Komunikaty PR

Ponad 165 tysięcy widzów śledziło Rajd Monte Carlo w Motowizji!

2023-02-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Wystartował sezon Rajdowych Mistrzostw Świata, które po raz pierwszy w historii telewizji będą w pełni pokazywane na żywo. Prekursorem jest polska telewizja motoryzacyjna Motowizja, która przeprowadziła premierową transmisję z Rajdu Monte Carlo. Relacje z polskim komentarzem ekspertów i zaproszonych gości dotarły przez cały weekend do ponad 165 tysięcy widzów!

 

Od listopada 2022 roku było wiadomo, że pełen sezon Rajdowych Mistrzostw Świata, czyli 13 najbardziej emocjonujących rajdów globu, na żywo i z polskim komentarzem będzie można śledzić tylko na antenie Motowizji. Wydarzenie, na które wielu kibiców w naszym kraju czekało z niecierpliwością, zainaugurował 91. Rajd Monte Carlo, czyli żywa legenda motorsportu.

 

Za nami w sumie aż 24 godziny transmisji z ponad 325 kilometrów prawdziwej, rajdowej rywalizacji, a także ceremonii startu, mety i studiów podsumowujących. Wszystkie odcinki specjalne transmitowane na żywo skomentowało specjalnie pięciu komentatorów: Grzegorz Gac, Sławomir Szymczak, Mikołaj Sokół, Michał Adamiuk i Gabriel Borowy, a swoim doświadczeniem z tras rajdowych podzielili się Michał Kościuszko oraz Kacper Wróblewski.

 

Transmisje w telewizji dotarły ponad 165 tysięcy osób, generując aż 970 tysięcy kontaktów (według danych Nielsen Audience Measurement). Stale rośnie także zainteresowanie transmisjami w internecie i mediach społecznościowych Motowizji, których zasięg i interakcje również liczone są w setkach tysięcy.

 

– Rozpoczęliśmy sezon, do którego długo się przygotowywaliśmy. Już pierwsze wyniki są satysfakcjonujące, a wiemy z doświadczenia, że z biegiem trwania i „rozkręcania się” sezonu publiczność może znacząco rosnąć. Oczywiście nic nie dzieje się przypadkiem, dlatego przed nami nadal wiele pracy. Po pierwszej transmisji mamy ogrom nowych pomysłów, a w dodatku rozwijamy i udoskonalamy zaplecze, by jak najlepiej sprostać wyzwaniu. Rajdy samochodowe to wspaniały sport, w którym przekracza się granice. Również z naszej perspektywy, jako telewizji, jest to pewnego rodzaju przecieranie szlaku. Cieszę się, że widzowie są z nami od samego początku – mówi prezes Motowizji, Krzysztof Mikulski.

 

To pierwszy z aż 13 emocjonujących weekendów z Rajdowymi Mistrzostwami Świata w Motowizji. Warto przypomnieć, że na antenie będzie transmitowany również cały sezon Rajdowych Mistrzostw Europy (ERC), w tym najważniejszy w naszym kraju Rajd Polski, oraz Mistrzostw Świata w Rallycrossie (World RX). To wszystko dzięki zawarciu wieloletniego strategicznego układu partnerskiego z WRC Promoter GmbH. Kolejne rajdowe emocje na najwyższym, światowym poziomie już od 9 do 12 lutego podczas Rajdu Szwecji, drugiej rundy WRC. 

 

Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl

 

Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: w tym transmisje z licznych zawodów żużlowych, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe oraz relacje z WRC, ERC, WRX, RSMP, GSMP, FIA WTCR,FIM EWC, IOM TT.


Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128,  w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572,  Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

 

WWW: https://www.motowizja.pl

FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/

TWITTER: https://twitter.com/motowizja

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
2024-12-30 | 12:00

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy

Jazda rowerem w sezonie zimowym stawia przed rowerzystami nie lada wyzwania, zwłaszcza gdy korzystają z jednośladów ze wspomaganiem elektrycznym. Klasyczne baterie litowo-jonowe w takich
Motoryzacja Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
2024-12-19 | 12:00

Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams

6,5 tys. historii, 75 dni napływających zgłoszeń, 11 finalistów i 1 zwycięzca, a w zasadzie zwyciężczyni – tak w liczbach prezentuje się finał konkursu Uber Dreams. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.