Ponad 240 Fiatów 126p wjedzie na rynek Manufaktury po raz 15!
Jak co roku, fani Fiatów 126p będą mieli okazję spotkać się na jesiennym Zlocie Maluchów w Manufakturze. Dla wielu ten samochód to symbol nie tylko minionej epoki, ale przede wszystkim młodzieńczych, beztroskich lat. Ponad 240 maluchów wyruszy w sobotę (21.09) o 13:00 z motodromu do Manufaktury.
W tym roku mijają dokładnie 24 lata od zaprzestania produkcji Fiata 126p. Choć minęło już prawie ćwierć wieku, charakterystyczny “kaszlak” nadal cieszy się ogromną sympatią. Od 15 lat w Manufakturze co roku organizowany jest wielki zlot tych kultowych samochodów z PRL-u - następna edycja już w najbliższą sobotę (21.09)! Miłośnicy małych fiatów spotkają się na rynku Manufaktury, by wspólnie powspominać piękne czasy, gdy na drogach królował ten znany model. Coroczne spotkanie entuzjastów Fiata 126p, porusza serca wszystkich, dla których ten maleńki, jak na dzisiejsze czasy, samochód był pierwszym pojazdem w ich życiu. Dla wielu osób stanowił on symbol spełnienia marzeń o własnym środku transportu. Parada Maluchów jest wyjątkową okazją do sentymentalnej podróży w przeszłość. W zlocie udział weźmie ponad 240 Fiatów 126p. Będzie można zobaczyć je nie tylko w klasycznej wersji, ale również przerobione przez ich właścicieli np. na samochody wyścigowe, cabrio czy oklejone naklejkami z różnych stron świata.
Podczas spotkania w Manufakturze będzie można porozmawiać z właścicielami maluchów i dowiedzieć się, że tym autem, można było jechać całą rodziną z bagażami na dwutygodniowe wakacje! Maluchy rozpoczną swój zlot na motodromie o godz. 13:00, skąd ok. 13.30 przyjadą do Manufaktury i zostaną tu do godz. 15:30.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.