika, że rynek ten od 2021 do 2028 r. może wygenerować przychody w wysokości ponad 10,3 mld dolarów. Elektryczne hulajnogi są coraz popularniejsze także w polskich miastach, stają się coraz częściej alternatywnym środkiem transportu do jazdy samochodem po zakorkowanych ulicach lub poruszania się zatłoczoną komunikacją miejską. Na naszym rynku swoją premierę ma pierwsza hulajnoga z wyjmowaną baterią marki znanej z wyścigów Formuły 1 – Red Bull Racing, której polskim dystrybutorem jest firma 4cv.
Mocny silnik 500 W i wyjmowana bateria 10 000 mAh
Hulajnoga Red Bull Racing TAKE UP posiada mocny 500 W silnik, a maksymalna prędkość jazdy została przez producenta dla bezpieczeństwa ograniczona zgodnie z obowiązującymi przepisami do 20 km/h. Pojazd wyposażony jest w baterię litową o pojemności 10 000 mAh – wygodę codziennego użytkowania podnosi zastosowane rozwiązanie, umożliwiające wyjęcie jej z ramy hulajnogi i ładowanie bez konieczności wprowadzania pojazdu do mieszkania czy biura. Bateria po pełnym naładowaniu, które trwa ok. 6-7 godz., pozwala na przejechanie dystansu nawet do 40 km.
Pompowane 10-calowe koła i podwójny hamulec
Pojazd Red Bull Racing został wyposażony w pompowane 10-calowe koła, które w połączeniu z amortyzatorem z przodu hulajnogi gwarantują bardzo wygodną jazdę, zarówno po typowo miejskim terenie, jak i mniej równych ścieżkach. Niezawodność modelu TAKE UP podnosi podwójny hamulec – przedni bębnowy oraz tylny tarczowy. Funkcjonalność oraz wygodę jazdy dopełnia wbudowany tempomat, który ułatwia pokonywanie długich odcinków przy zachowaniu stałej prędkości jazdy.
Wygodna i bezpieczna jazda (niemal) przez cały rok
Hulajnoga przystosowana jest do użytkowania w temperaturach między 0 a 40°C, a dodatkowo posiada silne oświetlenie, więc bez przeszkód można z niej korzystać od wczesnej wiosny, przez najupalniejsze dni lata, aż do później jesieni. Dzięki szerokiemu zakresowi dozwolonej wilgotności podczas jazdy pojazd może być użytkowany zarówno w suche, jak i deszczowe dni.
Hulajnoga Red Bull Racing TAKE UP posiada funkcję składania, uchwyt na telefon oraz gniazdo ładowania USB. Pojazd w charakterystycznej dla marki znanej z wyścigów F1 czerwono-granatowej kolorystyce dostępny jest w sklepie Max Elektro w cenie 3 499 zł.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.