Ponad 165 tysięcy widzów śledziło Rajd Monte Carlo w Motowizji!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Wystartował sezon Rajdowych Mistrzostw Świata, które po raz pierwszy w historii telewizji będą w pełni pokazywane na żywo. Prekursorem jest polska telewizja motoryzacyjna Motowizja, która przeprowadziła premierową transmisję z Rajdu Monte Carlo. Relacje z polskim komentarzem ekspertów i zaproszonych gości dotarły przez cały weekend do ponad 165 tysięcy widzów!
Od listopada 2022 roku było wiadomo, że pełen sezon Rajdowych Mistrzostw Świata, czyli 13 najbardziej emocjonujących rajdów globu, na żywo i z polskim komentarzem będzie można śledzić tylko na antenie Motowizji. Wydarzenie, na które wielu kibiców w naszym kraju czekało z niecierpliwością, zainaugurował 91. Rajd Monte Carlo, czyli żywa legenda motorsportu.
Za nami w sumie aż 24 godziny transmisji z ponad 325 kilometrów prawdziwej, rajdowej rywalizacji, a także ceremonii startu, mety i studiów podsumowujących. Wszystkie odcinki specjalne transmitowane na żywo skomentowało specjalnie pięciu komentatorów: Grzegorz Gac, Sławomir Szymczak, Mikołaj Sokół, Michał Adamiuk i Gabriel Borowy, a swoim doświadczeniem z tras rajdowych podzielili się Michał Kościuszko oraz Kacper Wróblewski.
Transmisje w telewizji dotarły ponad 165 tysięcy osób, generując aż 970 tysięcy kontaktów (według danych Nielsen Audience Measurement). Stale rośnie także zainteresowanie transmisjami w internecie i mediach społecznościowych Motowizji, których zasięg i interakcje również liczone są w setkach tysięcy.
– Rozpoczęliśmy sezon, do którego długo się przygotowywaliśmy. Już pierwsze wyniki są satysfakcjonujące, a wiemy z doświadczenia, że z biegiem trwania i „rozkręcania się” sezonu publiczność może znacząco rosnąć. Oczywiście nic nie dzieje się przypadkiem, dlatego przed nami nadal wiele pracy. Po pierwszej transmisji mamy ogrom nowych pomysłów, a w dodatku rozwijamy i udoskonalamy zaplecze, by jak najlepiej sprostać wyzwaniu. Rajdy samochodowe to wspaniały sport, w którym przekracza się granice. Również z naszej perspektywy, jako telewizji, jest to pewnego rodzaju przecieranie szlaku. Cieszę się, że widzowie są z nami od samego początku – mówi prezes Motowizji, Krzysztof Mikulski.
To pierwszy z aż 13 emocjonujących weekendów z Rajdowymi Mistrzostwami Świata w Motowizji. Warto przypomnieć, że na antenie będzie transmitowany również cały sezon Rajdowych Mistrzostw Europy (ERC), w tym najważniejszy w naszym kraju Rajd Polski, oraz Mistrzostw Świata w Rallycrossie (World RX). To wszystko dzięki zawarciu wieloletniego strategicznego układu partnerskiego z WRC Promoter GmbH. Kolejne rajdowe emocje na najwyższym, światowym poziomie już od 9 do 12 lutego podczas Rajdu Szwecji, drugiej rundy WRC.
Kontakt dla mediów: Aleksandra Karwacka, tel. +48 669 507 492, e-mail: a.karwacka@agencjafaceit.pl
Motowizja to kanał dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 10 produkcji polskich oraz ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów. To wyjątkowa telewizja, która przez 24 godziny na dobę daje pełen obraz świata motoryzacji. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości ze świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Motowizja oferuje interesujące polskie programy, zarówno dla wielbicieli czterech (Motojazda – Garaż Motowizji, gdzie nowości na drogach testuje Marek Wieruszewski, Piotr Zelt z programem Na Osi prezentującym ciężką motoryzację czy Autoportret Ostrego – nowy format Aleksandra Ostrowskiego) jak i dwóch kółek (Motoślad, którego gospodarzem jest również Aleksander "Ostry" Ostrowski). Programy jak Motowizja Sport PL i AutoSpeed dostarczą widzom aktualnych relacji o polskim motosporcie. Motowizja to także wielkie sportowe emocje: w tym transmisje z licznych zawodów żużlowych, a także wyścigów serii NASCAR Cup Series, ADAC GT Masters, Porsche Carrera Cup Germany, Euroformula Open, Ferrari Challenge Europe oraz relacje z WRC, ERC, WRX, RSMP, GSMP, FIA WTCR,FIM EWC, IOM TT.
Motowizja dociera do ponad 4 mln gospodarstw domowych, czyli do 12 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 30%. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na Platformie Canal+ na pozycji 190, w Orange TV – pozycja 128, w sieciach kablowych: UPC – pozycja 516 oraz 572, Vectra – pozycja 215, Multimedia Polska – pozycja 127, TOYA - pozycja 34 oraz w Inea na kanale 532 oraz 150 (Hiway) jak również w ofercie PLAY NOW w pakiecie Ekstra i Sport, w player.pl – pakiet Moto oraz WP Pilot, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, SGT. Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.
WWW: https://www.motowizja.pl
FACEBOOK: www.facebook.com/motowizja
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/motowizja/
TWITTER: https://twitter.com/motowizja
Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
Uber przekazał kierowczyni Mustanga - finał konkursu Uber Dreams
Prido prezentuje ofertę na Black Friday i Cyber Monday
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.